18 Aşk hep ansızın gelir

1.3K 53 0
                                    

(Medya ; Naz)

'Sen ciddi misin '

'Evet . Zaten sürekli uğruyordu . Geçiyordum falan diyordu. Sürekli bir ihtiyacın var mı diyo ilgilenmeye çalışıo falan ne bilim ben hiç düşünmedim . ' gözünden yaş aktı.

'Tamam olabilir bunda aglanacak ne var ki . O kadar ..' sustum çünkü gözgöze gelmiştik ve o an gözümün önünde mustafanın yüzü vardı . Gözlerimden yaş aktı . Ona ihanet etmek gibi birşeydi bu daha ne kadar olmuştu onu kaybedeli gerçi o da hayatlarımıza devam etmemizi isterdi ama Naz'ın bu kadar çabuk başkasını sevmesi onu incitirdi. Gerçi Naz onu sevdiğini söylememişti.

'Naz bak yani biliyorum . Ne desem bilemedim ama şey sen sen de onu yani ondan ..' sözümü kesti .

'Saçmalama Cemre nasıl böyle birşey sorarsın benim kalbim Mustafa'ya ait nasıl bu kadar kısa sürede bir başkasını severim nasıl aşık olurum . Bu ona büyük haksızlık ihanet olur . Ben Mustafa'dan başkasıyla olamam ' hıckırıklara bogulmuştu.

Sımsıkı sarıldım ona . Güzel kokusu burnumdan girdi . Mustafa onu hemen kokusundan hissederdi. Kokusu ona özeldi. Parfüm kullanmazdı. O benim kardeşimdi, benim yüzümden kaybettiğimiz kardeşimin biricik aşkıydı emanetiydi.

'Ssss tamam sakin ol sana su getirim bekle '

Koşarak indim ihtiyar yine koltukta uyumuştu. Onu kaldırıp yerine yatırdım. Suyu alıp yukarı çıktım köstekte bana eşlik etti .

Naz uzanmıştı. Ne kadarda zayıflamış . Canım benim .

'Naz iç bakalım şu suyu sakinleş '

Yavaş yavaş suyu içti . Derin bir nefes alıp bıraktı.

'Iyi misin '

'İyiyim .'

'Bak ben sana öyle demek istemedim sadece senin ne düşündüğünü öğrenmek istedim . '

'Biliyorum . Wolf çok iyi biri yanımda oldu destek verdi . Ama o kadar onunla zaman geçirmeyi seviyorum ama o kadar . O iyi biri ama o kadar . Ben Mustafa'dan başkasını sevemem.'

'Bak tabiki hersey daha yeni biliyorum . Acını da biliyorum . Zamanla alışıcaz . Yada öyle sanırız bilmem. Hayatlarımıza devam edicez . Mustafa'nın da böyle olmasını istediğini biliyorum . Şimdi sadece hersey çok taze . '

'Olmaz asla olmicak ona ihanet edemem .'

'Bu ihanet değil ama sen bilirsin zamn sadece zaman . Peki ona ne dedin '

'Mustafa'yı sevdiğimi asla böyle bir beklentisi olmamasını söyledim . Olacaksa gelmemesini söyledim . '..

'Aferin iyi yaptın . Allah belanı versin yüzünü de görmek istemiyorum lanet olası pislik de deseydin '

Kafasını kaldırıp boş gözlerle yüzüme baktı .

'Ne bakıosun . Çocukta aynen suan hissettiklerini hissetmistir . Güzelce anlatmak arkadaş kalmak varken senin derdin ne ya . Herkesin ona destek olan yanında duran birine ihtiyacı vardır . '

'Siz varsınız '

Ayyyyy bayılcam hareketi yapıp gözlerimi yuvarladım.

'O kadar kötü mü ya '

'Heralde bu çocuk bizim her zaman her koşulda yanımızda değil miydi böyle bir muameleyi hak etmedi bence fazla olmus '

'Kırdık çocuğu desene.'

'Aynen ilk fırsatta durumu toparlamaya çalış '

'Ahh bilmiyorum neyse yatıyorum ben .'

'Tabi hemen kaç yat bakalım iyi geceler .Bende yatıyorum zaten '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin