Big Boss 13

1.3K 56 3
                                    

Belkide bir saat yıkandım. Yıkanmak harika birsey kendimi çok daha iyi hissetmeye başladım. Saçlarımı tarayıp üstüme kot ve tsort geçirip odadan çıktım. Koridorda ilerledim . Oldukça sakin görünüyordu. Naz nerde acaba . Telefonumu çıkarıp arama tuşuna bastım . Cevap yok ... tekrar aradım . Tekrar cevap yok ...

Artık iyice işkillendim bu işte bir iş var . Birşeyler oluyor. Gördüğüm iki hemşireye Ilgın'ı sordum . Bilmediklerini söylediler . Nasılda bilmiyorsunuz . Belliki biri onları tembihlemişti .

Hızla merdivenlerden inip koridorlarda dolaşmaya başladım. Ne çok yaralı asker vardı böyle .

Bi dakka ..

Şimdi dank etti . Big boss , Wolf , Hulk ve diğerleri kesin onlara birsey oldu kesin . Koridorlarda koşmaya başladım . Bir kat bir kat daha derken ikinci kata gelmiştim ki Wolf'u gördüm. Aman Allahım ....

Elim ayağım boşaldı . Dizlerimin üstüne düştüm. Gözlerimden öyle yaşlar akıyorduki görüntüm buğulandı. Yarım yamalak bana doğru sendeleyerek gelmesini izledim . Heryeri sargılıydı nerdeyse . Bir gözü de dahil . Önümde durduğunda ayağa kalktım .

'Ne oldu sana ?'

'Korkma iyiyim birşeyim yok '

'Afedersin ! iyi misin ? Burdan bakınca Titanic kadar batmış görünüyorsun. ' espiri yaptığıma inanamıyorum bu insanlar beni de kendilerine benzettiler.

'Merak etme iyiyim . Sende gayet iyi görünüyorsun bakıyorum . '

Bir adım daha yaklaşıp yüzüne daha yakından baktım . Gözü mosmordu diğeri sarılıydı zaten ' kaşında dikişler vardı . Kolu sargılıydı. Ayağı sargıda değildi ama sekerek yürümesine neden olacak kadar kötü durumdaydı.

'Hayırdır . Benden hoslanmadıgını sanıyordum. '

'Saçmalamayı kes tabikide senden hiç hoşlanmıyorum. Bir türlü sevemedim seni . '

Gülümsedi . Ama hemen acıyla kıvrandı dudağının kenarında yırtık vardı.

Birden gözgöze geldik . O bu haldeyse diğerleri ne durumda . Aman Allahım . Ömer Asaf .

'Nerdeler diğerleri Nerdeler . Ne oldu size Naz nerde '

Sustu .

'Cevap ver . Yada çekil aramaya devam edeceğim . '

Kolumdan tutup durdurdu. Gözlerini kaçırdı. Elim ayağım boşaldı . Düşecek gibi olunca kolumdan yakaladı.

'Ö öö ll... 'sustum . Kelimeleri çıkaramadım . Çıkarmakta istemiyordum. Duyacağım cevap beni burda öldürebilirdi.

'Korkma biz iyiyiz . Ben nasıl karşında canlıysam onlarda iyi . '

Kolumu çektim .

'Hadi ordan canlıymış . Yarı ölü gibisin Nerdeler hepsini görmek istiyorum. Hepiniz bu halde misiniz . Ne oldu size . '

'Sakin ol . Toros ve Bozkurt bu katta ilerdeki odadalar Naz yanlarında bir süre uyumamaları gerekiyor.

Kaşlarımı kaldırdım. Bekledim . Yere baktı sonra arkasına sonra tekrar bana .

'Ee diğerleri '

'Big boss ve Serçe ameliyattalar. '

'Ne zamandır . Ne zaman geldiniz '

'Gece geldik. '

'Kaç saattir ameliyattalar. Ilgın nerde Hulk o nerde ?'

'Hulk iyi . Ameliyat odasının önünde nöbette . Yanına gitmem gerekiyor . Sen Naz'ın yanına git . '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin