OZNAM 2.0

5.9K 207 117
                                    

Ahojte.

Dlžím Vám vysvetlenie, kde pre Boha živého som celý ten čas bola. Pravdu povediac...zabudla som. Neviem ako, neviem prečo a neviem ani čo to spôsobilo. Len viem, že som sa rozhodla jedného dňa sem už neprísť. 

Vlastne ani neviem ako dlho to bolo...rok, dva...netuším. No poviem Vám jednu vec. SOM TU ZAS! 

Je neuveriteľné ako náš život pracuje. Mafiu som začala písať veľmi, veľmi dávno, no ešte dnes presne viem ako to všetko skončí. A preto tak ako tu teraz stojím (sedím na posteli, nevadí) Vám sľubujem, že do konca tohto roka Mafiu ukončím. Dopíšem ju, lebo presne to si vy všetci zaslúžite!

Ste dôvodom prečo som sa vrátila späť. Zabudla som na wattpad dlhé roky som ho ani neotvorila. No dnes, niekoľko hodín dozadu mi moja veľmi dobrá kamarátka poslala Vaše komentáre. Vaše prosenie o novú časť. Vašu žiadosť o dopísanie knihy. Dojalo ma to. Nikdy v živote by som si nemyslela, že môj výplod fantázie môže mať taký obrovský dopad na Vás. 

Som Vám všetkým za všetko nesmierne vďačná. Je mi ľúto, že som na komentáre ani na žiadne správy neodpísala ani nič podobné. Budem sa snažiť, nebojte sa.

Pravdepodobne najskôr si prejdem celú knihu, možno niečo niekde opravím, preto ak Vám príde správa, že som aktualizovala knihu, nezúfajte, iba som opravila chyby. Bude asi najlepšie, ak si aj Vy prečítate knihu odznova, predsa len, bolo to pekných pár rôčkov. Do ničoho Vás nenútim, len navrhujem. 

Neviem kedy vydám novú kapitolu, niečo už mám predpísané ale budete si musieť pravdepodobne počkať. 

Neviem koľko Vás tu pri mne ostalo a či vôbec niekto...no aj tak Vám veľmi pekne Ďakujem. You made my wish come true...

Takže moji milí, pohodlne sa usadte a prineste si čajík. Mafia pokračuje!

-A

P.S: Nenávidím čiarky. Tieto chyby, prosím, ignorujte.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MafiaWhere stories live. Discover now