Kalbi hızlı hızlı atıyor ve sanki astım krizine girmiş gibi hissediyordu.Büyük ağaçlardan birinin gövdesine çöktü genç kız.Elini kalbinin üzerine koyup gözlerini yumdu.Sakinleşmek istiyordu fakat her zerresi uyuşmuştu vücudunun.Dizleri zangır zangır titriyor ve kendini kontrol edemiyordu.Nefesi nihayet düzene girdiğinde etrafına bakındı.Ne kadar uzaklaşmıştı?Telaşa kapılıp ayağa kalktı ve az önce geçmiş oldukları gölün dibinde olduğunu fark etti.
Bu eşsiz manzaranın önünde biraz daha durup göle doğru yürümeye başladı.Hemen yüzünde ki kanları temizledi.Eğildikçe gölün dibinde ki farklı taşları gördü.Bir tanesini eline alıp inceledi.Eşi benzeri olmayan bir sürü şey vardı burada.Geri dönmesi gerekiyordu.Eğer herkes uzaklaşırsa tek başına burada kalamazdı.Hareket etmek için yeltendi ki,ormanı güçlü gür bir ses sardı.Yankılanan ses;
"calistaaaaa,hadi çık ortaya!"diyordu.
Bu kai'nin sesiydi.Onu takip edebileceğini hiç düşünmemişti genç kız.ses birden çok kez yankılanarak etrafa dağıldı.
"çaylakkkkk,"alay vari ses tonu calista'nın omuzlarının kas katı kesilmesine ve yüzünde ki ifadenin alt üst olmasına yol açmıştı.çantasını sırtına takıp koşmaya başladı.ağaçların arasında olabildiğince hızlı koşuyordu ama ses her seferinde çok daha yakınından geliyordu.Ne istiyordu?Ne yapmıştı yine calista?koşmaya devam ederken çalılardan birine takılıp tökezledi ve ileriye düştü.dizleri yerde ki çakıllar yüzünden kanıyordu.acı içinde inledi.
"Calistaaaa,hadi güzelim seni yakalayacağımı biliyorsun!"
Kai büyük dalları kaldırıp geniş alana baktı.gözlerini kısıp kanın kokusunu kestirince göz altlarında ki damarlar çıkmaya başladı.dilini dudağının üzerinde gezdirip büyük bir adım attı.
"cal! bir yerin kesilmiş olabilir mi?"gülümsedi arsızca,"biliyor musun?bazen harika insanların başına cidden berbat şeyler gelir."dedi.
Calista soluksuz koşmaya devam ediyordu ama ondan hiç uzaklaşamamıştı.kendi kendine ondan nasıl kurtulacağını düşünürken kai,konuşmaya devam etti.
"insanlar en iyi savunmanın kaçış olduğunu düşünürler biliyor muydun?ama neyse ki ben bir insan değilim.ben en iyi savunmanın en iyi saldırı olduğuna inanırım her zaman."
Calista durdu ve göz yaşlarını silip anlına yapışan saçlarını geriye itekledi.Arkasını kontrol etmek için döndü.neyse ki kimse yoktu diye düşünürken yeniden önüne dönmesiyle kai ile burun buruna geldi.tam düşecekti ki,kai onu belinden yakalayıp kendi bedenine sertçe yasladı.bu hamlesi calista'nın canını yakmıştı.
"bırak beni!"diye bağırıp itekledi.
"yakaladım seni yeni!"deyip sırıtınca calista onun suratına büyük bir tokat attı.bunun verdiği etkiyle yalpalayıp elini kızın belinden çekti.Calista yeniden koşmaya başlamıştı ki,kai onun hızına çok çabucak yetişip hiç zorlanmadan yere devirdi.sırt üstü yaprakların üstüne düşen calista çırpınıp kalkmaya çalıştı.Kai onun iki elinide tutup başının üzerinde sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND LOVE
VampirePanikle girdiği korku girdapında savrulan genç bir kız... Hayalleri olmayan bir insan ne kadar yaşayabilir? Üstelik tek başına iken. SANTERİA'da herkes sıradan,calista farklı idi. Yaşadığı dünya onun için akıl almaz olaylarla dolu,her uyandığı yeni...