76.BÖLÜM

344 61 19
                                    

Gülşen hemen etrafı toplamak zorundaydı, Rasimin en güvendiği adamını Gülşen ayartmıştı bu yüzden Salih de ona yardım edecekti, kaleyi içten fethetmek bu olsa gerek. Gülşen telefonundan Salihi aradı.

Salih " Efendim abla"

" Ne ablası be! Gülşen de bebeğim bana, herneyse varmı orda bir yaramazlık? "

" Yok Gülşenciğim yok kimse hiçbirşeye şüphelenmedi. "

Gülşen hafif tebessümle " Güzelll, bende işlerimi hallettim gel temizle çabuk "

" Tamam sende parayı ayarla "

" off hazır 50 bin nakit "

" Tamam hemen geliyorum "

" iyi kapat çabuk gel " Telefonu kapattıktan sonra Rasime baktı, " Domuz gibi şişmiş hayvan, bu tipinle birde bana aşık olmuş, üstüne üstlük birde çıkma teklifi edecek kart horoz" ayağıyla cesedi tekmeledi birde. Sonra masaya oturdu güzelce bonfilesini yemeğe devam etti.

.......

Eymen " Melisa şu kapıyı açta girelim artık "

" Bir dakika anahtarı arıyorum "

Serpil " Ay o değilde içeri çok mu pis bak yeni aldığım stilettolarım kirlenirse parasını alırım "

Melisa " Ay Serpil ya, hah işte buldum " kapıyı açtıktan sonra, Eymen ve Serpil şok olmuşlardı.

Eymen " Burda savaş falan mı çıktı bunu tek başına mı yaptı yani? "

Serpil, gözünü merdivenin en üst basamağına dikmişti, gözleri fal taşı gibi açılmıştı " Arkadaşlar şu merdivenin köşesine bakın, "

Eymen " o - o şey de ne öyle "

Melisa " Bakın kayboldu, bize bakıyordu "

Eymen " Sanırım sizin dediklerinize inanmaya başladım, "

Melisa korkmuştu " Peki nasıl gördün nasıl fark ettin, "

" Anneannem büyü işlerini yaparken annem babam işe gittiğinde yapıyordu cinleri çağırır onlarla konuşurdu bende onu izlerdim, o zaman evin içinde hissettiğim negatif enerjiyi şu anda da hissettim, o yüzden genelde saklandıkları yerlere baktım girer girmez "

Eymen " ben bile biraz ürktüm diyebilirim, korkmuyor musun? "

" Ya korkmayın onların işi bizle değil, ama eğer kısa zamanda Asyayı iyileştiremezsek bu ev tamamen onlara geçecek "

Melisa " Gitmeli miyiz? "

" Hayır burda kalmalıyız"

Eymen " Melisaya katılıyorum, gitme fikri bana da cazip geldi "

" Saçmalamayın, evi onlara teslim edemeyiz, burda kalmamız gerekiyor."

Melisa " Peki olur da bu evin temizliği gerçekten çokmuş? "

Eymen " Aklıma ne geldi, sizin sınıfta birkaç kişiyi çağırsanıza, hem temizliğe yardım ederler, hem biraz sohbet eder kafa dağıtırız, hemde ev kalabalık görünür "

Melisa " Süper fikir "

Serpil " Benimle önceden alay eden arkadaşlarını mı getireceksin Melisa "

Melisa " Saçmalama, ben bile o insanlarla görüşmüyorum ki, ben değiştim artık, o insanlarla işim olmaz "

Eymen " Ben çağırayım "

Serpil " iyi artık burda bir sürü erkeğin ne işi var "

Eymen " Yo kızları çağıracağım"

Serpilin gözlerinden ateş çıkıyordu " Kızları mı? "

Eymen " neyse boşverin böyle takılmak em iyisi "

Melisa " Aynen bizbize iyi böyle "

......

Salih eve gelmişti, bahçede ona sırtı dönük oturan, Gülşene yaklaştı, tsm konuşacaktı ki Gülşen " Geç kaldın "

Salih şaşırdı " Ama, ama nasıl sen görmedin ki beni? "

Gülşen masadan kalktı şarap önündeki iki kadehe yarıya kadar kırmızı şarap doldurup birini Salih'e uzattı " yılların tecrübesi diyelim şekerim "

Salih bardağı aldı, Rasimin ölü bedeninin etrafında dolaştı " Valls pravo, yıllarca Rasim abiyi öldürmek için çok uğraştılar ama sen farklısın, nasıl başardın bunu "

"Meslek sırrı diyelim"

" Neyse, ben alıp arka bahçeye gömeyim "

" Biraz daha ileri görseydin"

" Gülşenciğim burası dağ zaten, kimse bulamaz "

O Rasimi sürükleyerek götürürken, Rasimin belindeki silah düştü. Salih onu görmemişti, Gülşen hemen peçeteyle silahı tutarak çantasına kattı, Salihin arkasından gidince baktı ki, zaten orda kazılmış başka bir çukur daha varmış " Aaa burası ne zaman kazılmış "

" Rasim abi buralara adam gömdürdüğü için hazırda hep bir çukur açık kalır " Salih, kendisi de çukura girerek Rasimi yerleştiriyordu " Bu arada param hazır değil mi? "

Gülşen yavaşça çantasından silahını çıkardı, Salih ne olduğunu anlamadan önce karnından sonra da göğsünden kurşun yemişti, Rasimin cansız bedeninin üstüne oda düşmüştü.

Gülşen peçeteyle tuttuğu silahını çukura attı " Sende ölmelisin arkamda delil bırakamam üzgünüm, hem beni çukur kazma derdinden kurtardın sağol, " küreği aldı toprağı atmaya başladı, önce Salihin yüzüne atıyordu çünkü yaşıyorsa bile nefes alamasın ölsün diye.

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin