Yalnızlık ve İstenmeme duygusu fakirliklerin en kötüsüdür
Rahibe Teresa
Shawn biletini almıştı, eve bile uğramadan hiçbir eşya almadan sadece postacı çantasıyla gidiyordu. Bir saat sonra uçağı kalkacaktı yaklaşık on saat sonra Amerikada olacaktı.
......
Melisa " Bilmiyorum son günlerde garipleşti birden değişti, sanki o değilde başka biriydi.
Serpil " Nasıl yani biraz detaylı anlatırsan şekerim "
" Şöyle anlatayım yaklaşık bir hafta önce biz hamburger yemeğe gitmiştik, yedik üstüne kahvemizi içerken, birden değişti bana garip şeyler gördüğünü söyledi, "
Eymen " halisilasyonlar mı?"
" Evet, hatta Azat diye birisi varmış onunla konuşuyordu kendi kendine falan gülüyordu sonra iyice garipleşti, böyle yeşil yeşil kusmaya başladı, güneş ışığından rahatsız olmaya başladı "
Serpil " olabilir mi?" dedi birden ciddileşti.
Melisa " ne olabilir mi? "
" Melisa seside değişti mi? Pis kokmaya başladı mı? Sana saldırmaya kalktı mı? "
" Evet evet nerden bildin, hatta duş al dedim beni öldürüyordu nerdeyse "
Eymen " hayatım bildiğin birşey mi var "
" Eğer tahminlerim beni yanıltmıyorsa Asyaya büyü yapılmış "
Melisa " Büyü mü? Hadi canım yok artık böyle şeylere inanıyor musunuz? "
" Neden sen inanmıyor musun? "" Sen delisin bu dediğin ancak masallarda ve filmlerde olur "
" öylemi bayan çok bilmiş madem bu kadar kendinden eminsin, o zaman neden buraya geldin? Pardon duyamadım "
" Bana yardım edebileceğinizi düşündüm "
" o zaman uslu bir kız ol benş dinle, Asyayı ziyaret edelim ben anlarım büyü olup olmadığını "
Eymen " nasıl? Sen nerden biliyorsun ki? "
" Çünkü anneannemin üçleri beşleri vardı, ama kendisiyle uzun zamandır görüşmüyoruz, annem onunla görüşmek istemiyordu ama artık bende annem ve babamla konuşmadığıma göre onu ziyaret edebiliriz "
Melisa " Peki nerde yaşadığını biliyor musun? "
" Bilmez miyim ya sanırım bu Denizlinin çıkışında dağda bir köy var orada yaşıyordu ama hiç gitmedim "
Eymen " vay be şimdide büyücü bir anneanne çıktı piyasaya, vay be ben sizle tanışmadan önce hayat falan yaşamıyor muşum maşallah sizinki hayat değil arkası gelmeyen dizi film gibi "
" Aşkım dalga geçme "
" Anneanne nasıl ulaşabiliriz? "
" Bekle bakalım önce bir görelim büyü mü yapışmış ne olmuş "
Eymen " çok merak ediyorum bebeğim anneannenin adı ne, kesin çok fantastik birşeydir "
Serpil gülerek " İsmi Gülbeyaz"
Eymen " Vay canına çok fantastikmiş "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...