25 derin mevzu

891 36 0
                                    

'Anlat dinliyorum . Herşeyi anlat ama atlamadan '

Yatağın üstüne oturduk . Yüzümüz birbirimize dönüktu. Herşeyi en baştan hatırladığım kadarıyla eksiksiz anlattım . Beni hiç kesmeden dinledi. Konuşmam bittiğindeyse yüzü çok ifadesizdi. Bu haksızlık ama o benim her ifademi okurken ben onu okuyamıyorum .

'Bişey söylemicek misin '

'Neden bunları bana başta anlatmadın '

'Rüyayı yeni gördüm . Onuda yeni gördüm zaten hemen anlattım '

'Onu demiyorum . Bomba olayını neden anlatmadın'

Gözümden yaşlar akmaya  başladı  

'Benim yüzümden öldüler '

'Saçmalama . Galiba benim yüzümden oldu hersey ' dedi bana sarıldı  .

'Senle ne ilgisi var . Sonuçta o bir terörist . Bize olmasa başkasına zarar verecekti. Başta bende seni suçladım ama öyle değil .'

Boynunu öptüm . Kokusunu içime çektim . Geri çekildi .

'Hemen gidecek misin  '

'Gitmem gerek  ama bu anlattıklarından sonra nasıl giderim bilmiyorum . '

'Bak ben iyiyim . Korkma . ' dedim ama dediğime kendim bile inanamadım . Ya yine bişey olursa Naz büyükbaba zarar görürse bu sefer . Kendim umrumda değil ama onlar yine sevdiklerimi kaybedemem .

'Korkma kimseyi kaybetmiceksin ' Başımı kaldırıp ona baktım . Yine içimi okumuştu.

Elimi yüzüne koydum . Gözlerine baktım uzun uzun . Yavaşça bana doğru eğildi . Tam o sırada köstek aramıza girip hırladı. Ne olduğunu anlamadım .

'Hey . O benim . ' diyip köstekle dalıştı. Gülmeye başladım .

'Benim için kavga etmeyin . Hem köstek o gidecek biz yine beraber uyuruz sakin ol - diyip havaya kaldırdım kösteki. Elimden alıp yere koydu .

'Orda uyu. Yatağa çıkarsan seni götürür k9 köpeklerine veririm ' diyince köstek hırladı.

'Ömer Asaf hayvanı korkutma. '

Bana döndü ,

'Baksen demek sende onu seciyorsun . o zaman bana Elveda ' diyip kalktı .

Şaşkın şaşkın ona bakarken  güldü . Şaka yapmıştı . Biran gerçek sandım . Koluna vurdum .

Belimden tutup kendine iyice yasladı beni .

'Korktun mu . Seni bırakıp giderim diye ' kısık sesle konuşurdu.

'Hiçte korkmadım '

'Emin misin ' derken dudakları iyice benimkilere yaklaşmıştı. Gözlerimi kapatmak üzereyken telefon çalınca benden ayrıldı . Öylece kala kaldım. Konuşmayı bitirip bana döndü . Bende ' gitmen gerek ' dedim .

'Hemen anladın '

'Seninle ilgili anladigim tek şey diyebiliriz .' Anlımı öpüp hızla indi. Peşinden indim .

'Seni aricam. Çok dikkatli ol . Buraya birilerini yollicam. Merak Etme . Uzaktan izlicekler. Güvende olacaksınız . Kendine dikkat et .' Dedi tam giderken big boss diye seslendim. Durdu . Koşup sarıldım . İçime çektim kokusunu . Hiç bırakmak istemedim . Boynumu öpüp ayrıldı . Bende içeri girdim kapıyı kilitledim . Odama çıktım ve yattım.

  Uyandığımda hiç yataktan çıkasım gelmedi . Keşke bugün açmasak dedim kendi kendime derken odanın kapısı açıldı . Büyükbabam içeri girince şaşırdım . Odama pek gelmezdi .

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin