51 Karmaşa

678 28 0
                                    

Ben ne yaptım ? Nasıl böyle bir hata yaptım ? Nasıl güvendim ? Beni arıyorlar . Kaç saattir yokum . Anladılar tabi . Benim yüzümden ölüme gelecekler öyle mi ? Naz Ilgın beni koruyamadıklarını düşünüp kahrolmustur. Ne yaptım ben ? Big boss , Wolf diğerleri ... daha yeni evlendiler . Naz zaten bir sevdiğini kaybetti Wolfu da kaybederse ölür. Napacam ben .

Karanlık demir bir odaya kapattılar beni . Ne kadar kaldım burda bilmiyorum . Ağlamaktan yorgun düştüm . Içimde aklımda saniyede neler oluyordu . Nasıl düşünceler geçiyordu . Delirmek üzereyim. Ateş basıyor . Bir yandan soğuk terliyorum. Boğazım yanıyor . Midem bulanıyor. Anlımdan sırtımdan karıncalar yürüyor sanki .

Kapı açıldı . Kendimi duvara siper ettim . Sanki arkamı sağlama alsam hersey bitecek gibi .

Iki adam içeri girip beni dışarı çıkardılar . Dar Koridordan geçtik taş siyah boğucu bir yerdi . Geniş bir alana geldik eski uçaklar vardı . Askeri uçaklar . Askeri üs olmalı .

Sonra bir odaya girdik . Birkaç kişi vardı Inanç da dahil .

'Gel bakalım . Seni süsleyelim' dedi

Ne demek şimdi bu derken arkasından çıkan adamın elinde bir yelek vardı . Sıradan kurşun geçirmez bir yelege benziyordu .

'Bu senin için özel tasarım .

Hiç konuşmadım . Ona istediğini vermicektim. Korktuğumu yada ne düşündüğümü asla bilmicek .

'Ne o suskunsun . Alışkın değilim '

Yaklaşınca suratına olanca hızımla tükürüp sert bir tekmeyi sırtıma yedim . Dizlerimin bağı çözüldü . Birden sanki yer altımdan kaydı . Düşecek gibi oldum ama bana vuran adam buna izin vermedi saçlarımdan yakalayıp kaldırdı beni istem dışı inledim . Ama asla konuşmak yok . Acıyı belli etmek yok . Ağlamak yok .

'Oo cesaret hapı falan verdiler sana sanırım. Gerçi o uzun gerdanlı seksi Ilgın her konuda becerikli sanırım '

Pislik .

'Giydirin onu içindeki yelegin görünmediginden emin olun . '

tsortü çıkarttılar . İç çamaşırımın üstünden yeleği giydirdiler . Yelek oldukça inceydi ve vücudun şeklini alan bir yapısı vardı ama soğuktu çok soğuk . Sanki demir bağladılar vücuduma sanki buza attılar beni . Sonra tsortümü tekrar giydirdiler . Gerçekten çok dikkat etmedikçe belli olmicak kadar inceydi .

Sandalyeye oturttular beni ellerimi bağladılar .

Önüme diz çöktü .

'Bak bu yüzüğü görüyor musun . Bu eskiden babam olan kişinindi. Inanç'a kalmış ona bırakmış beni yok sayan adam herseyini ona ve abime bırakmış . Şimdi hersey Ömer Asaf ' ın olacak . Tabi çoğu benim bilmediği çok şeyler var . Bu yüzük benim için çok değerli . Şimdi senin hayatında bu yüzüge bağlı . Bana birsey olduğu taktirde salisesinde yüzükten yayılan vücut ısım bombayı patlatacak . '

Kahkaha attı .

'Artık gerçekten ailedensin . Aramıza hoş geldin '

'Birazdan burda olurlar . Hepsinin öldüğünü görmek harika olacak . Senin sayende hepsinden kurulacağı . Ben sadece burdan gidecektim onlara bişey yapmayı planlamıyordum. Sen bu fikri verene kadar tabi . Sayende çok eglenecez ve arkamı temizleyip gideceğim '

Ne diyor bu . O kadar asker nasıl ölecek . Ne geçiyor aklından. Benim yüzümden mi ? Ben olmasam o kadar insanın canını yaktıktan sonra öylece gideceksin öyle mi ? Asla buna izin vermicem Üzgünüm . Herşeyi planladın ama birşeyi unuttun . Ben asker kızı ve asker sevgilisi ve asker torunuyum . Asla buna izin vermicem . Madem öyle .

'Ne zaman burda olacaklar '

'Oo konuştun bende dilini yuttun falan sandım '

'Merak etme azrail konuşmadan da işini görür . Azrailinle tanış '

'Kim sen mi ? 'Bir kahkaha attı .

'Senden ancak Victoria secret meleği olur güzelim . '

'Görüşürüz'

Onlar gelmeden bu işi bitirmem gerek . Nasıl olacak ama . Nasıl .

'Şuan üstünde durduğumuz yerde onbeş ton patlayıcı var . Geldiklerinde biz seninle havalandıgımızda sana harika bir havai fişek gösterisi yapacağım . '

'Sence sen burdan sağlam çıkacak mısın ? Ne içiyorsun banada ver ondan kafanı yaşamak istiyorum '

'Çok şakacısın'

Telsizden gelip gelmediklerini takip ediyorlardı . Ömer Asaf'ın sesini duymak bile beni rahatlatıyordu.

Seni seviyorum hemde çok kendimden bile çok ....

Üç saat geçti hava karanlıktı .

'Nerde kaldı bunlar '

'Inanç komutan sözleşme böyle değildi kaç saattir bekliyoruz . Ne zaman çıkacağız bu cehennemden '

'Sakin ol . Beni sorgulamaya cüret etme sakın . ' diyip tek adımda yanına gitti gözlerinin içine baktı . Sonra Sonra yine sessizlik . Sadece telsiz sesi .

Ne yapabilirim ki . Birşeyler yapmam lazim bu adam o kadar insana zarar vermemeli zaten verdiği yeterli.

Hiç şansım yok . Dev gibi adamlar . Eğitim aldım ama hepsini alt edemem . Muhtemelen benide öldürmezler hem öldürdüler peşimden gelenlerde ölür böyle olmamalı kaderim başka olmalı . Burda olmamın bir nedeni olmalı .

Allahım bana yol göster yardım et.

Big boss sesi geldi ;

-Serçe yaklaştık .

-Big boss aramızda çok mesafe var dedi Serçe

-ben önünden gidiyorum .

-Big boss neden bizi beklemiyorsun seni nasıl koruyacagız. Dedi Hulk

-Big boss beni dinle çocuğum olursa senin adını vereceğim sakin ol Rocky

Bunu duyunca ağlamaya başladım . Çünkü konuşan Wolftu . Hepsi hepsi buraya geliyordu. Hepsininden tek seferde öldürecek .

'Oo suna bakın hele güçlü kız sevgilisinin sesini duyunca yıkıldı . '

' Geber cehennemin en dibine git . Senin gibiler için yaşasın cehennem . Allah belanı versin ' diye bağırıp suratına tükürdüm.

'Dua Et üstünde bana ait bişey var yoksa çoktan gebermistin ve cehennemi sen boylamıştın. '

Sustum .

Tek gelecek aralarında mesafe var . Nasıl olacak bu ne yapacağım . Allahım kalbim parçalara ayrılıyor sanki biri bıçak saplayıp çevirip çıkarıp tekrar saplıyor. Nefes alamıyorum .

Derken bir gürültüyle ortalık karardı . Birden lazer ışıkları etrafı sarmaladı . Sonra bir koku yayıldı bu kokuyu biliyorum . Biri kolumdan tutunca koşmaya başladık. Ağzıma gaz maskesi taktı .

Ahh Ömer Asaf kesin oydu .

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin