Kimsenin hayallerini çalmasına izin verme.
Onlar senin hayallerin, onların değil.
Dan ZadraRasim " işte geldik, burası benim meşhur dağ evim, her türlü işkence aletleri bulunur " dedi gülerek.
Gülşen " alın şunu bağlayın hazırlayın beni çağırın "
Rasim " Gerçekten tek başına bunu yapabilecek misin? "
" Evet dedim ya "
" Çocuklar yukarıya hazırlayın, "
Rasimin adamları baygın olan Codyi kucaklayıp bu işkence evinin üst katına çıkarıp,işkence yatağına bağladılar.
Rasim " İşkenceye başlamadan önce birşeyler içmek ister misin "
" Nane likörü varmı? "
" Yok, sadece sert şeyler "
" şu anda birşey içecek havamda değilim., sen zıkkımlan "
" Peki, " Gülşene arkadan yaklaşıp beline elini yavaş yavaş dolıştırmaya başlamıştı. Fısıldayarak " çıktı güzel kokuyorsun"
Gülşen onu geri ittirdi " ne yapıyorsun be sapık "
" Bak anlıyorum küçük sevgilini öldüreceğin için endişelisin ama yapamayacaksan..."
" Kes be kes! Yaparım ben şu lanet şey hazırlanmadı mı hâlâ "
Rasim" çocuklar hazır mı? " Diye seslendi.
" evet abi "
Onlar merdivenden aşağı inince, Rasim " Buyrun çıkabilirsiniz hanımefendi, "Gülşen saçını savurdu sessizce yuları çıktı. İçerde loş bir ışık vardı, Cody uyanmıştı, sırtı Gülşene dönüktür ve onun stilettosunun sesini duyuyordu " ki- kim var orada? "
Gülşen arkadan Cody ye sarılarak " şşş bebeğim benim "
Cody " Gülşen neler oluyor bütün bunlarda ne böyle? "
" Üzgünüm Cody " dedi ellerini onun üstünden çekti karşısında duran masadaki işkence aletlerini eline alıp tek tel inceliyordu.
Cody " ne için üzgünsün, neler oluyor ya söylesene o elindeki kerpetenle ne yapacaksın "
" Cody seninle güzel günler yaşadık, gerçekten beni mutlu ettin, ama fazla merak işte insanın başına bela oluyor, hayır sen kimsin beni aptal yerine koyacak ya beni takip ediyorsun oraya kadar anladık sende fındık kadar akıl yokmu, madem benim belalı biri olduğumu öğrendin şu çenenizi kapatsaydın da yaşasaydın olmuyor muydu? Ne demişler aptal doğanlar aptalca ölür, bizim memleketin bir sözü vardır bok yoluna gitti niyazi diye işte şu anda senin yaşadığın da bu "
" Gülşen aşkım saçmalama lütfen, ne öldürmesi ya yapma lütfen, biz birbirimizi seviyoruz, bana bunu nasıl yaparsın söz veriyorum kimseye anlatmayacağım"
" Başka kim biliyor? "
" kimseye anlatmadım yemin ediyorum "
" Güzel, " dedi Gülşen elindeki testereyle yaklaşarak,
Cody " yapma köpeğin olayım Gülşen lütfen "
Gülşen, Cody'nin bileğini tuttu, kesecekti.
Cody bağırarak" yapma lütfen yapma, her istediğini yaparım Gülşen lütfen aşkım "
Gülşen gülerek, " Şaka şaka kesmeyeceğim"
" oh rahatladım, bak bu kadar ders bana yetti lütfen söz veriyorum uslu olacağım söz veriyorum "
Gülşen " Sana işkence etmeden öldüreceğim, sevdim seni çünkü " eline bıçağı aldı, Cody bağırmaya devam ediyordu, Gülşen önce kalbine sapladı bıçağı,,ondan sonra karnına, Cody'nin ağzından kanlar fışkırıyordu. Gülşen gözlerini kapatmıştı, kendini sıkıyordu ağlıyordu, Cody içinden gerçekten ölüyor muyum? Yaşadıkları film şeridi gibi geçiyordu gözlerinden, biran yüzünde ufak bir tebessüm oluştu, Asyayla ilk tanıştıkları gün geldi aklına. Ve artık ruhu bedeninden ayrılmıştı, Gülşen elindeki bıçağı yere attı, Codye yaklaştı gözlerini kapattı, alnına bir öpücük kondurdu, " Seni seviyorum, cehennemde görüşürüz erkeğim, inan bana sevdim seni "
Gülşen merdivenlerden aşağı indi, Rasim ve adamları ona bakıyordu, heryeri kan içindeydi, ve bu güçlü kadının gözlerinde gerçekten hüzün vardı. Sadece " bitti " diyebildi.
Rasim yerinden kalktı" gel elini yüzünü yıkayalım, çocuklar kadavrayı alın, gömün etrafı temizleyin "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA SOYUNDUM #Wattys2017
Teen FictionArkadaşlar öncelikle bu kitap gerçekten yaşanmışlıklardan alıntıdır, küçük bir kısmı kurgu onun dışında çoğunlukla gerçektir. Konusunu söylemek istemiyorum içinde aşktan, ayrılıktan, cinsellikten, çarpık ilişkilerden, romantizmden, yapılan büyülere...