Angela rozospato pretrela oči a zaostrila na nás. Rýchlo žmurkala a nevedela udržať pohľad na jednom mieste, čiže tipujem, že sme ju zobudili.
"Prepáč drobec, my sme len..." Chcel som jej to v kľude vysvetliť, ale nie. Ten chuj to na ňu musel vyziapať.
"Povedz mi, že si sa s ním nevyspala! A neklam!" Okamžite sa prebrala a ustrnula v pohybe. Spamätala sa a založila si ruky v bok. Zamračila sa a hodila po Ianovi naštvaný pohľad.
"Áno, spala. Ale len v jednej posteli, dosť ďaleko od seba!" Prižmúrila oči a hodila rovnaký pohľad aj po mne.
"Pustite ich!" Skričala a Nate s Tomim poslúchli. Postavili sa vedľa seba a pozorovali Angelu. Vyrovnali sa a na sucho prehltli, keď po nich hodila vražedný pohľad.
"Ďakujem." Zjemneli jej črty tváre a usmiala sa. Chlapcom sa viditeľne uľavilo a obaja naraz prikývli.
"A teraz vypadnite!" Opäť sa napli ako struny a radšej utekali kade ľahšie. Pozoroval som túto maškarádu a neveril som vlastným očiam. Ani voči mne nie sú taký lojálni.Nahodil som svoj typický úškrn a sledoval som ako radšej zdrhajú. Keď okolo mňa prechádzal Nate, chytil som ho za ruku a dal mu do dlane jeho prsteň. Nechápavo na mňa pozrel a ja som len žmurkol.
"Kúpim jej nový. Neboj." Usmial sa a už ho nebolo.
Otočil som sa späť k Angele a úsmev mi zamrzol. Zabíjala ma pohľadom a Iana tak isto.
"Chcem vysvetlenie." Vzdychla a rozhodila rukami. Už sme išli niečo hovoriť, keď vyhŕkla.
"Nie! Takto nie. Najprv ja. Za to, že ste ma obaja zobudili vás nenávidím, ale na druhej strane som rada, že som to zastavila. Aby bolo jasné. Ak sa mám stať tvojou manželkou, budeš počúvať aj ty mňa." Zahľadela sa na mňa a ja som len prikývol.
"A aby to manželstvo fungovalo, nebudeš rýpať, vyťahovať minulosť, robiť si z nás žarty a všetky tie vecičky v ktorých si ty tak dobrý." Otočila sa na Iana a ten len chabo prikývol.
"Vaša pravda má momentálne nezaujíma. Áno, ideme sa brať. Nie, nespala som s ním. A pre Boha nie, nie som tehotná. Bolo to len divadlo. Takže pokoj. Nemáte prečo sa navzájom zabíjať. A teraz ma neotravujte, idem jesť a potom spať." Opäť si pretrela oči a zmizla za stenou.
"Fakt nie je tehotná?" Ian ku mne podišiel a rovnako nechápavo hľadel na miesto, kde pred tým stála Angela.
"Nie je!" Pretočil som očami a sykol som cez zuby.
"Pretože som s ňou už dosť dlho, ale takúto si ju nepamätám. Teda raz. Ale to nechceš vedieť, čo sa stalo potom." Potriasol hlavou a zažmurkal.
"Sorry, kamarát. Zle podané informacie." Potľapkal ma po ramene a ja som sa uškrnul.
"Spoko. I keď si na to mohol prísť aj sám. Keby spala so mnou, nedokázala by ani chodiť." Žmurkol som a Ian mi päsťou udrel do ramena.
"Buzerant." Sykol pomedzi zuby, usmial sa a obišiel ma.
"Ak by ma Angela hľadala, som u Emmy." Otočil sa a zakričal na mňa. Potom sa len usmial a už ho nebolo.Fajn, čiže u Emmy. Počkať čo?!
"Ian! " Vybehol som do haly, kde akurát Ian postupoval po schodoch.
"Neskoro kámo. Myslíš, že prečo je celý čas v izbe? Nevládala vyjsť z postele." Provokačne na mňa žmurkol a ja som zaťal päste.
"Ty...!" Rozosmial sa a vybehol posledné schody. Zastavil sa pri rohu chodby a opäť na mňa žmurkol.
"Sme si kvit, Nico Daniels." Poslal mi vzdušnú pusu a zmizol za rohom.
A že kto je tu buzerant... Potriasol som hlavou a šiel som smerom do kuchyne."Ahoj Abby." Stála pri sporáku a piekla lievance. Prišiel som k nej a jemne ju objal.
"Dobrý večer, Nico. Počula som, že sem prišiel nezvaný hosť. Všetko v poriadku? Už je to vybavené?" Zasmial som sa nad jej prehnanou starostlivosťou. Sadol som si k ostrovčeku vedľa Angely, ktorá sa sústavne mračila na stenu. Dojedala lievance a vôbec nezaregistrovala, že som prišiel.
"Áno Abby, všetko je v poriadku. Angela mi to pomohla vyriešiť." Naklonil som sa k nej a dal jej pusu do vlasov, načo ona len pretočila očami a jedla ďalej. Usmial som sa a pozrel sa späť na Abby. Tá sa len žiarivo usmiala a otočila sa naspäť k sporáku.
"Ak sa smiem spýtať pane, čo tu tá nevďačnica chcela?" Abby nikdy nezahrešila. A to už som s ňou skoro 24 rokov.
"Neviem Abby. Ale zistím to. Dáš aj mne?" Mľaskol som ústami pri pohľade ako Angela slastne olizuje lievance a čistí vidličku jazykom.Som zvedavý, či by tieto triky s jazykom robila aj pri mojom...
"Nech sa páči." Pred nos mi Abby strčila plný tanier lievancov. Poďakoval som jej a radšej som prestal myslieť na Angelu a na to, ako sa podo mnou zvíja, kričí moje meno, drví v rukách obliečky a slastne vzdychá pri tom, ako rýchlo narážam do jej krehkého...
"Požičiam si." Zašepkala mi do ucha a ja som sebou trhol. V nohaviciach som mal mojou vinou dosť veľkú hrču a vážne by som bol nerád keby si to Angela všimla.
"J...jasné." Zakoktal som a poposadol si na stoličke. Angela mi ukradla pár lievancov a ja som sa nemohol sústrediť. To jej telo, jej pohyby, jej hravý jazýček a ten jej zadok. Fuck. Keby som mohol zobral by som si ju aj tu. Na tomto ostrove. Vnikal by som do nej rýchlo a zozadu. Kričala by moje meno, ale aj tak by chcela stále viac. Neudržal by som sa a začal by som byť hrubý a rýchly. Vzdychy by sa odrážali od stien a ja by som ďalej preskumával jej príjemnú, úzku a tak dokonalo...
"Ty nebudeš?" Až teraz som si uvedomil, že som celý čas zakláňal hlavu. Odkašľal som si a pozrel som sa na Angelu. Nohu mala na stoličke pri svojom zadku a hrala sa s vidličkou, ktorú mala v ústach. Hypnotizoval som jej ústa a ten kurevsky zručný jazyk. Nadvihla obočie a položila vidličku na ostrovček.
"Niečo som sa pýtala." Zaškerila sa na mňa a ja som na sucho prehltol. Abby sa ospravedlnila, že si niečo musí ísť vybaviť.
"Prepáč nepočul som. Čo si sa to pýtala?" Natiahla sa po čokoládový sirup a mne sa naskytol skvelý pohľad na jej zadok. Tlmene som vzdychol a bolesť v rozkroku bola neznesiteľná.
"Že či už nebudeš." Sadla si naspäť, poliala si lievance a nezabudla si sirup strieknuť aj do úst. Samozrejme netrafila a tak sa jej to trocha roztieklo od pery po bradu. Zaťal som ruky v päsť a snažil som sa nemyslieť na veci, ktoré by som nemal.Otočila sa na mňa, očistila sa a celého si ma premerala. Stuhla a ja som vedel, kde zastala. Uškrnula sa a zahryzla si do pery. Musím sa rýchlo od nej vzdialiť, lebo tu umriem!
"Nie, už nebudem." Odsunul som sa od ostrovčeka a chcel som odísť nebyť tej malej potvory.
"Ukáž. Vezmem ti to." Postavila sa a šikovne sa mi vtrepala medzi kolená. Vzala môj tanier a ja som od nej nemohol odlepiť oči. Ten zadok...vrr.Odniesla taniere do drezu a ja som si povedal, že je čas odísť. Postavil som sa, ako tak upravil nohavice a potom to prišlo. Zohla sa po jar dole pod drez a to bol vrchol. Tričko sa jej vyhrnulo a ukázalo, čo pod ním má. Alebo skôr nemá.
Na sebe mala len tie prekliate čierne mini šortky, ktoré som ja skôr pokladal za tangá. Zaklonil som hlavu a slastne vzdychol.Dvoma dlhými krokmi som podišiel k nej a celý sa na ňu nalepil. A keď hovorím celý, myslím úplne. Angela sa pred tým stihla ešte vyrovnať, čiže sa zachytila o drez. Natlačil som sa na ňu spodnou časťou svojho tela. Vzrušene zavzdychla a privrela oči. Pohla bokmi a aj ja som sa musel zachytiť drezu aby som neskončil na zemi. Privrel som oči a zrýchlene dýchal. Angela na tom bola rovnako. Opäť zahýbala bokmi a ja som jej zavrčal do ucha.
"Tak a dosť! Stôl alebo moja posteľ! Keby bolo po mojom už dávno by si mala roztiahnuté nohy. Ale keďže som taký milý..." Nedokončil som a ona vzdychla. Tentoraz som pohol bokmi ja a ona prekvapene vykríkla. Malo to presne ten účinok, aký som chcel.
"Tak prečo ešte stále stojím oboma nohami na zemi?" Zasmial som sa a presunul ruku k jej rozkroku. Niet úniku, drobec.-A
YOU ARE READING
Mafia
RomanceAngela Montenegro. Obyčajné, devätnásť ročné dievča, s obrovským dedičstvom a vplyvnou rodinou. Drzá, neuctivá a hlavne vždy na nevhodnom mieste v nevodný čas. Nico Daniels. Dve slová a toľko problémov. Bezcitný, hrubý, egoistický, s obrovskou aver...