44 itiraf

617 26 0
                                    

  Ah al işte en son istediğim şey. Naz!!!! . Arabayı durdurmuş bana bakıyordu . Camı indirdi.

'Cemre iyi misin ? Bin hadi neden çıktın ben seni almaya geliyordum. Hem nereye koşuyorsun ?'

Hızla arabaya bindim kemeri taktım .

'Hadi gidelim '

'Ne oldu '

'Bişey yok isim bitti öyle yürüyordum'

'Hm yüzünde öyle söylüyor ' diyip önümdeki aynayı indirip bana baktı . Bende kendime resmen olduğumdan daha beyaz olamam diyordum ama acayip Beyazdım Naz Haklıydı .

'Anlat . Ikidir burdan  Betin benzin atmış çıkıyorsun . Inanç'tan önce böyle değildin. Yoksa '

Bana baktı aman allahım anladı mı acaba ?

'Yoksa 'dedim

'sana kötü mü davranıyor. Yoksa birsey mi yaptı '

'Oda nerden çıktı "

"Yemek boyu seni kesti gözümden kaçmadı . O Adamda beni rahatsız eden bişey var ama ne '

'Yok canım öyle birşey değil saçmalama '

'O zaman ne . Hem o adam mı bu kadar iyilik timsali hiç sanmam  ya Ömer Asaf bu adamı tanımadı . Yada başka bişey var .'

'Değil mi Adamda bişey var değil mi '

'Evet söyle ne oldu anlat '

'Naz düğün üzeri canını sıkmak istemiyorum '

'Cemre '

'Naz zorlama bilmiyorum bende sevmedim işte bu adamı '

'Bende sevmedim haklısın .  Başka bişey yok değil mi '

'Yok merak etme gelin hanim sen sadece düğününü düşün canım ben Atölyeyi idare ederim . Ihtiyacın olursa da her zaman yanındayım . Tamam mı '

'Tamam anlaştık . Benden birsey saklamak yok ama '

'Tamam anlaştık '

Merkeze geldik. Biraz alışveriş yaptık . Mobilya baktık . Gelinlik baktık . Akşam olmustu birseyler yiyip kasabaya geldim . Büyükbaba cafeyi kapatmıştı. Yukarı çıktım . Kahve içiyordu .

'Hoş geldin kızım nasıl geçti '

'Büyükbaba ' sarıldım ona sımsıkı .

'Ne oldu '

'Büyükbaba sana anlatmam gereken  bişey var . Çünkü birine anlatmazsam ölecek gibiyim .'

'Neymiş o anlat '

'Sakin ol ama sakın tansiyonun falan çıkmasın .'

'Cemre beni korkutma '

Yavaşça herseyi en başından tane tane anlattım . Inanç'ı anlattım . Sadece dinledi . Gerilmedi. Fenalasmadı. Sanki biliyor gibi sakince dinledi beni. Konuşmam bittiğinde gözümdeki yaşı sildim .

'Ah yavrum ne kadar ağır şeyler bunlar . Neden tek başına üstlendin bu kadar şeyi . Neden Ömer Asaf ' anlatmadın .

'Büyükbaba emin değildim ama şimdi eminim . Anlatmam lazım evet . Ömer Asaf amcası söz konusu olunca çok değişiyor . Ona çok bağlı onun anlattığı adamla benim tanıdığım adam aynı değil ki . Onu nasıl inandırırım . '

  'Anlat saklama . Aranızda gizli saklı olmasın '

'Bende rahat değilim büyükbaba '

'En kisa surede anlat ona . Sakladığında neler olduğunu biliyorsun '

O'NLA  (Tamamlandı) Yetişkin İçerik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin