49 sona doğru

670 31 0
                                    

  Midem bulanıyor . Basım dönüyor . Allahım neler anlattı bu adam rüyada mıyım ? Nerdeyim suan ? Ömer Asaf nerdesin ? Bilmediğin çok şey var . Amcana kızma  o Amcan değil . Amcan gerçekten iyi biriymiş. Nerdesiniz ? Bulun beni daha fazla dayanamam.

Ne kadardır burdayız ?

Saat kaç ?

Neden bu kadar kötü kokuyor ?

Herkes nerde ?

Gözlerimi açtım . Kimse yoktu . Tek başıma kalmıştım .

'Imdatttttt 'diye olanca hızımla bağırdım .

'Kimse yok muuuuu?

'Imdatttttt'

'Yardım edin . Çıkarın beni ' öyle hızlı ağlıyordum ki zaten havasız olan bu yerde oksijen tamamen bitmiş gibiydi . hıçkırıklarımı durduramıyordum. Ömer Asaf , Hulk , Serçe , Kurt ,Wolf , Nerdesiniz .

Tekrar bayılmısım. Yüzüme vuran suyla sıçradım. Ağzımda bant yoktu . Igrenc bir tadı vardı . Sanki yosunlu gibiydi . Ögürdüm.

'Ne o güzellik . Susamadın mı . Iyilikte yaramıyor. ' dedi ağzımı bağlayan adam .

'iğrençsiniz. '

'Ah duygularımız karşılıklı değil malesef ben senin mükemmel olduğunu düşünüyorum . Şu uzun bacakların , dolgun göğüslerin ağzım sulanmadı değil '

Keşke daha kapalı bişeyler giyiyor olsaydım. Nerden bilecektim ki yatak kıyafetlerimle kaçırılacagımı.

'Nerde o Inanç ah pardon Gönenç miydi ?' Konuyu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım .

'Komutan meşgul suan seninle ben ilgileneyim ' diyip üstüme yürüdü .

'Dur orda ' Ah  Gönenç'in sesini duyduguma bu kadar sevinecegim aklıma gelmezdi .

'Kısmende olsa o benim yigenimin sakın dokunmaya kalkısma gerçi yigenim de dokunmadan ölecek ama napalım kader '

"Kader mi o zaman o lanet kaderini kabul edip yıllar önce ölmeliydin.'

Kahkaha attı

'Oo şimdiden sana geçmişi anlattığıma  pişman oldum . Bana hak verirsin demiştim . '

'Ya sorma çok haklıymışsın . Insanlara eziyet edip hayvanları öldürmekte.  '

'Kes ' bir tokat daha yedim .

Öleceksem öleyim Allahım ne olur şu adama beni bırakma . Sen al canımı . Yarabbim .  Ağzıma dudağımdan çıkam Paslı kan kokusu doldu .

Derken cebimde bir titreşim hissettim. Inanç'la gözgöze geldik . Anladı mı ki ?

Sonra arkasını dönüp çıktı .

Derin bir Ohhh çektim .

Telefonum titreşimde demekki .

Ah filmlerdeki gibi beni takip sisteminden bulurlar mı acaba ? Onlar herseyi yapar ama bu durumda benim yoklugumu kim fark edecek Inanç'la olduğumu asla anlamazlar . Gerçi ihtiyar anlar . Ah ihtiyar ah . Tehdit edip beni nasıl yanlız bırakırsın..

Hem o köstek telefonu nasıl bana getirdi . Rüyada mıyım gerçekte miyim anlayamıyorum . Derken yukardan sesler geldi . patır patır aşağıya indiler .

'Nasıl buldular oğlum bizi nasıl '

'Bilmiyorum '

'Napacaz şimdi şu arkadan çantayı çıkar hemen çıkar . '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin