20 ilk randevu

1.1K 46 0
                                    

Naz'ın sessizce yataktan çıkmasıyla gözlerimi araladım .

'Uyandırdım mı ? Gece kaçta yattın sen ?'

'Iki falandı galiba '

'Neden o kadar geç yattın ki uyku mu tutmadı yoksa heyecandan '

'Hadi ordan sadece kolaylik olsun diye bişeyler yaptım Cafede dondurucuya doldurdum '

'Hm işler güçler diyorsun . İnandım diyelim . Yat sen dinlen ben kahvaltıyı hazırlarım. '

'Uyandım artık daha uyuyamam hem her geldiğinde sen hazırlıyorun sonra ihtiyar fena alışıyor yani '

'Tamam tamam kıskanma gel beraber yapalım hazırlan sen bende ineyim.'

Koşarak indi köstek durmuş bana bakıyordu . Kalkıp yatağı toplayıp üstümü giydim . Beyaz tsort üstüne siyah hırka alttan haki renk kot ayaklarımada botlarımı geçirdim . Aynaya baktım . Saçlarımı ellerimle düzelttim. Kendime bir öpücük yollayıp köstekle aşağıya indim .

'Vay çok hızlısın . Ne zaman kurdun masayı'

'Ya ben mi hızlıyım sen mi yavaş acaba '

'Hadi ordan on dakka olmadı peşinden indim hemen '

'Tamam tamam patateslere bak yanmasın bende yumurtaları sudan alayım olmuştur .

Ses duyunca ikimizde dönüp baktık .

'Günaydın meleklerim '

Naz'la birbirimize bakıp kahkahayı kopardık.

'Büyükbaba akşam ne izledin sen '

'Belli değil mi Naz kimin melekli var ama biz bir kişi eksigiz ' diyip bastım kahkahayı hızla dibimizde biten ihtiyar ikimizinde kulağını aynı anda tuttu .

'Bana bakın '

Aynı anda tamam şaka diyip ellerinden kurtulduk. Sonra patatesleri alıp masaya geçtik . Kızarmış ekmekleri de alıp çayları döktüm . Güzel bir kahvaltı yaptık. Kendimi çok huzurlu hissediyordum.

Pazarları cafe baya kalabalık olurdu.Insanlar konuşmak bulusmak için burayı kullanırdı. Zaten küçük bir kasabaydı herkes herkesi tanırdı. Zavallı aşıklar görünmemek için merkeze gitmek zorunda kaldırdılar. Hafta içi bazen tenha zamanlarda sevgililer buraya gelirdi.

'Neden gülümsedin ' diyen ihtiyara Kaşlarımı kaldırıp baktım .

'Ben mi yok '

'Güldün canım ' diyen Naz'a dönüp ,

'AA evet güldüm büyükbaba biliyor musun Wolf .' Naz hızla öksürmeye başladı .

'Hayırdır arkadaşım boğazına bişey mi kaçtı ' diyip sırıttım.

'Ne oluyor size sabah sabah '

'Bişey yok Metin amca '

'Sizi varya eğer birseyler karıştırıyorsanız başkalarından duyarsam yakarım . '

'Metin amca Cemre akşam yemeğe gidiyo '

'Hm Ömer Asaf'la mı'

'Sen nerden biliyorsun ? Ne zaman yetiştirdin acaba ' Naz'a döndüm .

'Ben simdi dicektim '

'Öyle mi '

'Cemre sakın '

'Ihtiyar Wolf Naz'a aşık olmuş kaç aydır peşindeymiş. ' Nefes almadan söylediğim bi cümle Naz'ın bana savurduğu tekmeyle son buldu .

Büyükbabam hiç şaşırmışa benzemiyordu.

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin