21 muhteşem sevgilim +18

2.9K 48 0
                                    

Gözlerimi araladım merkeze girmiştik . Etraf kışa rağmen ışıl ışıldı.

Merkezi geçtik . Dönüp baktım .

'Nereye gidiyoruz . '

'Özel bir yere gidiyoruz . '

'Nereye ' diyip gözlerimi açtım .

'Ne o korktun mu yoksa '

'Hayır korkmadım da şaşırdım . Sinemaya falan gideriz sanıyordum. '

'Gitmeyecegimizi kim söyledi . '

Dönüp baktım gülümsemişti. Bir bildiği vardır diye düşündüm .

Bir yola saptı. Yol ağaçları ışıkla süslenmiş harika bir yerdi . Ağaçlarda beyaz ışıklar ve kuş yuvaları vardı . Etraf ışıl ışıldı. Arabanın farları kapansa yeriydi.

'Burayı bilmiyordun değil mi ?'

'Hayır . Yani ben okula gelirdim merkezde merkezi bilirim ama burayı . Naz da bilmiyor galiba hiç bahsetmedi. Mustafa da anlatmadı. Birden Mustafa'nın burayı hiç göremeyecek olması beni hüzünlendirdi.

'Mustafa burdan daha güzel bir yerdedir eminim ki '

'Evet öyledir eminim '

Arabayı park etti . İndik yanıma gelip elimi tuttu .

Arabayı park ettiğimiz yerden yürümeye devam ettik bu sefer çitlerde ışıklandırılmıştı. Üçgen şeklinde ahşap kocaman bir Şato gibi bişeyin önüne geldik . Mavi kahve ağırlıklı biyerdi. Beyaz duvarlar, mavi cam kenarına şeritlerle süslenmiş çatı, açık kahve üzerinde koyu yeşil üstü nar rengi çiçeklerle dolu sarmaşıkla kaplamıştı. Renklerin uyumu ışıklandırma akşam bile bu kadar güzel görünen bu yer gündüz nasıldı kim bilir . Yan tarafta yapay değirmen ve küçük bir nehir vardı . Kapının ordaki çitlerde siyah cins bir at vardı . Gece onu daha da asıl gösteriyordu. Ömer Asaf'ın elini bırakıp ata doğru gittim. Başını önüme doğru eğdi onu okşadım.

'Genelde böyle uysal değildir. Seni sevdi '

'Buraya sık sık geliyorsun galiba ' kapı açıldı . Iceriden orta yaş bir adam çıktı . Yanımıza gelip ,

'Hoşgeldiniz Ömer Asaf bey dedi . '

Kaşımı kaldırıp ona baktım. Anlaşılan buraya bayagı sık geliyordu. Başkalarını da buraya getirmiş miydi acaba diye düşündüm .

'Merhaba . '

'Amcanız burda değil şehir dışına çıktı . Geleceğinizi söylemişti . '

'Amcanız ' diye ona döndüm .

'Evet amcam, burası amcamın '

'Vay çok zevkliymiş .'

'Beğendin mi '

'Bayildim . '

'Buyrun içeri geçelim ' dedi önümüzden giden adam buranin müdürü olmalı diye düşündüm .

Yemek salonuna girdiğimizde amcasını tanımak istedim . Yüksek tavan ,kocaman camlar, sık avizeler , Ahşap Eskitme masalar , bembeyaz duvarların üstüne asılmış tarih kokan tablolar , Titanicteki gibi demir kapılar . Muhteşemdi . Çatıdaki sarmaşıklardan buradada vardı . Icerisi bahçe gibiydi . Sanki kapalı alan değilde havadar bir bahçe gibi . Derin bir nefes aldım ve içerisinin bahar kokusunu içime çektim .

'Sevdin mi '

'Sevdim mi bay..' dedim ve kafamı tavana çevirmemle cümleyi tamamlayamadım . Tavan oldukça usta bir ressam tarafından gece görüntüsü ile süslenmişti. Ay ve siyah gece etrafındaki beyaz bulutlar sanki gerçek gibiydi . Bir an acaba cam mı diye düşündüm .

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin