35 Wolf

685 28 0
                                    

  Wolf ; yani Barış'ın ağzından ,

Naz'la  aramız düzelmisti.

Nasıl olmuştu ona nasıl aşık olmuştum bilmiyorum .

Mustafa vefat ettiğinde agladığında  içim erimişti. Keşke demiştim kendi kendime keşke acısını içinden söküp alabilsem. Birazda olsa içini rahatlatsam  . O güzel gözleri yüzü mosmordu . Icimi parçalamıstı o hali . O zaman anlamıştım içimdeki hislerin ne olduğunu .

Ona bunu söylemek için bekledim. Söyle  söyleme . Kendimle sürekli kavga etmiştim . Hergün yanına gittim . Sürekli kolladım yardım ettim . Elimden geldiğince yanında oldum . Belki gözlülük yaptım bilmiyorum daha fazlasını istedim . Yada benim hislerimi bilsin istedim bilmiyorum..

Birgün yanına gittigimde ona söyledim . Hiç beklemediğim şekilde tepki verdi . Şok olmuştum . Çok üzülmüstüm. Haklıydı belkide . Acele etmiştim . Mustafa vefat edeli ne kadar olmuştu ki ....

Bir süre görüşmedik . Daha doğrusu direk görüşmedik . Elimden geldiğince yine onu uzaktan izledim . Atölyeye açtığında çok mutlu olmuştu . Çocuklar ona iyi gelmişti . Sonra Cemre'ye anlatmış . Cemre de sağolsun ayarladı ,sayesinde bir aksam buluştuk . Herşey çok güzeldi . Gülümsedim . Elimi dudaklarıma götürdüm  . İstemeden olmuştuGözleri, o şok oluşu , beni çok güldürmüştü. Dudaklarımız birleştiğinde kalbimden bir parça ona akmıştı. Artık bir yarım onun içindeydi . Oda benim içimde . Onu herseyden çok seviyordum .

Annem çok sevinecekti .

Bu askerlik onu üzüyordu. Bütün hayatın mesleğin Evlen çocuk yap torun seveyim diyip duruyordu. Sonunda bilse oğlu kalbini birine kaptırdı. Hemen gelip ister başımızı bağlardı.

Tabi hiç fena olmazdı . Kalbim böyle istesede beklemem   gerekir . Ona zaman vermem gerekir . Acısı sindirmesi için zaman gerekir .....

Kendime sürekli bunları söyliyip durduruyorum yoksa ona bin kere evlenme teklif ederdim . Onsuz bir dakka daha geçsin istemem .

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin