"Nie, nie, nie!! VeÄ to som úplne dojebala. Už so mnou neprehovorÃ. On už so mnou neprehovorÃ." KriÄala a pobehovala po izbe ako lev v klietke.
"No ták Em. Je to tvoj starÅ¡Ã brat on ti urÄite odpustÃ. VeÄ si mu toľkokrát pomohla. OspravedlnÃÅ¡ sa mu, možno sa pár dnà nebudete rozprávaÅ¥ ale nakoniec ti urÄite odpustÃ." ZaÄala vzlykaÅ¥ eÅ¡te viac.
"Em, veÄ je to tvoj brat! Ľúbi Å¥a!" Pozrela sa na mňa, vyzeralo to, že to zabralo. Prestala plakaÅ¥ a vyzerala,že nad tým uvažuje. Zastala pri dverách.
Bože daj Nicovi rozum nech sa na Emmu nehnevá ako malé decko!Zrazu sa vÅ¡ak rozplakala eÅ¡te viac, oprela sa o dvere a zviezla sa po nich dole. Rýchlo som si k nej sadla a vzala som ju do náruÄia.
"Lenže ja som ho zranila tým najhorÅ¡Ãm spôsobom akým som mohla!" Nariekala Äoraz viac a ja som nevedela ako ju mám utÃÅ¡iÅ¥.
"Ty zato nemôžeÅ¡. Ja som vyzvedala. Je to moja vina. NemôžeÅ¡ zato Em." Krútila hlavou zo strany na stranu a viac sa mi zachumlala v náruÄÃ.
"Nie Angie. Nemala som ti to hovoriÅ¥. No nieÄo v tvojich oÄiach má presvedÄilo, že tým nijako neublÞiÅ¡ Nicovi. Povedala som ti to lebo som ti verila. Nemala som ti veriÅ¥." Strhla som sa. Emmu som od seba odstrÄila, chytila som ju za ramená a prinútila som ju pozeraÅ¥ sa mi do oÄÃ.
"Toto už nikdy nehovor Em. MôžeÅ¡ mi veriÅ¥. Nepoviem o tom nikomu a nebudem to Nicovi vystavovaÅ¥ na oÄi. Už sa na to nikdy nespýtam. Em," odmlÄala som sa a pozrela som sa hlboko do jej krásny no teraz uplakaných oÄÃ, "mne veriÅ¥ môžeÅ¡." Opäť sa rozplakala no teraz ma tuho zovrela v náruÄÃ.
"ChoÄ si ľahnúť. Ja niekam musÃm ÃsÅ¥."
"Nie Angie. Mám Å¥a na starosti. NesmieÅ¡ ÃsÅ¥ nikam bezo mňa." Namietala a už sa stavala na nohy.
"Em ja neuteÄiem. Nie kým nevyrieÅ¡im to s Nicom. Potom ti sľubujem, že sa o to budem pokúšaÅ¥ každú minútu." Žiarivo som sa na ňu usmiala a ona sa koneÄne aspoň trochu zasmiala. Odviedla som ju do postele, zakryla som ju, dala jej pusu na Äelo a otoÄila som sa na odchod.
"Angie."
"Hmm?" OtoÄila som sa na ňu pri dverách.
"Verim ti." Táto veta má zahriala pri srdci. VyÄarovala som ten najkrajšà úsmev Äo som dokázala a stratila som sa za dverami.Mala by som sa tu cÃtiÅ¥ ako väzeň. Ako niekto nechcený, ako niekto, koho hneÄ zabijú. No verte mi Äi nie...pri Emme sa cÃtim lepÅ¡ie ako doma.Â
KráÄala som po dlhej chodbe nevedno kam a musela som nájsÅ¥ Äloveka, ktorý nemám ani potuchy, kde je.
MusÃm priznaÅ¥, že mi Emma prirástla k srdcu. Je pre mňa ako moja malá sestriÄka, ktorú som nikdy nemala. Sama pre seba som sa usmiala a Äalej kráÄala po tom obrovskom dome. Je fakt obrovský! Už som tu možno desaÅ¥ minút a nevidela som ani jednu osobu! To tu nikto nebýva?"Takto to Äalej nepôjde." Povzdychla som si, keÄ som blúdila už aspoň 20 minút. Zastala som uprostred chodby a snažila som sa nieÄo zapoÄuÅ¥. V takomto tichu by som poÄula spadnúť i Å¡pendlÃk. Zrazu som si na nieÄo spomenula. KeÄ som bola v Nicovej izbe, bol tam Tony a poÄúval ma na slovo. Možno, keÄ zapÃskam ma poÄúvne i teraz a prÃde ku mne. ZapÃskala som a Äakala.
"Jasné Angela. Pes, ktorý Å¥a videl dokopy tak jeden deň Å¥a urÄite bude poÄúvaÅ¥." PretoÄila som na seba oÄi a Äalej som Å¡la blúdiÅ¥. Zrazu som vÅ¡ak poÄula...zabrechanie? OtoÄila som sa a Tony sedel na konci chodby.
"Tony!" Zajasala som a Äupla som si.
"PoÄ tu maliÄký." Zatlieskala som rukami a Tony sa ku mne rozbehol. VyskoÄil na mňa a zhodil ma na zem. ZaÄal ma olizovaÅ¥ a ja som ho so smiechom hladkala.
"Dobre Tony, zlez." PoÄúvol a postavil sa vedľa mňa. Ja som si k nemu kľakla.
"PomôžeÅ¡ mi nájsÅ¥ niekoho z tohto domu? Bude mi jedno kto to bude len nech to je Älovek." Naklonil hlavu a divne sa na mňa pozrel. Fajn tak teraz inak.Postavila som sa a prÃsne som sa na neho zapozerala.
"Tony, nájdi mi Nica." Zabrechal a už utekal niekam po chodbe. Nasledovala som ho.Å la som spoloÄne s Tonym po nejakej veľkej hale, keÄ som zapoÄula zvuky. No skôr vzdychy a kriÄanie. Nadvihla som oboÄie. Poobzerala som sa a tie zvuky vychádzali zo schodiska. ZiÅ¡la som schodmi dole a videla som veľké dvere. Zavolala som na Tonyho, ktorý neochotne ziÅ¡iel dole. ZavrÄal keÄ okolo mňa prechádzal. Zjavne vie, že tu Nico nebude.
PokraÄovala som Äalej ku dverám. Opatrne som ich pootvorila a naÄúvala som.
"Na..Nat...Nathan! EÅ¡te. EÅ¡te!" Vzdychalo, ochkalo a achkalo tam nejaké dievÄa s..Nateom?
"Liz." Vzdychol tentokrát Nathan.
"Tak Äo zlatko? ChceÅ¡ ho tam celého?" ZnaÄne zadýchaný Nate zjavne nemal dosÅ¥. Mala som Äo robiÅ¥ aby som sa tam nerozrehotala. Zakryla som si ústa rukou a Äalej poÄúvala. No podľa tých vzdychov nemôže byÅ¥ Nathan zlý. Otvorila som dvere a vkĺzla dnu. Páni.
Boli v bazéne a to dievÄa, podľa mňa, až prÃliÅ¡ vzdychalo. Zrazu ich Nathan pretoÄil a tá Liz na ňom teraz pre zmenu jazdila.
Z toho Äo som tam videla som usúdila, že Nathan musà byÅ¥ fakt dobrý. DievÄa sa tam na ňom krútilo a Nathan sa iba samoľúbo usmieval a sem tam zaklonil hlavu od rozkoÅ¡e. ZaÄÃnalo mi byÅ¥ teplo a preÅ¡la mnou vlna vzruÅ¡enia. Fajn to by už aj staÄilo.
Čo tak si zahrať divadielko?
UÅ¡krnula som sa sama pre seba a zaÄala som rýchlo dýchaÅ¥. Vypustila som jednu slziÄku, za ňou ÄalÅ¡iu a potom ÄalÅ¡iu až nakoniec to bol prúd sĺz.KeÄ už i Nathan i to dievÄa zaÄali vzdychaÅ¥ dosÅ¥ hlasno, usúdila som, že je ten správny Äas. PreÅ¡la som k dverám a poriadne som nimi tresla.
"Nathan! Ty skurvysyn! Ako si mi to mohol urobiÅ¥?!" Nathan sa spoloÄne s tou kravou strhli a pozerali na mňa ako na zjavenie. KeÄ ta baba videla, že plaÄem a vzlykám, strelila Nathanovi facku, rýchlo z neho zliezla, vyÅ¡la z bazéna, obliekla si plavky a preÅ¡la ku mne.
"Je mi to ľúto. Hovoril, že nikoho nemá. Nevedela som to. Ospravedlňujem sa!" A s týmito slovami vybehla von dverami ako strela. Po niekoľkých sekundách som sa zaÄala smiaÅ¥ ako psychopat. Krokom som sa dostala k lehátku, kde mal Nathan plavky a ľahla som si tam.
"Tebe to prÃde vtipné?!" ZavrÄal na mňa dosÅ¥ naÅ¡tvaný Nathan.
"Skazila si mi veÄer!"
"Ty si mi ho dosÅ¥ zlepÅ¡il Nathanko." DosÅ¥ znechutene zavrÄal.
"ÄŒo? Chýba ti ten vrchol?" Nadvihol oboÄie. "Na...Nat...Nathaniel!!" ZvÃjala som sa akože vo vlnách vzruÅ¡enia, zaklonila som hlavu, zavrela oÄi a potom som povolila vÅ¡etky svaly. Otvorila som oÄi a s úškrnom na perách som sa dÃvala na jeho dokorán otvorené ústa.
"StaÄÃ?" Oblizla som si pery.
"Orgazmus vieÅ¡ predstieraÅ¥ skvele. To sa musà nechaÅ¥. Lenže ja si to teraz budem musieÅ¥ spraviÅ¥ sám." ZamraÄil sa.
"Teda ak mi s tým nebudeš chcieť pomôcť ty." Zvodne si ma celú premeral. "A podaj mi plavky."
"Máš pravdu nebudem a nie nepodám." Zaškerila som sa.
"Fajn." Mykol plecami a vyliezol z bazéna. Mimovoľne mi pohľad zablúdil tam dole a....stratila som reÄ.
"Sama vidÃÅ¡, že sa nemám za Äo hanbiÅ¥." Žmurkol, preÅ¡iel ku mne a zobral mi z ruky jeho plavky.
Až teraz som si uvedomila, kde som celý ten Äas pozerala. Odvrátila som hlavu a zaÄala som sa ÄervenaÅ¥.
"Zrazu sa na mňa nechceÅ¡ pozeraÅ¥?" Uchechtol sa. Naklonil sa ku mne a ruky dal na operadlá lehátka. "Za to, že si mi prekazila tak dokonalý vrchol mi zaplatÃÅ¡." ZaÄervenala som sa eÅ¡te viac ale aj tak som pozerala do jeho nádherných modro hnedých oÄÃ.
"Odkiaľ vieÅ¡, že by bol dokonalý? So mnou by bol božský." Otvoril ústa a potichúÄky vzdychol. Hrýzla som si do pery, odstrÄila som ho od seba a postavila som sa vedľa neho. PreÄo musia byÅ¥ vÅ¡etci Denielsovi vysokà a tak úžasné krásni?Len sa zasmial a podiÅ¡iel ku mne.
"ÄŒo chceÅ¡ a preÄo si tu sama?" Nahodil vážnu tvár.
"Chcela som nájsť Nica."
"Ako vidÃÅ¡ tu nie je tak ako ti pomôžem?" Vystrel sa a dal si ruky do plaviek. Letmo som ho prebehla pohľadom. Ten má ale telo.
"Za prvé, dáš si triÄko." On sa uchechtol a zobral si sivé tielko, ktoré bolo pohodené na zemi. Ccc, nemali ani Äas daÅ¥ veci na lehátko.
"A za druhé, ideš so mnou nájsť Nica." Prikývol a žiarivo sa usmial. Ten úsmev má po bratovi.
"No poÄme kráska. Noc je eÅ¡te mladá. V bare je plno babeniek, ktoré má rady uspokoja. Ale najprv Å¥a musÃm odviesÅ¥ za bráškom tak Å¡vihom!" Otvoril mi dvere, kde sa k nám pripojil Tony a spoloÄne sme kráÄali nájsÅ¥ Nica.-A
YOU ARE READING
Mafia
RomanceAngela Montenegro. Obyčajné, devätnásť ročné dievča, s obrovským dedičstvom a vplyvnou rodinou. Drzá, neuctivá a hlavne vždy na nevhodnom mieste v nevodný čas. Nico Daniels. Dve slová a toľko problémov. Bezcitný, hrubý, egoistický, s obrovskou aver...