38.BÖLÜM

613 254 34
                                    

Cody " ooo Serpil hanım sizin buralarda ne işiniz var yoksa gömü falan mı buldun? " dedi gülerek. Serpil utanmıştı, Gülşen yayındaki yakışıklı çocuğun zengin olduğunu çoktan anlamıştı, Gülşen, Serpile yaklaştı " Canım nasılsın, bugün aklım sende kaldı valla bak, bu beyefendi kim? Merhaba Gülşen ben "

Eymen ayağa kalktı " kabalığım için beni bağışlayın hanımefendi güzelliğiniz başımı döndürdü " ve Gülşe'nin uzattığı elini çevirip öptü.

Serpil ve Cody onlara bakıyordu ama özellikle Serpil çok bozulmuştu.

" Cody hadi hayatım masamıza gidelim"

Eymen " A olmaz lütfen oturun beraber yiyelim "

Serpil dik dik ne yapıyorsun sen der gibi Eymen'e bakıyordu.

Gülşen " bana uyar valla Cody geç karşıma iyi yakışıklı'nın tam karşısına oturmak istiyorum "

Eymen " Serpil sizden çok bahsetti, sizinle tanışmak benim için büyük bir şeref "

Cody " Ne dedi mesela hakkımızda "

" Senin yakışıklı olduğunu söylemişti ben bile erkek halimle buna yüzde yüz katılıyorum. "

" Teşekkür ederim sende öylesin "

" Ben teşekkür ederim asıl, "

Garson masadaki herkesin bardaklarına Rose şarap doldurdu

Eymen "umarım seviyorsunuzdur, Rose şarap yoksa başka birşey de getirtebilirim"

Cody " Normalde alkol içen biri değilim ama Gülşen bana biraz alıştırdı, İçelim sorun değil "

Gülşen " ay bende bayılıyorum "

Garson başka istediğiniz varmı? Efendim

Cody " Sushi, istiyorum ben."

Gülşen " Bende "

"Tamam efendim hepinizin yemekleri aynı anda mı gelsin? "

Eymen " elbette "

Serpil kafasını bile kaldırmıyordu,

Gülşen çok iyi bir oyuncuydu, Cody de keza aynı şekilde "
" Hayatım, Serpil neyin var, Cody sence nesi var? "

" Bilmiyorum bugün keyfi yok gibi "

Serpil " Siz benimle alay mı ediyorsunuz? Bugün yaptığın o ahlaksız teklifini unuttun bu sende vardın Gülşen söylesene "

Cody soğuk kanlılığını koruyarak " Ne teklifi sen neden bahsediyorsun? "

Gülşen " ayrıca ben senden kaç yaş büyüğüm biraz saygılı olursan sevinirim "

Eymen " ya Siz bu kızcağıza neler yapmışsınız "

Gülşen ve Cody birbirine bakarak sanki hiçbir şeyden haberleri yokmuş gibi " Ne yapmışız " dediler.

Serpil " Siz de genç yaşta alzaymır mı başladı? Cody beni pazarlayacaktın film yıldızı yapacaktın ağzımı açtırma burda "

Gülşen ve Cody gülmeye başladı,

Eymen " Komik olan nedir? "

Cody " ya biz Serpil'in bu hallerine alıştık, "

Eymen " bu hallerine derken? "

Gülşen " ya Serpil herzaman olmamış olayları olmuş gibi anlatıyor.

Cody " Bak mesela biz ilk tanıştığımız da bana Babasının doktor annesinin hakim olduğunu söylemişti, mesela, Mete diye bir garson var ona da ailesinin çeşitli mesleklerden olduğu hakkında yalan söylemiş "

Gülşen " Benim yeğenim var Asya bu Serpil'in kaç yıllık arkadaşı size bu Serpil'in olmamış şeyler olmuş gibi söylediği yalanlarla dolu yüzlerce hikaye anlatabilir, hemen ispatlarım arayın Asya 'yı"

Eymen " Doğru mu Serpil? "

Serpil " Hayır yani evet olmamış şeyleri olmuş gibi anlattığım doğru ama bu olayda masumum gerçekten "

Eymen anlayacağını anlamıştı, Serpil doğru söylüyordu ama ona inanmıyordu, çünkü Gülşen ve Cody gerçekten çok emin konuşuyordu yalan söyleseler açık verirlerdi.

Eymen, Sadece Serpile bakıyordu ona inanmak istiyordu ama şu anda gerçekten çok kararsızdı.



.

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin