Pohľad Angely:
"Máme 15 minút a ja sa musím ešte osprchovať. Budeš taká dobrá a prezlečieš sa aj bezo mňa? Viem, že ti to je príjemnejšie, keď na teba pozerám, ale..."
"Vypadni už!" Hodila som po ňom uterák, čo ležal na stoličke a zavrel sa v kúpeľni. Konečne som sa hodila do perín a zhlboka vydýchla.To ako ma Nico urobil prstami...budú sa mi o tom zdať nehanebné sny. Vždy som počula hovoriť o tom spolužiačky, ale nijako ma to nezaujímalo. Neverila som, že to môže byť tak úžasné. A predsa. Úplne božské. To ako do mňa vrazil prvý prst a začal prirážať...och Bože už vtedy som mala dosť. A ešte keď sa o vás obtrie svojim neskutočne tvrdým...bingo!
Rýchlosťou blesku som vyskočila z postele a opatrne som otvorila dvere do kúpeľne. Chvála Bohu nezamyká. Vošla som opatrne do kúpeľne a zamkla za sebou. Zahryzla som si do pery, keď som v sprchovacom kúte zahliadla ten jeho sexy zadok. Vyrovnala som sa, nahodila zvodný výraz a začala pomaly kráčať k sprche.
Nico sa otočil a zmätene sa na mňa zadíval. Zastavil vodu, obmotal okolo seba uterák a vyšiel von.
"Angela stalo sa niečo?" Vyľakane si ma celú premeral. Opäť som si zahryzla do pery nad jeho božským telom. Mám chuť tu vodu z neho zlízať kvapku po kvapke.
"Nie. Malo by?" Zatvárila som sa nechápavo a začala som sa približovať. Teraz sa on zamračil a jemne odo mňa odstúpil.
"Tak prečo si tu?" Vzrušenie v jeho hlase sa nedalo zakryť. Sto percentne mu začali behať po rozume nekalé myšlienky.
"Vieeš, to v kuchyni..." Prešla som k nemu a prstom som mu prešla po hrudi. Iba jemne prikývol a ďalej ma sledoval.
"Myslím, že je čas ti to odplatiť." Nahodila som diabolský úsmev a Nico na mňa vytreštil oči. Kľakla som si pred neho a prešla som mu rukami od bokov, až k jeho rozkroku. Bol tvrdý už len z môjho rozprávania. Čo to potom bude za minútu?
Nico vzdychol ale chytil mi ruku.
"Ne-nemusíš to r-robiť. Ja za to nič nechcem." Vydýchol a privrel oči. Vytrhla som mu ruku z tej jeho a pomaly som mu začala dávať dole uterák.
"Ja viem, že nie. Ja to chcem spraviť." Poslednýkrát som prešla rukou po tej hrči a stiahla som mu uterák. Otvorila som ústa od úžasu. Nechápte ma zle, ale ja som v živote nevidela nahého chlapa. A teraz tu predo mnou stojí tento poloboh a to ešte s poriadne veľkým darom od Boha.
Oblizla som si pery a pomaličky som si ho začala dávať do úst. Prešla som mu po ňom jazykom a Nico hlasno zavzdychal.
"Fuck!" Zanadával a radšej sa oprel o umývadlo. Privrela som oči a začala som si to užívať. Chodila som jazykom sem a tam, sala som ho, láskala, bozkávala, sem tam potiahla zubami, ale hlavne som začala naberať poriadne tempo. Nico celý čas vzdychal a rôzne nadával, no odrazu sa vzpriamil a chytil mi hlavu do rúk. Začal mi prirážať do úst a ja som sa išla zblázniť. Tie Nicove vzdychy, nadávky, hlboké nádychy a výdychy. Bola som celá mokrá.
Nico mi hlavu pustil a tentoraz som to bola ja, kto sa ujal vedenia. Vzpriamila som sa a začala som fajčiť oveľa rýchlejšie. Začal vzdychať ešte viac a ja som vedela, že už to dlho nepotrvá. Skúsila som si ho dať hlbšie do krku na čo Nico hrubo zastonal. Začal do mňa opäť prirážať a s hlasným výkrikom môjho mena sa mi spravil do úst. Poslušne som to zhltla a obmotala mu okolo pása znova uterák.Nico sa celou váhou oprel a umývadlo a rozdychával svoj orgazmus.
"Máš 5 minút." Cmukla som naňho a odišla som z kúpeľne.
V izbe som sa obliekla do nejakých slušnejších vecí. Obtiahnuté čierne nohavice, tmavomodrú košeľu a vlasy som si rozpustila. Obula som si čierne vansy a už mi stačilo len čakať. Nico rozrazil dvere len v uteráku a ja som sa začervenala. Kľačať pred ním a...robiť mu dobre, to je v poriadku, ale vidieť ho polonahého v uteráku...nieee Angela, musíš sa červenať.Prešiel k skrini, vybral si čierne oblekové nohavice, krvavočervenú košeľu, čiernu kravatu a spodné prádlo.
"Keby sa otec pýtal boli sme ešte niečo vybaviť u Abby, dobre? Nemám chuť mu vysvetľovať, prečo meškáme." Otočil na mňa hlavu a uškrnul sa. Obliekol sa najrýchlejšie ako sa to dalo a zamieril k dverám. Otvoril mi ich a čakal kým k nemu prídem. Postavila som sa, prešla k nemu, opravila mu košeľu a žmurkla.
"Samozrejme, pán Daniels." Zvážnela som a on sa zasmial.
"Noo už utekaj, lebo budeme mať problém."Nico otvoril ťažké dvere do pracovne jeho otca a pustil mi ruku. Áno, mali sme prepletené prsty. Nie, nebol to môj nápad. To Nico. Chytil ma za ruku, preplietol si so mnou prsty a povedal, že si mám zvykať. Pretočila som očami ale moje srdce jasalo. Som divná.
"Meškáte." Zavrčal na nás starý Daniels.
"Ospravedlňujeme sa. Museli sme ešte niečo vybaviť." Očkom na mňa pozrel a ja som opäť sčervenela.
"Fajn. Angela, zlatíčko, to čo si predviedla v hale bolo prvotriedne vystúpenie. Mám taký pocit, že vysoká škola herecká by pre teba bola oveľa lepšia." Pyšne som sa nad sebou usmiala a zdvorilo poďakovala.
"Samozrejme však to sa nestane. Na stole je pár príručiek od veľmi dobrých škôl. Môžeš si vybrať. Samozrejme však budeš mať odbor manažment. To bez debaty." Môj úsmev zmizol a premenil sa v nahnevanú grimasu. Nico mi stisol ruku a zakýval hlavou. Má pravdu. Nemá to cenu.Povzdychla som si a vybrala som sa k malému konferenčnému stolíku. Boli tam príručky možno od dvadsiatich škôl. Pretočila som očami a začala som sa medzi nimi prehrabávať. Už dávno som vedela, kde chcem ísť. Na školu, kam mal ísť aj môj tvrdohlavý brat. Samozrejme zdrhol skôr, ako vôbec o tom mohol začať uvažovať.
"...to je dôvod, prečo som tu chcel aj teba." Zachytila som časť ich rozhovoru. Nastražila som uši a počúvala každé ich slovo.
"Nič dôležité som nezistil, takže vôbec nechápem, prečo si ju dal prepátrať. Avšak je tam jedna vec, ktorá by ťa mohla zaujímať. Predovšetkým Angelu." Na moje meno som sa pomaly otočila a nehybne sledovala zamračeného Nica. Ten natiahol ruku k otcovi a on mu podal spis. Celkom dosť tenký. Chcela som vedieť o čo ide, tak som sa pomalými krokmi dostávala k môjmu snúbencovi.Ten najprv zamračene listoval a horlivo čítal. Zrazu však zastal a nehybne pozeral do spisu. Nahnevaná grimasa sa zmenila na prekvapenú a dosť nechápavú. Zdvihol hlavu od spisu a zadíval sa mi do očí.
"Angela..." Zašepkal a ja som vedela, že to nie je nič dobré.-A
YOU ARE READING
Mafia
RomanceAngela Montenegro. Obyčajné, devätnásť ročné dievča, s obrovským dedičstvom a vplyvnou rodinou. Drzá, neuctivá a hlavne vždy na nevhodnom mieste v nevodný čas. Nico Daniels. Dve slová a toľko problémov. Bezcitný, hrubý, egoistický, s obrovskou aver...