Melisa " dikkat et canım, sakın bırakma elimi tamam mı? Dışarı çıkalım hemen taksi çağıracağım "
" Melisa korkuyorum, gerçekten çok korkuyorum"
Melisanın yüzüne bakamıyordu, bakmasa bile sesi korkutmaya yemişti," Neyden korkuyorsun,?"
" Sen gerçekten korkunç görünüyorsun sesinde öyle geliyor "
Karşıdan taksi geliyordu, Melisa dur işareti yaptı, Melisa zar zor Asya'yı arabaya bindirdi. Asya taksiciye baktı onu halkadaki kız gibi gördü, ama korkusunu belli etmek istemiyordu. Kafasını dışarı doğru çevirdi, ama camda da korkunç şeyler görmeye başlamıştı bu sefer sadece gözlerini kapattı, dua etmeye başladı. Gerçekten korkuyordu ne kadar belli etmeye çalışmasada.. Neyseki hastaneye gelmişti, Melisa cüzdanından 200 lira çıkardı " Ne kadar acaba? "
" 50 lira verseniz yeter " dedi ama Asya onu Asya'yı versen yeter şeklinde anlamıştı yada öyle anlaması için uğraşıyorlardı.Melisa " lütfen üstü kalsın "
Hızlı bir şekilde Asya'yı acile soktu, çabucak kaydını yaptırdıktan sonra doktora götürdü, kapıyı çaldı " Doktor bey arkadaşım zehirlendi "
Doktor " geçin şöyle lütfen", Asyayı muayene etmek için hazırlanıyordu arkası dönük konuşuyordu" Neyiniz var şikayetleriniz nedir? "
Asya " Hayır hayır beni götüremezsin " diyordu, doktor duraksadı Asya'ya baktı. Melisa devreye girdi " Doktor bey Asya son yarım saattir böyle bende anlamıyorum. Sanırım Burger dokundu "
Doktor " Sen onun yediğinden farklı birşey yedin mi? "
" Hayır "
Tabi Asya söylenmeye devam ediyordu. Doktor " bakın birinin durduk yere aniden bu şekilde olması normal değil ben sizi psikiyatriye sevk edeyim yarın sabah erken gelin alın şimdi telefondan randevunuzu sabah burda olun. "
" Ama doktor bey ya zehirlendiyse "
" Kızım zehirlenmiş birisi böyle olmaz, inan bana zehirlenmiş olsa bunu çoktan anlardım" dedi.
Melisa " Peki doktor bey, biz en iyisi sabah gelelim "
Melisa, Asya'nın kolundan tuttu, dışarı çıkarıyordu, gerçekten endişelenmeye başlamıştı bir insana yarım saat içinde ne olabilirdi ki, diye düşünüyordu.
Asya " Melisa karşıda biri var ve devamlı bize bakıyor, gerçekten rahatsız edici "
Melisa biraz ürkmüştü " Karşımızda kimse yok Asya "
" Sen şu siyah kapşonlu çocuğu görmüyor musun? "
" Asya lütfen! Beni endişelendiriyorsun "
Taksi yaklaştı durdurup tekrar bindiler " Zümrüt evlere lütfen " dedi Melisa.
Gülşen yorgun bir şekilde eve geldi, kapıyı çaldı, Cody kısa bir sürede açtı " Neredeydin sen" dediği sırada Gülşen onun kucağına atladı ve dudaklarına yapıştı tıpkı bir vantuz gibi içine çekiyordu zar zor kapatabildi kapıyı Cody yatak odasına kucağında götürdü onu yatağa yatırdı öperken kıyafetlerini çıkarmaya devam etti.
Melisa ve Asya taksiden inmiş eve gelmişlerdi, kapının önünde Melisa anahtarla kapıyı açmaya çalışırken
Asya gözünü bir yere dikmiş oraya bakıyordu, Melisa bunu fark etti " Sen nereye bakıyorsun? "" Karşıda siyah bir kedi var, görüyor musun? "
" evet görüyorum "
" O kedi bana gülüyor "
Melisa hem şaşırmıştı hemde korkmuştu, " lütfen hadi içeri girelim "
Salonun ışığı yanıyordu, Melisa" Allâh Allâh neden buranın ışığı yanıyor ki Asya sen açık bırakmadın herhalde değil mi? " Asya'ya bakıyordu, "Bu yüzünün hali ne böyle"
Asya neredeyse korkudan ağlayacaktı " Sakın ışığı kapatma sakın! Evin bütün ışıklarını aç "
" Neden, bak beni korkutuyorsun lütfen "
" Orda ışığı kapatırsan gelecek "
" O kim? "
" birşey var içerde perdenin arkasında "
Melisa " ah yapma lütfen " perdeye doğru yürürken " dur sakın gitme! "
" Tamam, gitmiyorum, üstümüzü değiştirelim gel hadi"
Asya evin bütün ışıklarını açmıştı, yatak odasına çıktıklarında, Melisa tam bluzunu çıkarmıştı ki elektrikler gitti yada bilerek şartel attırılmıştı, Melisayı arkadan saçına birşey dokundu " Asya hiç komik değil "
" ne ben bişey yapmıyorum " Asya Melisanın arkasında o tuhaf şeyi görmüştü " Arkadanda" Diye bağırdı.
Işıklar birden gelmişti, jeneratörleri vardı ve devreye girmişti. Asya yüksek sesle gülerek ve bağırarak " Hahaha jeneratör olduğunu bilmiyordun değil mi? Seni lanet olası yaratık, nerdesin ha nerdesin? "
Melisa, gerçekten sabah Asyayı psikiyatriye götürmeye karar vermişti aslında onun bu hareketleri onuda korkutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...