Hiç kimse başarı merdivenine elleri cebinde tırmanmamıştır.
J. Keth MoorheadMelehat yere çökmüş ağlıyordu, bu insan kılığına bürünmüş şeytan ruhlu kadın insanlara acımadan herşeyi yapıyordu, Cody önce biraz tereddüt etti, gözlerini açıp kapattı yumruğunu sıktı, hızlı bir şekilde Melahatın karşısına geçti. Melehat önce ayaklarından yukarı doğru bakmaya devam etti, yüzüne bakınca çok hoşuna gitmişti gerçekten yakışıklı bir çocuktu, " Sen kimsin?" dedi ağlamaya devam ederek.
" Şey benim adım Cody "
" Cody mi? Gülşe'nin sevgilisisin değil mi? "
" Evet..."
" Git burdan git! Daha ne istiyorsunuz benden ya bırakın beni "
Cody sesini yükselterek " bir dakika beni dinler misin lütfen!"
Melehat sessizleşti.
" harika, şimdi beni iyi dinle buraya geldiğimden Gülşe'nin haberi dahi yok beni evde sanıyor konuşmamız gerek lütfen "
Melahat eliyle evi buyur geç anlamında işaret yaptı, Cody içeri geçti, " Nereye oturayım? "
" istediğin yere oturabilirsin, mutfağa geç bi kahve yapayım, " Ağlamaklı sesiyle.
Cody " Bakın Gülşen benden birşeyler saklıyor"
Sırtı dönük halde kahveleri hazırlarken " hıh hiç şaşırmadım "
" Lütfen bana herşeyi anlatın, "
" Nerden başlamamı isterdin?"
" En baştan "
" Bak geçen hafta Gülşen yanıma geldi, biz onunla çok eskiden beri arkadaşız, "
Kahvelerde hazırdı hemen fincana katıp masaya oturdu.
Cody " Evet Melehat hanım devam edin lütfen "
" Biraz havadan sudan konuştuktan sonra, işte neydi o kızın adı Asya mıydı? "
" Evet "
" Hah işte o kıza büyü yaptırmak istiyormuş, bende tanıdığım büyü yapan birisi var dedim, tamam sabah gitmek için karar verdik, gittik Gülbeyaz diye bir kadın var o yapıyor bu işleşi işte Gülşenle ilgili bazı şeyleri bildi, işte ablasını öldürdüğünü falan, tabiki işte büyüyü hazırladı, geldik ben yolda bu delirtme büyüsü yüzünden o varlıkları görmeye başladım, muskam olmasa öldürecekti kesin bizi bu cinler. Neyse ben bağbaşında dayanamadım bir katille arkadaşlık falan yapamayacağımı söyleyip aşağı indirdim zorla, ondan sonra bu Rasim denen adama beni dün gece kaçırtırdı bir güzel dayak yedim hemde tecavüze uğrayıp videomu çektiler şimdi ağzımı sıkı tutayım diye videoyu şantaj olarak kullanıyor gördün işte arabamı parçalara ayırdı beni de hırpaladı" yine ağlamaya başlamıştı.
Cody " Lütfen ağlamayın, anlamıyorum ya ablasını öldürdüğü saatte bizde olmadığına dair videosu duruyor bende ama neden bana birşey yapmıyor korkuyor mu?"
" Saçmalama sence Gülşe'nin korkmuş gibi bir tavrı varmı? O kadından sen kork asıl, kim bilir belki seni sevmiyordur valla sanada planlar yapmadığını nerden biliyorsun kim vurduya gidersin"
" iyide ben buna şantaj yaptım işte Asya'nın parasını paylaşmak için oda korktu kabul etti, ama bu yaşanılanları görünce ben bile tırstım ki bende hırlı biri sayılmam "
" Bak belki de seni sevdiği için sesini çıkarmıyordur yada bilmiyorum ki onun aklından her türlü fesatlık geçiyor. "
" Bende bilmiyorum verdiğin bilgiler için sağol bak herşey aramızda lütfen konuşmalarımızı Gülşene bahsetme "
" ben asla bahsetmem asıl sen söyleme tekrar evimi basmasını istermiyim hiç "
" Haklısın neyse ben şimdi gideyim, şüphe çekmeyeyim "" o kıza yardım et, kurtar onu "
" Tamam ama parası "
" Sen gerçekten o parayı Gülşe'nin sana vereceğine inanıyor musun? "
" vermeyecek olsa beni de çoktan sahne dışı bırakırdı"
" peki tamam bildiğin yoldan git ne diyeyim"
Cody hızlı bir şekilde evden çıktı, Eve gittiğinde Gülşene birşey çaktırmayacaktı, saf rolü yapıp hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi yaşamaya devam edecekti. Gülşen aklına geldide gerçekten korkmuştu bir yandan saf gibi gözüküp bir yandan da Gülşeni bundan sonra daha iyi gözlemleyecekti "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Fiksi RemajaArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...