31. Kapitola

6.6K 320 11
                                    

❤Venované MikaelaZachenska

Dusil ma vo svojom objatí a ja som už potrebovala vzduch. Pomrvila som sa a Nico zodvihol hlavu z tej mojej. Odtiahla som sa s usmiala som sa. Ihneď mu z tváre zmizol nechápavý výraz a usmial sa tiež.
"Pôjdem do sprchy. Snáď mi teplá voda pomôže zohriať sa..." ...a spamätať sa z tohoto všetkého.
"Fajn. Ja si pôjdem ešte niečo vybaviť. Stretneme sa v kuchyni dobre?" Prikývla som a odišla som do kúpeľne. Nicove sako som pomaličky prevesila cez maličký stolík a zadívala som sa na seba v zrkadle. Bola som zničená. Ako emocionálne, tak aj fyzicky. Snažila som sa všetky tie modriny zakryť a zjavne mi to vyšlo. No už som nemala silu sa skrývať. Snažila som sa robiť všetko pre to, aby som sa odtiaľ dostala. A ako to dopadlo? Som zasnúbená najväčšiemu pakovi na zemi! Ale to pako k tebe niečo cíti...

Predsa nebudem odporovať svojmu druhému ja, nie? Vyzliekla som sa, vliezla som do sprchy a pustila som na seba tú najteplejšiu vodu, čo tam bola. Vôbec to nepomáhalo. Bola mi stále zima. Od kedy mi ten starý debil povedal o mojich zásnubách, mi je čoraz chladnejšie. Jediný moment, kedy mi bolo teplo bolo pri Nicovi. V jeho medveďom objatí.

Zo sprchy som vyliezla s pocitom stálej zimy. No jeden pocit bol silnejší, ako akýkoľvek chlad. Ak sa vydám za Nica bude to...skvelé.
Je to oveľa lepšie, ako si zobrať nejakého neznámeho investora alebo ostať navždy sama s dvadsiatimi mačkami. Momentálne sa zdá byť Nico, ako tá najlepšia možnosť. Ani útek by nebol zlý, ale to by som asi neprežila. To zavrhujem.
Možno tak rozmýšľam iba kvôli tomu, čo som mu povedala. Alebo preto, že ho ľúbim. Ty tupá krava! Musíš sa zaľúbiť do každého debila, ktorého poznáš týždeň?!

Dobre, no je to pravda. Ide o to, že k Nicovi cítim niečo viac, ako ku komukoľvek inému. Možno by to manželstvo mohlo vyjsť. Veď sa máme radi a aj celkovo sa tolerujeme.
Usmiala som sa na svoj odraz v zrkadle a poriadne sa vnútorne prefackala. Veď zásnuby sa oznámia až o pol roka. Dovtedy sa môže všetko zmeniť. Možno si budem chcieť Nica vziať aj sama...

Pohľad Nica:
"Ella! Môžeš na chvíľku?" Zakričal som na ňu z konca chodby. Zastala a otočila sa na mňa. Vyčarila svoj sto wattový úsmev a prišla ku mne.
"Čo by si rád?" Nervózne som sa porozhliadol po okolí a zatiahol som ju do prvých dverí, čo som videl. Voľna spálňa. To by sa dalo.
"Tak, ako za starých čias? A ja som si myslela, že sa to už nebude opakovať." Prešla mi rukami po hrudi a ja som privrel oči.
"Ella. Nejde o to." Dal som jej ruky dole a oprel som sa chrbtom o dvere. Ella sa len zasmiala a už mi rozopínala gombíky na košeli.
"Nikdy nešlo o to, Nico. A vždy sme tak skončili." Tie jej dotyky sa nedali zniesť, bol by som sa na ňu vrhol, keby ma v spálni nečakala snúbenica!
"Ella ja sa budem ženiť!" Stuhla v pohybe a nechápavo a zároveň vyčítavo sa mi pozrela do očí.
"Čože? Veď nemáš ani priateľku! Neklam mi Nico. Vieš, že to nemám rada." Odtiahla sa odo mňa a založila si ruky v bok.
"A o to ide. Nemám priateľku, ja mám rovno snúbenicu!" Zviezol som sa dole po dverách a z celej sily si buchol hlavu o dvere.
"Počkaj čiže...ty si budeš brať Angie?" Zvýskla a zaspätkovala. Zbadal som na jej tvári...úsmev?
"Ty sa z toho smeješ?!" Bezradne, so silami v koncoch, som sa na ňu nechápavo zamračil.
"Oh, nie. Jasné, že nie. Nico, prečo si taký smutný? Mal by si byť rád! Skákať od radosti tri metre do vzduchu. Po tom, čo mi všetko Emma o vás dvoch nakecala si myslím, že vy dvaja ste spriaznené duše." Kľakla si ku mne a ja som sa prudko postavil.
"Spriaznené duše?! To si snáď zo mňa robíš piču, kurva! Ella, ja ti tu hovorím, že sa budem ženiť! Znova! Ja to už viackrát nedám. Nebudem sa znova ženiť a určite si nezoberiem Angelu. Ja ju nedokážem ľúbiť! Ja nedokážem ľúbiť nikoho iného okrem Lenny!" Tak a je to vonku...


Po mojom revaní na celú izbu sa rozhostilo ticho. Ella váhavo vstala a prešla ku mne.
"Po tak dlhom čase, po tom všetko čo ti spravila, povedala a ty ju ešte aj tak ľúbiš?! Do piče Nico! Veď si bol na dne, keď si sa to dozvedel. Čakala s tebou dieťa! Trikrát! A trikrát to malé zabila! Ty. Ju. Nesmieš. Viac. Ľúbiť!" Vykričala mi do očí celú jej pravdu. A musím uznať. Toto zabolelo.
Predstava, že teraz na rukách kolíšem to malé, ono sa na mňa smeje a spoločne s Lennou...
"Tak a dosť!" Chytil som si hlavu do dlaní a hodil som sa na posteľ.
"Nechápeš to Ella. Lenna bola...moja prvá vážna známosť. Veď vieš, aký som bol, kým som ju nespoznal. Bol som..."
"Nenapraviteľný kurevník. Áno, to si mi už párkrát povedal." Zdvihol som hlavu a krivo sa na ňu pozrel.
"Neprerušuj ma!" Sykol som na ňu cez zaťaté zuby, na čo ona pretočila očami. Hodil som si hlavu do vankúšov a rozprával som ďalej.
"Od kedy som ju videl, môj život sa rapídne zmenil, Ella. Nedokázal som jesť, piť a ani spať bez toho, aby som na ňu nemyslel. Pre mňa bola Lenna stredom vesmíru." Vzdychol som a privrel oči.
"Nico, chápem ťa. Všetkú tú bolesť, čo si prežíval, som ja prežívala s tebou. Nico sme spolu od detstva! Nikdy som ťa nevidela viac zlomeného, ako v ten deň, keď si vybehol z Lenninej izby. Nico, nech sa stane čokoľvek...Angela je iná. Lepšia." Celý čas som len prekrúcal očami, no toto ma zaujalo.
"Lepšia? Ako to myslíš?" Zdvihol som sa na laktiach a ona sa mi zadívala hlboko do očí.
"Ak sa vezmete, po čase sa do teba zamiluje a ak bude s tebou čakať dieťa...ver mi, že tá sa postaví i proti celému svetu, len aby to dieťa prežilo. Pretože ona, Nico, je to, čo v tvojom živote chýba." Nemo som pozeral do jej očí a nechápal som nič. No vedel som, že Ella ma pravdu. Angela by šla aj proti mne za svoje dieťa.
Ella sa váhavo priblížila k posteli a ja som sa na ňu usmial.
"Vezmem si ju." Nie preto, že mi to niekto rozkázal. Kdeže. Vezmem si ju iba z jediného dôvodu.
Ona mi nikdy nevrazí dýku do srdca.

-A

MafiaWhere stories live. Discover now