Melisa korkunun verdiği cesaretle bağırdı, " Asya yeter! Lütfen kes artık kendine gel, ne oldu sana? Anlamıyorum " korku aslında insana cesaret verir korktuğumuz zaman aslında bütün duyguların en yükseğini yaşarız, korkmuş insan herşeyi yapar herşeyi.
Asya " Bende bilmiyorum anlamıyorum, bu şeylerin ne olduğunu neden burdw benimle uğraştıklarını anlamıyorum, yardım et Melisa kardeşim lütfen "
Melisa kollarını açarak " gel buraya " Asya da ona sarıldı, " anlamıyorum Melisa deliriyorum sanırım, annenin ölümü sanırım, birde bütün olaylar arka arkaya gelince herhalde olumsuz etkilendim "
" ama hayatım, bu şey herneyse birden başladı, ama yarın öğreniriz, bu arada tuvalet seviyem sarıdan kırmızıya yükseldi kusura bakma ben bi lavabo molası versem "
" tabi ki bende aşağı ineyim sana mutfakta kahve yapayım içeriz "
" olur olur fındıklı olsun "
" tamam canım " Asya aşağı doğru inerken salondan gülüşme sesleri duyuyordu merdivenin yarısını indi, salonun önündeydi, karşındaki koltukta annesi ve babasının oturduğunu gördü ama sırtı ona dönüktü ve yüzleri görünmüyordu.
" Asya tatlım gelsene bak baban geldi, "
Asya sadece iki basamak indi şaşkın bir ifadeyle " Baba? Ama sen nasıl? "
" AA Asyacık babana böyle mi hoşgeldin diyorsun gel sarıl ona "
Asya biraz daha aşağı indi " Asyacık mı?" bir dakika anne sen ölmedin mi? Ah şu birayı içmemekle büyük hata yaptım "
" Asyacık hadi gel yaklaş bana, annesinin prensesi "
Asya merdivenleri indş ve yanında duran fiskos masasının üstündeki antika vazoyu eline aldı"
" Tatlım o vazoyla ne yapmayı planlıyorsun? "
" Şey sadece bu antika vazonun değerini sormak istiyorum, sonuçta bunu Norveçten getirmiştin "
" AA evet canım Norveçten bir müzeden aldım, değeri 250.000 $ dı."
Asya içinden düşündü gerçekten değerini ve nerden alındığını biliyordu ama nasıl?.
" şöyle karşıma geçte yüz yüze konuşalım ne dersin "
Asya tam karşısına geçene kadar yüzüne bakmadı, ayaklarından bakmaya başladı, ve ters olduğunu görünce birkaç saniyeliğine gözlerini kapattı, ve açtı.
" Ne oldu tatlım tuhaf birşey mi var?
Asya biranlık yüzüne baktı, aman Allâh'ım bu şeyde neydi böyle " Bak sen annem değilsin kimsin sen "
" Benim kim olduğumu merak mı ediyorsun, ben senin belanım.
Melisa hızla aşağı indi " Asya tatlım kimle konuşuyorsun,"
Asya " Polisi arayacağım "
Azat korkunç sesiyle gülmeye başladı " sence polisler bizi görebilecek mi? Ya da durdurabilecek mi? Seni adi yosma gebereceksin.
Melisa " ne polisi Asya neler oluyor yine? "
" Lütfen karşımda oturan şeyleri gördüğünü söyle "
" Ben hiçbir şey görmüyorum "
" Lütfen rahat bırak beni nesin sen ya nesin böyle "
" delireceğim seni, kafayı yedirteceğim, "
" Melisa bana yardım et kardeşim lütfen aklımı oynatacağım. "
Azat " Melisa, küçük sürtük Codyle yattığını biliyor musun? "
" Biliyorum, "
Melisa " neyi biliyorsun "
" karşımdaki ne olduğunu anlamadığım isminin Azat olduğunu öğrendiğim şey bana senin Codyle yattığını söylüyor "
Melisa " bak tatlım, senin psikolojin bozuldu anlıyorum gerçekten yaşadıkların kolay değil "
" ona 12 yaşında dayısı tarafından tecavüze uğradığını söyle "
Asya " 12 yaşında dayın seni tecavüz etmiş onu söylüyor, doğru mu?"
Melisa işte bunu duyunca göz bebekleri büyümüştü, işte şu anda durumun ciddiyetini anlamıştı " As- Asya burda neler oluyor bu şey de ne?
Asya ağlamaya başladı " bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum, galiba deliriyorum"
" Yarın kesinlikle doktora gidiyoruz, "
Asya " Yarına kadar ne yapacağız peki? "
" Bilmiyorum ama şu anda bende korkmaya başladım, Serpilin bile yanına gidebiliriz."
" Nereye giderseniz gidin kaçabilirsiniz ama asla saklanamazsınız "
" Asya bu şey neymiş sor ona "
Asya " Ben postacı bay kuşu değilim Melisa korkuyorum zaten lütfen götür beni "
İkiside sersemlemiş korkudan ne yapacaklarını şaşırmıştı, Ne söylediklerinin bile farkında değildi ikiside, sabaha kadar ne yapacaklardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
أدب المراهقينArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...