41.BÖLÜM

608 218 31
                                    

Asya " Senin gibi teyze olmaz olsun, sen nesin? Nasıl bir yaratıksın bunca yıl senin gerçekten iyi birisi olduğunu nasıl düşünmüşüm ben ya! Nasıl güvenmişim "

Eymen " Bir dakika lütfen merak ettiğim birşey var, şimdi Asya sen 18 yıldır teyzeni tanıyorsun peki aranızdaki bu sorunlar nasıl başladı, bekle hemen cevap verme, sen Serpil Asya'yla ilk okuldan beri arkadaşmışsın ne olduda bunca yıl sorununuz yoktu ne zaman sorunlarınız başladı? Ve siz Gülşen hanım Asya'yı yıllardır tanıyorsunuz aranızda kötü hiçbirşey yoktu anlaşmazlıklarınız ne zaman başladı? Ve kardeşim Cody sen nezaman geldin? "

Asya " Bilmiyorum ki birkaç hafta oldu işte "

Serpil ve Gülşen " Aynen işte iki hafta falan oldu "

Eymen " Cody sen ne zaman geldin kardeşim? "

" İki hafta oldu "

Eymen " Evet bütün bu sorunlarınız Cody ile tanıştıktan sonra başladı değil mi?"

Cody " Ne yani bütün olanlar benim suçum mu?"

Eymen " Hayır dostım bak açıklayacağım bekle "

Asya " evet Cody ile tanıştıktan sonra herşey arka arkaya geldi ama ne alakası var "

Serpil ve Gülşen de Eymenin dudaklarından dökülecek kelimeleri bekliyordu.

Eymen " Hepiniz Cody de buluşuyorsunuz yani kötü merkez siz onun etrafındasınız, şöyle açıklayayım hepinizin içinde Cody ile ilgili birşey var ve çıkarlar ters düştüğünde insanlar anlaşamaz ortak nokta Cody ve şimdi herkes içindekileri döksün "

Melisa " Ben bu çocukla ilgili konuşmak istemiyorum gidiyorum "

Asya " Benide bekle " hızla masadan kalktı.

Cody Gülşene baktı kalkalım mı der gibi, Gülşen " Eh bizede müsade artık! "

Eymen " Nereye lütfen gitmeyin, "

Gülşen " Sizinle tanıştığıma gerçekten çok memnun oldum. Ama kalkalım artık "

Eymen " Peki ama başka zaman tekrar görüşmek isterim lütfen "

" İşte numaram ararsın "

Eymen " elbette hanımefendi "

Cody ve Serpil sadece izliyordu.

Gülşen " herşey için teşekkürler, hoşçakalın, Serpil hayatım kendine dikkat et tamsm mı canım aklım sende kalmasın " dedi yanağından öptü.

Serpil, Gülşe'nin amacını anlamıştı.

Cody ve Gülşen uzaklaştıktan sonra Eymen masaya oturdu. " Ne bu surat böyle "

Serpil " Kendime kızıyorum, ne söylersem söyleyeyim kendimi sana inandıramayacağım değil mi? "

Eymen " bak inan bana sana herşeyden çok inanmak istiyorum ama.."

" Ama öyle mi? Neyse ya boşversene " elindeki peçeteyi attı, sandalyeyi ittirdi, hızla dışarı doğru koştu"

Eymen " Serpil lütfen, dur!"
Oda arkasından koşturup yetişti, kolundan tuttu " Bu yaptığın me şimdi " kaşlarını çatmıştı "

" Canımı acıtıyorsun bırak lütfen "

Eymen " Özür dilerim, "

" Bana inanmıyorsun bu yüzden kızıyorum kendime kızıyorum çok aptalım "

"Hayır aptal değilsin, bende özür dilerim, ama bütün bu insanlar aynı şeyi söylüyor bak neyse hadi evimize gidelim, terasta ben sana sıcak çikolata yapayım karşılıklı içip sohbet ederiz ne dersin?"

" Olur "

Eymen Serpili omzunun altına almıştı. Arabaya doğru götürdü.

Cody ve Gülşen eve geldiler, Gülşen, " Hayırdır ne bu surat böyle "

Cody hızlı bir tokat attı Gülşene, yere kapa, ve dudağı kanamaştı biraz " Sen bana vurdun, Cody bans ne cüretle vurursun? "

Cody, Gülşe'nin saçından tuttu, Gülşen bağırıyordu " lütfen yapma lütfen "
Saçından sürükleyerek onu kaldırıp tekrar yere çarptı "

Cody " Şimdi duşa giriyorum, duştan çıktığımda bana neden bu akşam Eymen denen o çocukla neden bu kadar samimi olduğum hakkında mantıklı bir açıklama yapmanı istiyorum eğer yapamazsan yiyeceğin dayağı kendin düşün " saatine baktı " on dakika kadar zamanın var iyi değerlendir " dedi göz kırptı.

Gülşen bütün bunları hak etmişmiydi? Ne yapmalıydı?

SANA SOYUNDUM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin