47 şaka gibi şaka

686 27 0
                                    

  Ne oluyor adamı kaçırıyorlar neden gülüyorsun bişeyler yap .

'Bu onun son sınavı merak etme . '

'Nasıl yani .'

'Onu bir yere götürdüler . Eğer ordan kendi başına kurtulursa emekliye ayrılacak . Artık is adamı olacak . '

'Sen ciddi misin '

'Evet bu evlenip askerligi bırakmak isteyenlere   Yarbayın verdiği eğlenceli son görev . '

Gözlerim kocaman ona bakıyordum .

'Manyak mısınız siz ? Nereye götürdüler nerden kurtulacak . Iki saat sonra uçağı var ya '

'İki saat mi kendini kurtarmak için yarım saati var . Yoksa askerliğe devam '

'Sen ciddisin '

'Evet . Böyle birseyin şakası mı olur . Inde Naz'ı sakinleştir. Ilgın'a inanmamış gibi görünüyor . Baksana .'

Naz'a baktım . Aklı çıkmış gibiydi . Hızla inip ona olanı anlattım . Sakinleşmesi zor olsada en azından inandı . Herkes yanımızda geniş geniş gülünce, bişey olsa bu kadar rahat olmazlardı sonuçta .

Merkeze geçip bir Cafede oturduk . Naz bir bardak su içti . Elleri öyle titriyordu ki içim gitti . Yapılacak Şey miydi ya şimdi bu . Yarbaya bak sen !!

Ömer Asaf'ta ekibide Wolf la dalga geçmeye başlamışlardı . Nasıl geleceğini tahmin edip üstüne bahis bile koydular . Kimi üstsüz kimi çamur içinde kimi çıplak dedi .

Tabi biz gözlerimiz açık onları izlioduk.

Ömer Asaf saate baktı .

'Hadi evlat . Onbeş dakikan kaldı . Yüzümüzü kara çıkarma ' diye sesli düşündü .

'Ya yeter ama getirin Barış'ı artık . Nereye götürdüler onu . ' ağlamaklı konuştu Naz.

'Cidden Ömer Asaf yeter ya nerde bu çocuk . Başına bişey gelmesin ' dedim .

'Geldi zaten daha ne gelebilir .'

Derken Hulk kalkıp kahkahalarla gülerek alkışlamaya başladı .

Herkes kalktı . Kahkaha alkış derken kapıya bakınca gözlerim kocaman oldu . Aman Allahım .

Adam resmen yarım saat içinde mağara adamı olmuştu . Saçları ,üstü 'başı , ayakları kıyafeti ki kıyafet yok denecek gibi bişeydi . Tanımasam sokak da yaşayan biri derdim. Naz koşarak sarılacaktı ki Serçe tuttu onu dur bakalım dedi . Hepimiz durduk . Derken Ömer Asaf elinde hortumla geldi .

'Yok artık '

'Ee böyle pis pis uçağa binemez değil mi ' dedi ve tazikli suyu Wolfa tuttu . Başta bağırsa da sonra kendini temizlemeye başladı .

Naz'ın yüzü bembeyaz olmuştu.

'Bu hiç komik değildi dedi '

'Tamam yeter .  Götürün üstünü değişip gelsin . ' dedi Ömer Asaf.

'Gelsinde bize neler olduğunu anlatsın ' dedi Hulk kahkahalarla Ilgın'dan yumruğu yedi tabiki .

Uçaklarına bir saat kalmıştı . Wolf neler olduğunu anlatamadan yola koyuldular. Vedalaştık .

Diğerlerini de yolladık. Kasabaya doğru yola çıktık.

'Peki şimdi geçti mi '

'Tabiki . '

'İş adamı olacak dedin . Ne iş yapacak ki hem ne anlar ki '

'Oo sen bizi ne sanıyorsun . Hepimizin zaten çoktan yaptığı başka işler var . Sadece görünmüyoruz . Kim olduğumuz bilinmiyor . '

'Hadi ya '

'Evet . Wolfun inşaat firması var hatta Karaağaç inş. Hiç duydun mu '

Gözlerim kocaman oldu .

'Hadi canım . '

'Evet .'

'O inşaat onun mu . Inanmıyorum. Heryerde onların yapısı var . '

'Aynen öyle . Yani biz doğuştan zengin olmasakta sonradan kazanmış  gönüllü askerleriz .'

'Helal olsun . Peki senin işin ne '

'Üzgünüm söylemem gizli '

'Wolfu söyledin ama .'

'O artık o işi yapacak çünkü '

'Temelli bıraktı mı şimdi '

'Yani sözde öyle .'

'Nasıl sözde '

'Ihtiyacım olursa tabiki ekibe destek verecek . Hepimiz öyle . Bir yerde askerliği bıraksakta. Devlet istediği sürece ölene kadar askeriz  '

'Oo çok havalı oldu bu '

'Ne o aşık mı oldun yoksa '

'Yok . O kadar değil . '

Gülüp arabayı cafenin önüne çekti .

Gelmiştik . Büyükbaba düğün bitince gazilige geçmişti. Eski arkadaşlar toplanmıştı nede olsa . Düğün bahaneydi.

'Bu gece teksin demek '

'Sen nereye '

'Rapor vermem gerek artı üstümü degistirmem gerek '

'Cidden bu gece tekim yani öyle mi '

'Merak etme işimi bitirip gelemeye çalışıcam. '

'Umarim erken biter . '

Yanağından öpüp indim . Yukarı çıktım . Köstek koşarak geldi . Açıkmış gibi bir halı vardı . Ah yemeği bitmiş .

Hemen tabağına yemini koyup  yukarı çıktım .

Üstümü çıkardım . Banyoya girdim . Güzel bir  banyo yaptım . Şort ve askılı giyip aşağıya indim . Saçlarımı tepede topuz yaptım . Koltuğa oturup ayaklarımı uzattım . Of yorulmuşum ne oynadım ama . Kendi kendime güldüm . Köstek kucağıma atladı . Başını okşadım .

Televizyonu açtım . Saat onikiye geliyordu . Yorulmuştum. Gözlerim kapanmaya başladı . Kendimi yavaşça uykunun kucağına bıraktım .

Ne kadar oldu bilmiyorum birden  gözlerim açıldı . Işıklar sönmüştü. Elektrikler mi gitti acaba. Köstekte yoktu . Seslendim ama sesi çıkmadı . Yavaşça kalktım . Telefonum odada kalmıştı . Dışarıdan giren ışıkla koridora doğru yürümeye çalıştım . Kapının orda ki karartıyı görmemle çığlık atmam bir oldu .

'SSS sakin ol .'

'Sen '

'Evet ben '

'Burda ne işin var . Delirdin mi . Birazdan Ömer Asaf gelir . '

'Merak etme o gelmeden seninle biz gitmiş oluruz '

'Biz derken '

'Arkasından iki kişi daha çıktı . '

O kadar korktum ki yüzlerini görmüyorum . Karanlık . Sadece o iğrenç sesi tanıdıktı. Bir yere tutunmayı istedim . Ama duvardan başka tutunacak birsey yoktu .

'Sakin ol canım sana zarar vermicez. Sen benim yigenimin sevgili eşisin nede olsa '

'Sen tanıdığım en büyük şerefsizsin . Allah belanı versin . Lanet olsun   sana '

'Ohoo . Büyüklerinle ne biçim konuşmak bu . Çok ayıp '

Gözlerim yandı . Ağlamak istemiyorum . Birşeyler yapmalıyım . Tek olsa yine kaçardım ama iki kişi daha var pislik kendine güveni yok tabi . Korkak . Ellerim titremeye başladı . Keşke telefonum bende olsaydı.

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin