Hayat bizi resmen dört işlemle sınar; gerçeklerle çarpar, ayrılıklarla böler, insanlıktan çıkarır ve sonunda topla kendini der.
Lev TolstoyGülşen ve Cody yatıyordu, tabiki Gülşen uyumuş numarası yapıyordu. Cody'e kısık sesle seslendi " Aşkım " hiç ses yoktu, gülümsedi örtüyü kaldırdı yavaşça salona doğru yürümeye başladı, eline telefonu aldı, Resimi aradı, birkaç aramadan sonra telefonu açtı.
" efendim canım "
" Lan aldırdın mı kadını"
" Evinin önünde uygun anı kolluyoruz "
" dalga mı geçiyorsun, hemen alın onu evden, dediklerimi sakın unutmayın "
" Nasıl unutabilirim ki?"
" kes kes kes tamam kapatıyorum ben "
Suratına kapattı, başını bu işte tamam diyerek salladı, aklına birşey gelmişti hazır Cody uyuyorken belki şu kaseti bulabilirdi. Ama sonra vazgeçti öyle önemli birşeyi ortalığa koyamazdı. Keskin kulakları bir ayak sesi işitti. Aniden hemen koltuğa oturdu, instagrama girdi sanki hiçbirşey den haberi yokmuş gibi, Cody içeri girdi, " Canım ne yapıyorsun, " bu esnada Gülşenin ne yaptığı merak ettiği için iyice yanına yaklaşmıştı." aman uyku tutmadı ne yapayım, sosyalleşeyim dedim"
" Bu saatte? "
" Ay ne varmış, sosyalleşmenin saati mi olur? "
" Bakayım mr yapıyorsun? "
" Elbette canım gel otur yanıma "
O sırada Rasimden mesaj geldi "tamam giriyoruz," mesajı görünce Cody " Rasim kim? Nereye giriyor "
Gülşen durumu hemen toparlamak zorundaydı, soğuk kanlılıkla " Bu Rasim benim amcam, ben buna tarabyadan villa almıştım, aslında benim villam da onun anahtarını kargoyla gönderdim buna ulaşmış sabah ama çok içmiş bu gece ondan zor bulmuş "
Aslında inanması çok güç ama Gülşen gerçekten çok iyi yalan söylüyordu, hani derler ya yalan söylemek bir sanattır diye, Hah işte Gülşende sanatını iyi yapıyordu. Bir avantajı Cody istanbula hiç gitmemişti Türkiye de sadece Denizliyi biliyordu, " Tarabya nerde bende villanı görmek istiyorum "
" Canım orası İstanbulda, yani sence evim burada olsa seni götürmez miyim? "
" Haklısın, "
" Ah canım benim uykum geldi yatalım mı? "
" Hayır, bu gece sabaha kadar sohbet edeceğiz, "
" Nasıl yani? "
" Bak Gülşen seninle ilgili daha fazla şey öğrenmek istiyorum. Sen benden birşeyler saklıyorsun "
" ahahah ne saklayacağım bebeğim ben senden yapma Allâh aşkına "
" Gülşen ben aptal değilim seninle tartıştığımız günden sonra üçgün eve gelmedin, ayrıca sürekli telefonun çekmeyen biryerdeydi. Şehir içinde olduğunu söylüyorsun ama telefonun çekmiyor olacak şeymi, birde Büyükşehir burası, ayrıca seninle güç bela konuştuğum gün yanında birisi vardı ve korkuyorum diye çığlıklar atıyordu, "
" Ne çığlığı lütfen yalnızdım ben "
Cody elini sehpaya vurdu " Gülşen ben çocuk muyum? Aptal yerine koyma beni "
" tamam canım sakin olur musun lütfen "
" O zaman anlat bana herşeyi "
" Bu nerden çıktı gece gece ya "
" sana gündüz sormayı planlıyordum ama sırf sana soru sormayayım diye beni yatağa attığını bilmiyor muyum sanki "
" Bak tamam anlatıyorum, Arkadaşım Melehatla beraber Gülbeyaz adında büyü yapan bir kadının yanına gittik Asyaya delirtme büyüsü yaptırdım, ve o büyünün etkisi bize etkilenmesin diye bu maskaları taktık o halde bile garip şeyler gördük ve Melehat çok etkilendi bundan "
Cody kahkaha atmaya başladı " Demek büyü yaptırdınız ha, gerçekten çok komiksin böyle şeylere gerçekten inanıyor olamazsın "
" öylemi o zaman yarın gidip Asyayı ziyaret et, ama unutmadan bu güçlü bir büyü sadece Asya değil çevresinde ona yardım etmeye çalışan insanlarda nasibini alacak, sanada tavsiyem muskan olmadığı için gitme derim ama yine de sen bilirsin "
" bu tam bir saçmalık büyü diye birşey yoktur, siz kafayı yemişsiniz. Böyle şeylere inanma "
" Cinlere inanmıyor musun? "
" ciddi misin " Cody, Gülşene iyice yaklaştı ve kulağına fısıldayarak " Cin diye birşey yoktur, bunların hepsi masal kahramanı "
" Senin yerinde olsam sözlerime dikkat ederdim, kendine çok fazla güveniyorsun birgün başına kötü birşey gelirse o zaman varmı yokmu anlarsın canım "
" He he tamam gelirse sana anlatırım " dedi gülerek "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...