29 Randevu mu ?

786 29 0
                                    

Naz'in ağzından ;

Bu kızda bugün bir acayiplik var . Bir işler karıştırıyor. Umarım ucu bana dokunmaz. Makarnayı müşteriye verip diğer Masadaki boşları aldım .

Şömineye odun atmak için dışarı çıktım. Hava her zaman ki gibi tipik kasaba havasıydı. Serin hava içimi titretti.

Iceri girip odunları şöminenin kenarına dizdim iki tanede Şömineye attım . Ateş yanarken karşısına gecip oturdum. Cemre müşterilerle ilgileniyordu.

Aklıma Mustafa geldi . Cafe değişmişti. Önceden küçük bir sahnemiz vardı . Mustafa'nın güzel sesinden söylediği şarkılarla inlerdi cafe .

Ah Mustafa...

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı . Cemre görmesin diye lavaboya geçtim. Yüzümü yıkadım . Tekrar tekrar . Ağlamamı durduramıyordum. Biraz bekledim . Cemre kapıyı tıklattı. Bu kızdanda bişey kaçsa .

'Naz iyi misin ?'

'Çıkıyorum '

Gözlerimi yıkadım . Sonra kapıyı açtım . Direk suratıma baktı .

'Ağlamıssın'

'Yo ateşe yakın durdum yandı gözlerim ondan geldim yıkadım .'

'He He tabi dur bakim külahım nerde ?'

'Cemre başlama gene '

'Başlatma o zaman çık yukarı biraz yüzüne gözüne birsey sür'

'Ne sebeple '

'Şey kırmızı kırmızı büyükbaba görmesin fena olur .'

'Sende bir gariplik var ama dur bakalım '

'Yok ne garipliği zombi gibi cafe de müşterileri korkutma diye şey yaptım '

'Yalan söylüyorsun '

'Yok ya nerden çıkardın '

'Yalan söylediginde hemen anlaşılıyor çünkü '

'Herkeste bunu söylüyor nerden anlaşılıyormuş . '

Güldüm . Kolundan çekip aynayla arama aldım onu .

'Cemre sen ne karıştırıyorsun bakim . Cevap verirken aynaya bak '

'Ne bakcam ya bişey karıştırdıgım yok Allah Allah ' derken aynaya baktı ve gözleri açıldı .

'Ya gördün mü '

'Şaka yapıyorsun . Hep böyle mi yapıyorum yani '

Güldüm . Bana döndü .

'Evet yalan söylediğinde burnunu yukarıya doğru kaldırıyorsun . Daha önce fark etmemiş olamazsın . '

'Hiç fark etmemiştim . Demek o yüzden big boss ,büyükbaba anlaşılıyor diyodu . '

'Şimdi gelelim asıl meseleye '

'Neymiş ' dedi sonra anladı tam kaçacaktı. Kolundan yakaladım .

'Söyle yalan söylediğini onayladığımıza göre ne halt karıştırdın '

'Ya ne haltı hultu bırak . ' Büyükbaba seslenince elimden kuruldu . Bende peşinden cafeye geçtim .

Bişeyler var bunda . Neyse görücez artık .

Müşteriler iyice azalmıştı. Saat altı buçuktu. Cemre benden kaçıp duruyordu. Yine kaybolmuştu muhtemelen sigara içmeye göle kaçtı .

Ortalığı yavaş yavaş toplamaya başladım . Makinaya bulasıkları koyup çalıştırdım. Cafeyi süpürüp müşterileri rahatsız etmeden sildim . Yediye çeyrek kala Cemre geldi .

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin