Wolf

893 35 0
                                    

(Medya ; Wolf )

'Büyükbaba uyanmıştır. Görmek istersen yukarı çıkalım . '

'Olur tabiki '

'Akşam yemeğine de kalırsın değil mi ?'

'Oo ev yemegine Hayır demem ..' sonra güldü . 'Ama sen yapacaksan yani daha çok gencim biliyorsun . '

Merdivenden çıkarken durup ona döndüm .

'Bana bak ufaklık . Benim cafem var . Hergün onlarca insan yemek yemeye gelir . '

'Yok ya seni duyanda restoranın var sanır . Pasta, börek , tost ,makarna tarzı şeyler ne zamandır yemek oldu .'

'Hay aksi bu aksam sana soslu makarna yapacaktım. Neyse napalım yemezsin gidersin. '

'Tamam tamam tadına bakarım hatrın için .'

'Hadi ordan '

Merdivenden odaya geldiğimizde büyükbaba koltukta oturuyordu.

Wolfu görünce kalktı .

'Hoşgeldin evlat '

'Oturun lütfen rahatsız olmayın ' birbirlerine sarıldıktan sonra karşılıklı oturdular . Bende onları konuşmaları için yanlız bırakıp mutfağa geçtim .

Yaklaşık bir saat geçmişti ki Wolf kapıda göründü .

'Ya Allahtan Aç değildim ha .Bayılırdım yoksa . '

'Bitti zaten ki '

Kahkaha attı . Dönüp sert sert baktım.

'Yardım et de bari masayı kuralım '

'Hemen iş ver hemen kaçırma '

'Hadi hadi '

Birlikte masayı kurduk. Büyükbaba da gelince oturduk . Tabiki bir saatte makarna yapmamıştım sadece . Tavuk kızartmıştım artı tatlıda yapmıştım.

Sohbet ederek yemek yedik saat sekiz olmuştu . Tatlıları da çayla icmistik.

'Ben kalkayım artık ' diye ayaklanınca büyükbaba kalmasını söyledi .

Tabiki reddedildi. Gerçi büyükbaba bile kal derken kalamayacagını biliyordu.

Kapıya kaşar eşlik ettim bir sigara yaktım .

'Ya şunu içmesen bir kadına hiç yakışmıyor . '

'Niye erkek mi içer sigarayı ' paketin sağına soluna baktım sonra ona doğru kaldırıp ' üstünde öyle bir yazı yok ' dedim .

'Çok komik dedi ' sonra birbirimize öylece baktık. Onu çok seviyordum . Naz'ın onunla olmasını isterdim . Ama ne yalan söylim Mustafa'ya karşı kötü hissediyorum . Wolf Mustafa'dan sonra kardeşim gibi sevdiğim tek insan . Ona baktıkça yanaklarını sıkasım, orasını burasını mıncıklayasım geliyor . Başta tabiki sevmemiştim. Gıcık olmuştum . Sonra yanımda aradığım insanlar arasına girdi kerata . Benden büyük ama küçük çocuk gibi seviyorum onu .

'Bende seni seviyorum ' diyince irkildim.

'Ya Allah aşkına nedir bu ya özel ders almak istiyorum sizden . Aklımdan geçenleri nasıl okuyorsunuz . Zihin nasıl okunur .'

'Zihin değil o; mimik, bakış, hareketler , gözler '

'Bende öğrenmek istiyorum . '

'Aslında kolay yapabilirsin '

'Yapamıyorum . Denedim ama Ömer Asaf'ı okuyamadım.'

'Yüzbaşını kimse okuyamaz . Onu unut '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin