52- her son bir başlangıçtır.

1.4K 60 10
                                    

Hızla duvarı siper alıp benide yanına sertce çekti sırtım duvara sertce vurunca inledim .

'Kes sesini yakalanırsam burayı anında havaya uçururum . '

Yanılmıştım. Inanç'tı.

Sustum nasıl olduda burası böyle karıştı daha gelmemişlerdi. Anlaşılan Inanç'ın onları dinlediğini biliyorlardı . Onu gafil avlamak için yaptılar . Şimdi savunmasız kaldı . Tek silahı benim ve burdaki o tonluk bombalar .

Sessizce bekledik.

'Big boss ben arka tarafa gidiyorum . Cogunu yakaladık. O köpek kaçamaz buralarda olmalı . ' konuşan Wolftu .

'Dikkatli olun .'dedi big boss .

Sonra ekledi 'hepiniz beni dinleyin o pislik yüzünden verdigimiz kayıplar yeter tek bir kayıp daha vermek yok anladınız mı ?'

Muhtemelen kulaklıktan konuşmuştu . Cevabı biz duymadık . Bize yakındı aksi yöne giderse hepsi ölür. Maskeyi çıkardım . Gaz zaten dağılmıştı . Inanç'ın dikkati bende değildi kaçmaya yol arıyordu . Fırladım.

Ömer Asaf dedim ve Inanç hızla arkama geçti . Diğerleri gitmişti . Wolf hariç sesimi duyunca döndü .

Şimdi ikiside silahlarını bize doğrultmuş duruyorlardı.

Inanç arkamdan silahını başıma dayadı .

'Bana bakın gençler . Size benden son bir şans gidin burdan bırakın yoluma gideyim . Ancak bu şekilde yaşamanıza izin veririm . '

'Bir pislik için fazla cesursun doğrusu '
'Beni oyuna getirdiniz . Demek telsiz bağlantımı biliyordunuz. '

'Bunca zaman yeteri kadar zaman verdik sana yaktığın canlar yeter sona geldin . Asla ama asla acımicaz . '

Kahkaha attı . Bağırdım

'Heryerde bomba var gidin burdan .'

'Kes sesini diyip silahın ucunu başıma vurunca Ömer Asaf ateş etmeye hazırlanca hemen bağırdım .

'Sakin vurma bomba ona bağlı hepiniz ölürsünüz'

Ömer Asaf gözleri iyice beyaza  dönmüştü . Rengi soldu . Silahı aşağıya indirdi. Elini kulağına getirdi.

'Beni dinleyin herkesi aldınız mı ? Peki şimdi Wolfta dahil hepiniz hemen burayı terk ediyorsunuz beş dakikanız var . Sizinle çalışmak şerefti . Herşey size emanet . Sizinle gurur duyuyorum . ' bir süre dinledi sonra o karşı konulmaz cümleyi kurdu .

'Bu bir emirdir '

Wolf kıpırdamadı .

'Duymadın mı ufaklık '

'Asla gitmem yüzbaşı '

'Emrime karşı mı geliyorsun şimdi

'Evet . Ne de olsa artık asker değilim . Umurumda değil . Sizi almadan burdan asla gitmiyorum . '

'Off kesin dramı hemen beni burdan çıkartın . Helikopter çağırın yurt dışına çıkacağım yoksa bu cici kız ölür. Üstünde bomba var . Bana bişey olduğu taktirde salisesinde patlayacak ve emin olunki bunu engellemeniz imkansız . '

'Wolf git burdan bunun dönüşü yok . Aile meseleleri yüzünden yeterince askerimi kardeşimi vatandaşımı kaybettim bugün bu iş burda bitecek . Herşey sana emanet biliyorsun bana bişey olursa varisim sensin sende tek istediğim harika bir hayat yaşaman ve vilayete iyi bak orası yengemin her yerde parmağı izi var hatırasını yaşat. Bu işleri temelli bırak yaptığın hersey için sana minnettarım. Naz'a selam söyle o çok iyi bir kız birbirinizin kıymetini bilin . '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin