5.Bölüm

2.7K 447 34
                                    

Asya- utanıyorum anlamıyor musun? Sesini biraz yükseltmişti..

Serpil - lütfen kendine gel lütfen! Bak tamam bugüne kadar yakışıklı hiçbir erkek sana yaklaşmadı hatta hiç erkek yaklaşmadı. Ama bu ömrünün sonuna kadar devam edecek değil, hem belki seninle arkadaş olmak istiyordur,

Asya - Ah yapma lütfen..

Sözünü devam edemeden Cody gelmişti.

Cody - bölüyor muyum?

Serpil - yok Asya ya geçen dönemki notlarımla ilgili birşey anlatıyordum, herneyse boşver. Ee sen anlat bakalım ailen falan ne iş yapıyor.

Asya, Serpil'e bakıyordu yok artık der gibi.

Cody - Toronto'dan geldim. Annem haber spikeri babam da bir banka da müdür.
Kardeşim yok.

Serpil - Peki nerde kalacaksın?

Cody - burada tanıdıklarımızın evi var. Aslında tam olarak şöyle, Toronto'da Türk komşumuz var ve her yıl Türkiye'ye gelmiyorlar evlerini bana verdiler. Ailem de orda kirasını ödemeyecek nasıl olsa komşumuz.

Serpil - vay canına iyiymiş.

Cody - Asya pek konuşmayı sevmiyor galiba.

Serpil - aslında çok sever çok çenebazdır bazen susması için dua ediyorum ama bugün rahatsız biraz. Değil mi Asya tatlım?

Asya onaylar gibi başını salladı.

Cody elini Asya'nın omuzuna attı, lütfen yüzüme bakar mısın? Eğer burada oturmam seni rahatsız ediyorsa bunu yüzüme söyle lütfen, Dedi.

Asya kafasını kaldırdı. Hayır asla asla rahatsız olmam ben biraz rahatsızım sadece.

Cody gülümsedi, Hmm iyi öyleyse.

Ders zili çaldı. Herkes ağzı açık bir şekilde özellikle hayrolası züppe kızlar bu üçüne bakıyordu.
Melisa çılgına dönmüştü. Her zaman olduğu gibi çenesini tutamadı.

Melisa - ooo demek çirkinlerin efendisiyle eziklerin efendisi teşrif etmişler. Eğleniyor musunuz lanet olası pislikler ha size diyorum eğleniyor musunuz? Ama son gülen iyi güler geçici zaferinizi kutlayın.

Serpil tam konuşacaktı, Asya sus lütfen bu olay tatsızlaşmasın. Her zamanki Melisa işte boşver. Değmez!

Cody ikisini izliyordu aslında o bebek yüzünün altında neler yatıyordu neler planlıyordu?

Devam edecek.

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin