Cafe

1K 37 1
                                    

Uyandığımda kimse yoktu . Saat sekiz olmuştu . Hızla kalktım sağıma soluma baktım . Ne zaman gitmişti. Etrafa baktım not falanda yoktu . Insan romantizm olsun diye söyle bir not bırakır . Tabi hayaller ve hayatlar diye de bir gerçek var .

Üstüme boğazlı siyah kazak , altına bordo etek siyah Opak çorap ve siyah botlarımı giydim . Dişlerimi fircaladım . Saçlarımı tepede topuz yaptım. Merdivenlerden indim mutfağa gitmeden koku burnuma vurdu . Büyükbaba iyileşmis kahvaltı da hazırlamış kaçta kalktı acaba Ömer Asaf'ı görmemiştir umarım . Tedirgin mutfağa girdim . Masa hazırdı ama kimse yoktu. Nerde bu ihtiyar dedim ki kapıda durmuş bana bakıyordu .

'Oo küçük hanım hangi dagda kurt öldü . Kaçta kalktın kahvaltı da hazırlamıssın. '

'Ben mi ' dedim .

'Yok ben '

'Sen hazırlamadın mı '

'Cemre dalgamı geçiyorsun . Ben simdi kalktım . Sen hazırlamadıysan eve bir mi girdi . Hırsız girip herseyi alıp bize kahvaltı mı hazırladı teselli olarak . ' etrafa bakmaya başlayınca dank etti . O hazırlamıs. Gülümsedim

'Tabiki ben hazırladım. Şaka yaptık. Hemen de inandın gel '

Şüpheli bana baktı .

'Ya şaka yaptım büyükbaba rahat ol '

Vay canına kahvaltı hazırlamış .

Delirmis olmalı ya yakalansaydı. Aman Allahım ne yapardım . Adamda ki cesarete bak ya ..

'Ne oldu yüzün düştü birden '

'Yok. Sen iyi misin . Ben açarım bugunde dinlen Naz gelir zaten '

'Vay be . Hep hasta olmalıyım şu ilgiye bak '

'Haksızlık etme ben sana karşı hep ilgiliyim ihtiyar '

'Sen hala bana öyle mi hitap ediyorsun sana genç olduğumu söylemiştim . '

'Hı evet benimki ağız alışkanlığı '

Çabucak yiyip aşağıya indim . Saat sekiz buçuk olmuştu . Şömineyi yaktım . Doğal gazla ısınıyordu ama şömine sıcak hissettiriyordu. Ortama doğal bir hava veriyordu. Hazırlıkları yapıp malzemeleri fırına attım . Saat dokuzda ilk müşteri gelmişti .

'Günaydın Cemre '

'Günaydın Gönül teyze nasılsın '

'Iyiyim sen nasılsın . Çok güzel görünüyorsun .

'Teşekkür ederim . Harika poğaça var ister misin söyle sıcak bir çayla '

'Oo istemem mi '

Gönül teyzeye siparislerini verip gelen diğer müşteriyle ilgilendim. Daha öncede dediğim gibi burası küçük bir yer herkes herkesi tanır . Bizde gelen müşterilerin çocuğunu tanıyorduk. Geçerken yolu düşünler hariç onlar misafirdi.

Naz dokuz buçukta gelmişti .

'Geç kaldın '

'Evet ya . Öyle oldu '

'Iyi misin '

'İyiyim merak etme '

Uzun siyah saçları , bogum bogum gözleri ve yeni kestidiği kahkuluyle çok güzel görünüyordu . Wolf la çok yakışacaklardı. Dar siyah kot üstüne beyaz gömlek gitmişti . Gömleğinin üstüne Bordo süveter vardı .

'Pişti olduk desene' dedim tezgahın arkasından çıkınca Bordo eteğime baktı .

'Çok yakışmış '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin