Herşeyi Yak +18

3.5K 57 1
                                    

'Naz dinle bu anlattıklarım aramızda kalacak şimdilik kimseye birsey anlatmak yok . Başlarında yeterince dert var . Söz ver '

'Bak bana böyle şeyler söyleyip benide zor duruma sokuyorsun önemli birsey var değil mi sakladığın?'

'Söz ver önce '

'Peki söz anlat .'

Gözlerine uzun uzun baktım . Kahvemi yudumladım. Derin bir nefes aldım . Hava biraz serindi ama beni bir ateş basmıştı.

'Haydi anlat dedi'

'Şuan sigaraya fena ihtiyacım var '

'Sigara olsa anlatacak mısın?'

'Şaka yapıyorsun . Sigara var ve bana vermiyorsun öyle mi . Hemen koş hemen '

Gözlerini devirip hızla uzaklaştı. Bende geri yaşlanıp gökyüzüne baktım. Yıldız yok denecek kadar azdı. Sonra hastaneye camlara gözüm kaydı. Birden bir cama geri dönüp baktım. Evet oydu. Ne kadar karanlık olursa olsun o gözler cam gibiydi. Birden ayağa kalktım . Ona baktım. Öylece durdu . Birsey yapmadı. El salladım. Evet yaptım bu gerizekalılıgı . Tepki vermedi . Öylece elim havada kaldı . Yerime oturdum. Başımı önüme eğdim. Beş dakka sonra tekrar baktım orda değildi.

Ben şok .

Neydi şimdi bu .

Beni görmezden geldi .

Naz geldi ona baktım . Sigarayı önüme bıraktı . Kahveler sogumuştu.

Naz bana baktı .

'Hey iyi misin ? Ne oldu sana yüzün bembeyaz olmuş .'

'Beni görmezden geldi inanılır gibi değil resmen beni görüp görmemiş gibi yaptı .'

'Bir dakka kimden bahsediyoruz suan '

'Ömer Asaf beni camdan gördü el salladım ama öylece durdu sonrada kayboldu '

'Ahh Şey belki karanlıkta secememistir. '

'Buyur . Beni mi ' saçlarımı tutup kaldırdım ' nasıl alev alev parladıgımı görüyorsun değil mi ?'

'Ya evet alev alev sorma '

'Lafın gelişi dedim biliyorsun ' sigarayı ağzıma koyup tekrar yukarı baktım yoktu . Cakmagı ateşleyip bir elimle siper yapıp sigarayı yaktım . Yavaşça tüm cigerlerimi dumanla doldurana kadar çektim . Muhtemelen şuan bütün yanaklarım içeri batmış durumdaydı. Sigarayı Dudaklarımdan çekip yavaşça burnumdan Dumanı dışarı bıraktım. Uzun zaman içmedigim için burnum sızladı . Çok özlemişim tekrar tekrar üç nefeste sigarayı bitirdim . Diğerini dudaklarıma koyarken Naz öksürdü.

'Pardon canım sigarayla sevişmen bittiyse konuya diyorum girsek. '

Gözlerimi devirdim .

Bu ani konuşarak bozamazdım.

İçime çektiğim duman değildi suan .

Dertlerimdi.

Mustafa'ydı.

Maksti.

Big bosstu.

İhtiyardı.

Kafamı kurcalayan herseydi.

Üçüncü sigarayı dudaklarıma koyup ayağını yere vurup duran Naz'ın ısrarıyla konuşmaya başladım.

'O gün patlama günü . Aslında ogün ben birseyler olacağını anlamalıydım. Maks çok huysuzdu. Sürekli havladı ama ben anlamak istemedim. Görmezden geldim . Sonra o patlama anı..' Durup tek nefeste bütün sigarayı nerdeyse çektim . Başımı geri verip dudaklarımın arasından cigerlerime misafir olan Dumanın çıkışını izledim.

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin