*Flashback*
"Kurva Nate! Nemôžeš ma tu držať proti mojej vôli! To je nezákonné!" Všemožne som sa ho snažila obísť, zbiť a citovo vydierať. Vôbec to nešlo! Zabijem aj jeho, aj Nica!
"Ty mi tu ideš hovoriť o zákonoch? Len sa pochváľ, koľko ľudí si zabila za posledný polrok." Uchechtol sa a ďalej sa zabával na mojom nahnevanom výraze.
"O to tu teraz nejde! Možno nie som ten najlepší človek na planéte ale viem, že tvoj brat to bez pomoci nedokáže! Nate, veď ty sám by si dokázal hovoriť hodiny o tom ako sa Nico zmenil!"Na chvíľu sa zarazil a spustil ruky voľne okolo tela. Doteraz pri tých dverách stál ako taký bodyguard. Od kedy odtiaľ Nico naštvane vybehol ma nespustil z očí.
"To je teraz jedno. Povedal, že tu máš ostať, tak tu aj ostaneš!" Frustrovane som rozhodila rukami a zabíjala som Natea pohľadom.
"Nathaniel Daniels! Ja ťa asi zabijem! Veď ma za ním pusti. Chcem mu len pomôcť. Lenna je len vypočítava mrcha. Vieš, že to Nico nezvládne. Aj po tých všetkých rokoch, chybách, bolestiach a ukrutnej zmene osobnosti ju ešte stále ľúbi! Vidím to na ňom. A vidíš to aj ty." Nate viditeľne posmutnel a bol duchom neprítomný. Pozeral do podlahy a bola by som prisahala, že sa mu na tvári práve mihol úsmev. Dvihol hlavu s rovnakým pokerfaceom, s akým tu aj došiel a zadíval sa mi hlboko do očí. Až ma striaslo.
"Prečo ti na ňom tak záleží?" Zatváril sa dosť kyslo a ďalej pokračoval.
"Zabil ti brata, nespočetne veľakrát ti slovne ublížil. O fyzickom násilí ani nehovorím. Tvári sa, akoby si tu ani nebola a ty mu aj tak chceš pomôcť." Podišiel ku mne bližšie a ja som nasucho prehltla.
"Nate...proste to nerozoberaj. Len ma za nim pusti, nech neurobí tu chybu dvakrát." Prišiel ku mne ešte bližšie, že sme sa skoro dotýkali nosmi a zavrel oči.
"Ľúbiš ho, však?" Nedokázala som odpovedať.Nehovorím, že má Nate pravdu. Ale ani nehovorím, že ju nemá. V posledných dňoch mi na ňom začína záležať viac, ako by som chcela. Niečo ma k nemu ťahá a sama neviem, čo to je. Viem, že nemáme budúcnosť. Pri jeho "pevných" nervoch a dokonalej osobnosti môžem byť o pár hodín mŕtva. Keď nie minút.
"Čiže áno." Nathan zvesil plecia, otočil sa k dverám a zamkol ich.
"Ja som nič také nepovedala. A prečo si zamkol?" Pozrela som sa mu cez plece a videla som ako si dáva dole prsteň z ruky.
"To, čo ti teraz poviem musí zostať len medzi nami dvoma, jasné?" Bez rozmyslu som prikývla a čakala som, čo povie.
"Bolo len otázkou času, kedy sa doňho zamiluješ. Je neodolateľný!" Zasmial sa a s falošným úsmevom na perách sa na mňa usmial.
"Nemilujem ho, Nathan. A ani neľúbim." Podišla som k nemu bližšie a nechápavo som sa mu pozrela do očí.
"Zatiaľ, Angie. Len zatiaľ. Príde chvíľa, kedy si uvedomíš, že ho miluješ a nič na svete ťa nepresvedčí o opaku." Pohladkal ma po tvári a ruku nechal na mojom líci.
"Netrep, Nathan. To nie je pravda." Zamračila som sa naňho a potriasla som hlavou. Zaľúbiť sa do Nica? Bolo by to možné?Nepopieram, že ma priťahuje, ale to je úplne niečo iné. Je kurevsky pekný a telo má ako Boh, ale to neznamená, že pred ním padnem na kolená, keď on poprosí.
"To isté hovorila aj Lenna, keď som jej Nica predstavil." Zašepkal si popod nos a ja som skoro skolabovala.
"To TY si ich predstavil?!" Vyletela som naňho, až sa zľakol.
"Lenna bola moja spolužiačka. Mali sme spoločný projekt a ona k nám prišla, aby sme zbytočne netrávili čas v tej zatuchnutej školskej knižnici. Nico si ju ani najprv nevšímal. Len ma pozdravil a utekal na stretnutie. Už vtedy bol zažratý do práce, ale stále menej ako teraz. Keď sa vrátil a nikto doma nebol, vrazil mi do izby a konečne si všimol, že niekoho mám. Ospravedlnil sa, nahodil svoj hollywoodsky úsmev a spýtal sa len jednú jedinú vetu 'Ako sa voláš, kráska?'. Celé dva roky ten prekliaty deň ľutujem! Kurva, keby sme ostali v knižnici, nikdy by ju nemusel stretnúť!" Oprel sa o dvere za ním a buchol si o nich hlavu. Zjavne zámerne, keď to potom zopakoval ešte dvakrát.
"Ale Emma hovorila, že sa spoznali inak. Nevidel ju v meste alebo na nejakej akcii už pred tým? Možno sa spoznali skôr a len zabudol jej meno." Snažila som sa ho utešiť, ale on rázne pokrútil hlavou.
"Nie. Nico Emme nikdy celú pravdu nepovedal." Nešlo mi to do hlavy. Veď je to jeho sestra.
"Prečo jej to nepovedal?" Zmätene som si ho celého prezrela a on sa zasmial. Teraz skôr zúfalo.
"A čo jej mal povedať?! Že hneď v prvý deň ako ju videl, ju zatiahol na záchody a tam ju pojebal najmenej trikrát?!" Vyrazilo mi to dych. Pretrela som si oči rukou a zhlboka som sa nadýchla.
"Aj teba to dostalo. A pritom to nebolo hneď vedľa tvojej izby a ešte, keď ty si dokončoval ten jebnutý projekt!" Buchol päsťou do dverí a silno stisol viečka. Bolo mi ho neskutočne ľúto. Prečo? Je zjavné, že Lennu mal viac než rád.
"Nate? Ty si Lennu ľúbil, však?" Oprela som sa chrbtom o dvere, hneď vedľa neho.
"To to až tak vidno? " Zúfalo si ma celú premeral a pokúsil sa o úsmev. Nevyšlo mu to.
"Heej. Trocha heej." Usmiala som sa a povzbudzujúco som mu stisla ruku.
"Mal som ju rád. Viac než to. Ale odkedy sa s ňou brat vyspal...proste sa mi zhnusila. Ja som na ňu išiel pomaly, bol som milý, všímal som si, keď jej niečo bolo, delil som sa so sladkým a ta kurva skočila po mojom bratovi ako pes po kosti. Vieš, čo Nicovi stačilo aby mu kývla na sex?" Pozrel sa na mňa, ale vedela som, že odpoveď ani nečaká. Pozrel sa späť na svoje tenisky a zviezol sa po stene na zem.
"Máš kurva pekný zadok, dievča." Miestami sa mi zastavoval rozum nad konaním Lenny, ale toto bol vrchol. Kývla mu vďaka tomu?!
"Nechcem byť zlá, Nathan. Ale mali by sme Lennu premenovať." Zošmykla som sa na zem k Nateovi a jemne som ho drgla do pleca. Zahmkal a ďalej sa hral so šnúrkami od topánok.
"Kurva obecná by jej sedela lepšie." Rozosmial sa na celé kolo. Vykúzlila som široký úsmev a dívala som sa na smejúceho sa Nathana. Nedokázal prestať. Po chvíli sa mu spustili slzičky smiechu.
"Kurvaaa." Zatiahol a začal sa spamätávať. Zhlboka sa nadýchol a pomaly vydýchol.
"Môžeš ty toto?!Lepšie by som ju ani opísať nedokázal. A ty ju ani nepoznáš." Zasmial sa a s úsmevom na perách si ma pritiahol k sebe.
"Stačí mi vaše rozprávanie. Mám taký pocit, že jej stále išlo len o Nica. Nič v zlom, Nathaniel. Veď aj ty si zlatý."
"Hej aj mne to už napadlo. A máš pravdu. O mňa nikdy záujem nemala. Bol som len prostriedok ako sa dostať bližšie k môjmu bratovi." Smutne sa usmial a kývol plecami.
"Ale odplatil som sa jej za to. Dúfam, že som jej ublížil aspoň tým." Nadvihla som obočie a čakala som, že čo také zlé vyviedol."Vyspal so sa s jej dvoma sestrami. A s polovičkou jej roztlieskavačok." Diabolsky sa usmial a ja so sa prihlúplo usmiala.
"A to je trest? Veď k tebe nič necítila, či?"
"Ale čoby. Aj keby ma nenávidela, musela o mne počúvať každý deň. Keď sa vyspíš s Nathanielom Danielsom, na to len tak rýchlo nezabudneš." Buchla som ho do ramena a začali sme sa smiať.
"Na." Strčil mi do ruky jeho prsteň, ktorý nosil vždy a dokonca bol podľa neho aj opálený."Načo mi to je?" Popretáčala som si ho v ruke a všimla som si drobné písmo.
Emma & Nathan & Dominick.
"Je to prsteň od Emmy. Neviem, či si si to všimla, ale nosí ho aj Nico." Vyvalila som naňho oči.
"A má aj tetovanie." Usmial sa a ja som skoro odpadla. Pre Boha a kde?"Zober si ten prsteň, nasaď si ho na ruku a zlom Lenne srdce. Presne tak, ako aj ona zlomila mne. Rozdrv jej ho na malé kúsočky. To prvé sprav pre Nica, a to druhé pre mňa!" Zasmial sa, vstal, pomohol vstať aj mne a odomkol.
"Stále hľadám pointu v tom, prečo si zamkol."
"Aby si mi nezdrhla po tom, čo som ti povedal o Lenne a mne. Myslel som, že ma budeš chcieť zabiť a rovnako aj Nica. Tak len do istoty." Otvoril mi dvere a čakal kým prejdem."Ale prosím ťa. Jediný človek, ktorého by som chcela zabiť je ona. Ale radšej sa prikloním k tvojmu plánu. Menej krvi." Zasmial sa a popostrčil ma ku schodom.
"Bež. Nech to aspoň trocha vyzerá ako neplánovaná akcia." Žmurkol na mňa a mňa už nebolo.Vybehla som dvere a zadívala som sa na tie holubičky. Lenna sa nakláňala k Nicovi a nemala ďaleko od jeho pier. Vytočilo ma to do vývrtky. Nasadila som si prsteň tam, kde by mal byť ten snubný a vbehla som Lenne rovno do úsmevu.
"Tak na to zabudni!" Odtlačila som ju od Nica a prilepila som sa naňho ja.
*Koniec flashbacku*-A
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafia
RomansaAngela Montenegro. Obyčajné, devätnásť ročné dievča, s obrovským dedičstvom a vplyvnou rodinou. Drzá, neuctivá a hlavne vždy na nevhodnom mieste v nevodný čas. Nico Daniels. Dve slová a toľko problémov. Bezcitný, hrubý, egoistický, s obrovskou aver...