27 birlikte uyumak kimin fikriydi +18

1.5K 34 0
                                    

Kapıyı açtım .

'Pişman olmuşsun bakıyorum '

'Yoo pişman olacağım bişey mi var '

Güldü . Merdivenlerden çıktık . Ayaklarındaki postallar ses çıkarınca durduk .

'Sessiz ol . Büyükbaba uyanırsa ne olur bilmiyorum . Daha önce böyle bir durumla karşılaşmadık . '

'Nasıl bir durummuş o '

'Yani eve erkek atmadım. '

Kahkahasıyla irkildim .

'Ya sen yakalanmak falan istiyorsun heralde . Büyükbabam eski asker hatırlatırız .'

'Ondan şüphem yok . ' önüme geçti .

Parmak ucunda merdivenleri çıkması benim gülmeme neden oldu bu sefer, dönüp o sessiz ol işareti yaptı . Vay canına bir erkekle uyumak çokta Kolay değilmiş .

'Sen çık ben büyükbabama bakıp gelim '

'Kesin gel ama '

Hey allahım ... kaçacak halim yok heralde .

Büyükbaba uyuyordu. Verdiğim ilaçlarda uyku yapmış olmalı derin bir uykuda görünüyordu .

Köstek ayağıma dolandı .

Yere çöküp başını oksadım .

'Bana bak köstek burda kalıyorsun . Büyükbaba uyanırsa hemen bana geliyorsun . Tamam mı kızım '

Hırladı . Tamam olarak algıladım. Gerçi Ömer Asaf'ı pek sevmemisti ama olsun .

Yavaşça odanın kapısını çektim . Derin bir nefes alıp merdivenleri çıkmaya başladım . Yani çıkmam gerekir de ben öylece merdivende kaldım.

Çık hadi çık ...

Çıkamıyorum . Çok heyecanlıyım . Napacam. Gerçi abartma sadece uyuyacaz.

Ağar Ağar çıktım merdivenleri odanın kapısına gelince durdum . Kapıya uzandım açtım . İçeri girdigimde yatak görüş alanıma girince onu gördüm .

Yatağa boylu boyunca uzanmış , bir kolunu basının altına almış kaslı kolu ben burdayım diye bağırıyor . Diğer eli karnının üstünde öylece tavana bakıyordu .

'Yanıma yatmayıp beni izlemeye karar verdin galiba . Haklısın genelde herkes böyle bir manzara karşısında hayran kalır '

'Yok ya nerde o manzara ' etrafa bakındım .

'Işığı kapatıp yanıma yat artık . Uykum kaçarsa olacaklardan ben sorumlu değilim '

Gözlerimi açıp öylece baktım . Kahkaha attı .

'Çok komik '

Lambayı söndürüp yanına gittim. Yüzüm ona dönük şekilde yan yattım . Camdan sizan ışık direk olarak yüzüne vuruyordu . Gözleri bu karanlıkta bile cam gibi parlıyordu .

Karnındaki elini kaldırıp beni kendine çekti . Şimdi göğsünde yatıyordum. Eli saçlarımın arasında dolaşıyordu. Kalbi çok hızlı atıyordu .

'Nasıl geldin . '

'Geldim işte .'

'Nerdeydin '

'Uzak bir yerde '

'Wolf burdaydı . Seninle değil mi artık '

'Benimle . Buraya bir iş için geldi '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin