Rüya 14

1.3K 59 1
                                    

Öylece beklemek çok zor .

Çaresizce beklemek ...

Kaç saat böyle bekledik bilmiyorum. Kapı açıldığında duvara dayadıgım sırtım uyuşmuştu. Ilgın'la gözgöze geldik.

Sonra Hulk'a döndü ,

'Serçe iyi odaya alacağız önce biraz yoğun bakımda beklemesi gerekecek .' Durdu bana baktı tekrar onlara döndü ' big boss , onun biraz daha kalması gerek bir süre beklicez narkozun etkisi geçti . Sonra tekrar devam etmek zorundayız . '

'Ne demek bu şimdi ' dedi Wolf

'Kesin birsey yok sadece devam etmemiz gereken bir ameliyat var . Kana ihtiyaç var aşırı kan kaybı var elimizdekiler bitti . Acilen anons geçildi beklemedeyiz. Kan gelmeden devam edemeyiz . Vücudunda nerdeyse hiç kan yok '

'Yaşayacak mı ?' Hulk bu soruyu zorlada olsa sormuştu.

'Üzgünüm . Dedigim gibi kesin birsey diyemiyorum. '

Hulk'un gözünden yaşlar akmaya başlayınca Ilgın daha fazla dayanamayıp ona sarıldı ağlamaya başladı .

Gerisi bende yok görüntü karardı ....

Birden kendimi bir yeşillik içinde buldum . Etrafa baktım . Gerçek mi bu . Gözlerimi kırpıştırdım. Nerden tanıyorum burayı . Tekrar Etrafımda döndüm. Yeşillik ,ağaçlar ,orman 'dalların arasından parıldayan güneş , o hafif esintiyle yayılan yaz kokusu ....Ama burası ... Burası Mustafa'nın bana veda ettiği yer . Hayır hayır olmaz tekrar kimseye veda edemem istemiyorum . Uyan uyan uyannnnnn . Koşmaya başladım sıcak rüzgarın saçlarımda dalgalanması yüzüme çarpan hava sanki gerçek gibiydi . Allahım ne olur veda etmek istemiyorum. Koştum koştum koştum . Sanki dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. Aynı dallar aynı ağaçlar aynı ışıltılı gökyüzü . Ne yapsam burdan çıkamicak gibiyim. Dizlerimin üstüne çöküp ağlamaya başladım . Yaşlar gözlerimden eteklerime düşüyordu. Gözlerimi sımsıkı kapattım evet böyle yaparsam kimseyi görmem . Kimseyle de vedalaşmam. Hesap etmediğim birsey vardı kulaklarımı da kapatmam gerekirdi. Birden bir el başımda dolaştı.

'Cemre ' gözlerimi açmadım gider diye bekledim.

'Bana bak ' Hayır bakmicaktım.

'Lütfen bana bak ' istemiyorum . Bakarsam gideceksin.

'Bana bakarsan gidecegimi mi düşünüyorsun. ' Birden başımı kaldırdım. O beyaz gözler bu ışıkta öyle parlıyordu ki işte tam karşımdaydı canlı capcanlı oydu.

Yüzbaşımdı ' Ömer Asaf'ımdı, Big Boss'tı.

Önüme diz çökmüş bana bakıyordu. Yüzünde tek bir yara izi yoktu . Gayet sağlıklı görünüyordu. Aynı Mustafa gibi ...

Yanağına dokundum . Parmaklarımı kaşlarından gezdirdim. Sonra işaret parmağımı biçimli burnundan dudaklarına indirdim. Dudaklarına dokundum. Gözgöze geldigimizde elimi çekip ayağa kalktım.

'Neden burdayız . Burası neresi biliyor musun ?'

'Evet . Mustafa'nın veda ettiği yer '

'Sende mi veda etmeye geldin ' gözlerimden yaşlar akmaya devam ediyordu.

'Bu sana bağlı . '

'Nasıl yani '

'Hayata tutunmak için sana ihtiyacım var belki tek bir kelimeye belki de şuanki bakışlarına ama ne olacağına biz karar veremeyiz . '

'Ne demeye çalışıyorsun .'

'Bana söylemek istediğin bişey var mı Cemre '

'Bu soruyu sorması gereken benim Ömer Asaf '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin