38 bu bir kabus olmalı

609 31 0
                                    

   Gözlerimi kırpıştırdım . Herkes onlara gidip çoktan amcayı öpüp tanışmıştı. Bana baktı.

Ömer Asaf yanıma gelip elini belime koydu . Kimse ama kimse can vermek üzere olduğumu fark etmedi . Hani bu çocuklar iç okuyordu . Hani herseyi anlıyordu. Bu bir rüya biri beni Uyandırsın lütfen . Hadi ama belki benziyor adam ne belli illa o olacak değil hem rüyamda gördüğüm birini katil yada terörist diye itham edemem değil mi ? Hem o Ömer Asaf'ın biricik amcası değil mi ??????????????????????????????

Aklımdan saniyede geçen binlerce soruyu onun sesi böldü , ve işte o an dünyam karardı .

'Merhaba Cemre , sonunda bir araya geldik . Ben İnanç Tezcan '

Elini uzattı . Şuan ten rengimin ölü gibi olmasına dua ettim . Çünkü daha fazla rengim atamazdı ki şuan zenci olsam bembeyaz olurdum . O derece şoktaydım.

Eli havada kalınca Ömer Asaf Belimi sıktı. Bende elimi uzattım .

'Memnun oldum . İnanç bey .'

'Lütfen bey değil . Çocuklar gibi İnanç amca dersen çok mutlu olurum . ' Ağzını yana kaydırarak manalı güldü hadi ama bir tek ben mi gördüm .

'Peki ' dedim elimi nihayet bıraktı ve oturduk . O kahve istedi . Bizde çay aldık . Masada sevdiğim kurabiyeler vardı ama midem bulanıyordu. Ne yapacağım şimdi . Şöylesem mi ? Hadi yüzü benzettim ses tonuda mı benziyor ? O da mı tesadüf? Mümkün mü ? Ama nasıl inandırırım ? Ben bile inanamıyorum ? Allahım yardım et ben ne yapacağım şimdi ?

'Cemre ' koluma dokunanca Ömer Asaf'a baktım .

'Iyi misin sen ?'

'Evet . Neden ki '

'E kaç kere seslendim duymadın '

İnaçla gözgöze geldik . Yine aynı sırıtışı yaptı . Gözlerim kocaman açıldı .

'İnanç bey yüzünden ' dedim hala gözgözeydik  geri yaşlanıp ellerini göğsünde kavuşturdu. Ömer Asaf ve Wolf bana bakıyordu . Şaşkın şaşkın. Of ya şuraya bak Adamda ki rahatlığı bak nasıl ispatlicaksın nasıl . Kim inanır en iyisi suan tanıdığımı onada belli etmemek gerçi çoktan anlamıştır ama nasıl döndürsem.

Gülümsedim .

'Ben Ömer Asaf'ı ilk gördüğümde hayatımda bundan daha şahane birsey görmem diye düşünmüştüm . Taki sizi görene kadar ' dedim bir nefes verdim . Bekledim . Aynı anda hepsi kahkaha attı .

'Cemre Ömer Asaf'ın anlattığı kadar varsın gerçekten . Bende seni görünce aynı şeyleri düşündüm ' Gözlerine baktım . Anlamadı galiba . Inandı mı ki acaba ?

'Teşekkür ederim . Çok memnun oldum sizinle tanıştıgıma '

'Dur bakalım bunu söylemek için daha erken '

'Hayır . Bence değil . Sizin ne kadar iyi ne kadar mükemmel biri olduğunuzu biliyorum . Bunu anlamam için ömer Asaf'a bakmam yeterli . ' Yüzü biraz bozulmuştu. Ama dikkatli bakmayan anlayamazdı tıpkı Masadaki kimsenin suan anlamaması gibi ....

Bol bol sohbet ettik . Daha doğrusu ettiler . Ne desem ağzımı açıp bir pot Kırarım diye susmayı tercih ettim . Naz arada bana kas göz yapıp ne oldugunu soruyordu. Kaç yıllık arkadaşım olduğu için anlamıştı birsey olduğunu . Kıdemli askerler bu aksam iç okuma da sınıfta kalmıştı yada ben öyle sanıyordum .....

İcimden bağırmak geliyordu. Ayağa kalkıp parmağımla onu gösterip işte bu işte aradığınız terörist bu adam diye haykırmak geliyordu .

Ailemi parçalayan , sevdiklerimi yok eden beni tehdit eden adam bu ...

Amcan gibi görünen adam bir yıldır peşinde Koştugun terörist diye avazım çıktığı kadar bağırasım  vardı .....

Ama nasıl inandırırım .

Hepsini geçtim Ömer Asaf amcası baba yarısının nasıl böyle bir adam olduğuna inanır . Yıkılır . Ölür  kaybolur ...

Delirmek üzereyim . Şimdi siz diyin ben ne yapayım ??

'Cemre bu gece biraz hasta galiba '

'Hayır iyiyim '

'Emin misin Ömer Asaf'dan sevdiğin şeyleri öğrenip hazırlattım ama elini bile sürmedin '

'Dedim ya karşınızda Nutkum tutuldu resmen sizi izlemekten tek lokma yiyemedim. '

'Onu fark ettik ' dedi Ömer Asaf al işte birşey olduğunu anlamıştı. Kaçar mı hiç bendeki de laf .

'Ne yapayım amca yigen aklımı başımdan aldınız ' gülmeyip elini sıktım .

'Tamam . Amcam diye birşey demiyorum ama bir dahakine affetmem. Bu kadar iltifat yeter yani '

'Tamam Emredersiniz yüzbaşı ' dedim asker selamı çaktım .  İnanç'ın yüzü hemen değişmişti . Pislik adam .

'Biz artık kalkalım İnanç amca ' dedi Wolf .

  'Saat onikiye geliyor. Kızları evlerine bırakacağız ' dedi Ömer Asaf'ta.

'Olmaz bu gece konuğumsunuz gitmeyin '

'Amca Metin beyden izin almadık . Başka zaman '

'Tamam bunu saymıyorum o zaman '

Kapıya kadar geldi bizi yolcu etti vedalaştık . Arabaya bindik .

Ömer Asaf bana dönüp ,

'Şimdi ne olduğunu hemen anlatıyorsun ' dedi

Al işte şimdi napacaksın bakalım Cemre ....

 

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin