Eymen " Şurada yaşlı bir kadın var bence ona sormalıyız" frene yavaş yavaş basıp o kadının tam yanında durdu, ama kadın yavaş da olsa yürümeye devam ediyordu. Eymen camını indirdi " Şey teyzeciğim bakar mısın? Birşey sormak istiyorum "
Kadın durdu ama yüzünü onlara dönmedi.
Eymen " Şey Gülbeyaz hanımefendinin evini soracaktık ama "
Kadın hiç konuşmadan eliyle karşıyı işaret etti, elleri simsiyah ve tırnakları tıpkı bir köpek tırnağı gibiydi, arabadaki herkes ellerinden rahatsız olmuştu.
Eymen arabayı ileri sürmeye devam etti, kadının yanından geçerken Eymen dahil herkes kadının yüzüne bakmaya çalışıyordu ilk önce Melisa " Aman Allahım kadının yüzünü gördünüz mü? "
Eymen sorın şu ki " o kadının yüzü yok, tıpkı şeye benziyor şu yüzüklerin efendisin deki siyah atın üzerine binen yüzü olmayan insanlar gibi "Serpil " Seni tebrik ediyorum yani bundan bu sonucu çıkardın, "
Melisa " Karşıdaki ev sanırım "
Serpil birden " Dur! Sakın daha fazla gitme "
Eymen frene bastı " Ne oldu? "
Serpil " Burdan hemen gitmemiz gerekiyor? İkiletmeyin "
Eymen " Ama?"
" Bakın anneannem ölmüş "
Melisa " iyide nerden biliyorsun? "
" Çünkü anneannemin evinin kapısında kanka yazılmış M harfi var, "
Eymen " Yani "
" Yani hemen burdan gitmeliyiz, bu köy başı boş cinlerle dolmuş, bizi çiğ çiğ yemelerini istemiyorsanız burdan hemen gitmemiz gerek "
Eymen " dikiz aynasından arkasına baktığında bir sürü garip şey görmeye başlamıştı.
Melisa " Neler oluyor ya! Eymen şu garip şeyler buraya geliyor sür artık arabayı "
Eymen " marş basmıyor ki? "
Serpil " şaka mı? Bu arada yeni değil mi? "
" Aşkım araba kilitlendi kaldı, olmuyor "
Melisa " hepimiz öleceğiz."
Serpil " Shawn şu felaket tellalını sakinleştir lütfen "
Shawn " Melisa sakin ol lütfen "
Serpil " Aferin Shawn seni ayakta alkışlamak istiyorum şimdi sen böyle söyleyince bu kız sakinleşti değil mi? "
Melisa " Ay heryeri sardı bunlar kapıyı açmaya çalışıyorlar "
Serpil onları uzaklaştırmak için sesli dua okumaya başladı küçükken Gülbeyazı izlerken birşey ler öğrenmiş olmalıydı.
Shawn " Eymen arabayı çalıştırmayı dene başaracaksın lütfen "
Melisa, Shawn'a sarılmış, dışarı bile bakmıyordu. Bir süre sonra marş bastı, " İşte şans "
Eymen R ye aldı hızlı bir şekilde geri döndü, sonra manevra yapıp arabayı döndürdü yokuş aşağı hızla inmeye devam etti.
Melisa sızlanmaya devam ediyordu, Ana yola çıktıklarında Serpilde dua okumayı bıraktı.
Eymen derin bir nefes aldı " Şimdi nerden bulacağız Asyayı iyileştirecek hocayı "
Serpil " Bilmiyorum, ama bulacağız "
" Nasıl " dedi Melisa,
Eymen " Yani aşkım bu sektörde olsn sensin "
"Birkaç dakika düşünme payı verin lütfen bi kendime geleyim." Serpil düşünüyordu Eymen arabayı sağa çekmişti, kafasını direksiyona koydu.
Serpil " Buldum "
Herkes aynı anda " Ne buldun? "
" Bizim mahalleye gideceğiz, anneannem bütün bu işleri Atike teyze den öğrenmişti lakabıda Dırdır Atike zaten. "
Shawn 'a bu çok komik gelmiş olacak ki gülmeye başlamıştı, Serpil ona ters bir bakış attı, " Şey çok özür dilerim ama komik geldi birden afedersin "
" Demek bu sana komili geldi öylemi Amerikalı çocuk? E burası Türkiye önceden köyde her ailenin lakabı vardı bu lakabıyla tanınırdı herkes gerçi hâlâ var ama "
Eymen " Ben hiç duymadım "
" Siz Burjuva sınıfı bilmez zaten, benim geldiğim yerde olur böyle şeyler, herneyse boşverin hadi yola çıkalım esas işimize odaklanalım "
Eymen " Peki aşkım nasıl istersen " Bu sefer de Serpilin oturduğu eski mahallesine doğru yola çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Ficção AdolescenteArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...