42 Düğün zamanı

692 28 0
                                    

Kahvaltıdan sonra ortalığı toplayıp oturma odasında şöminenin karşısına oturduk.

Naz 'la gözgöze gelmemeye çalışıyordum . Derken gözüm saçını düzeltirken parlayan yüzüge takıldı .

' ciddi olamazsın ' diyip Yerimden bir çığlıkla yanına ışınlandım resmen .

Yüzük beyaz altından ve pırlanta yada büyükbabanın verdikleri gibi antika bişeydi. Kocaman taşı lale desenli oyuntular çevrelemişti .

'Laleyi çok seversin .'

'evet en sevdiğim şey '

'Ne zaman oldu bu . Tabi dün parmağında yoktu . Dün gece dimi bizi odaya tıktınız o yüzden '

'Evet dün gece ve ne alakası var sizi zorlamı soktuk odaya '

'Tebrik ederim Wolf umarım çok mutlu olursunuz . Sözünü unutma yigenlerimi bekliyorum ' dedi Ömer Asaf .

'Bana baksana ne sözüymüs benden habersiz '

'Yok canım sonuçta çocuk yapmıcakmıyız .'

'Hayır ' dedi Naz . Wolfun yüzü tam seyirlikti şimdi hepimiz kahkahayı Bastık .

'Düğün ne zaman ' dedi Ömer Asaf.

'Şey bizde bunu konuşacaktık. Düğünü bir dahaki ay yapmak istiyoruz .'

Öksürmeye başladım . Yuh yani .

'Pardon duymadım . ' Naz 'a döndüm 'bu kadar kısa sürede nasıl hazırlanmayı düşünüyorsun acaba . Ev , mobilya , Gelinlik , söz , nişan ,isteme ohooooo.'

'E saol Cemre böyle söyleyince pek yetişecek gibi gelmedi bana '

'E ama doğru .'

'Merak etme Ilgın yardım ediyor zaten ev işini hallettik . Bir kaç sokak ötede müstakil bir ev var bahçeli oldukça da sevimli tam bizlik ne çok büyük ne çok küçük . Mobilya hersey kafamda internetten siparis ederiz . '

'Benim anlamadıgım bukadar dip dibe olup benden bu kadar şeyi saklamayı nasıl başardın. Hem Ilgın ne zamandır bu kadar yardımcı oluyor sana .'

'Kıskançlık yapma Ilgın'ı senden seversin . Hem saklamadım. Saklanacak birsey değil . Söyledim işte zaten yeni aldım evlilik teklifini evi Wolf Ilgın'la halletti. '

'Tamam tamam . Davetiye verirsiniz heralde '

'Hey allahım saçmalama Cemre '

'Hii hep öyle olur zaten '

'Benimde size düğün hediyem var ' diyince hepimiz Ömer Asaf'a döndük .

'Neymiş ' dedi Naz .

'Kesinleşsin söylErim.' Wolfa göz kırptı .

'Ya Naz kalk hadi birseyler bakalım çıkalım ne giyecem ben nasıl yetişecegim.'

'Ohooo suna bak kendi derdine düştü .'

'Sana Ilgın yardım eder nede olsa '

'Daha susmazsın '

'Susmam tabi . Neyse gerçekten çokkkkkkkkkk mutlu olun sizi cok seviyorum. Hep mutlu olun herseyin en güzeli sizin olsun hiç ayrılmayın .'

'Düğün yeri de hazır vilayette, İnanç amca söz verdi .'

'Ne zaman ' dedim . Hepsi dönüp bana baktı . Demek akşam bunuda konuştular .

Naz gözlerini kısıp bana bakınca hemen toparladım, 'ne güzel orası rüya gibi çok iyi olmuş . '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin