(EKİMUNİ)-HAYALET VAMPİRLER- 21

170 55 10
                                    


KAİ

genç vampir başını cama yasladı.bu gece vampir evinde gerçekleşen saldırıyı yıllar önce choon'un öldüğü geceyle bağdaştırıyordu.gözlerini yumup derin bir nefes aldı neden yorgun hissediyordu?

"nereye gittiklerini öğrenebildin mi?"diye sordu arabaya binen lay'e.

lay başını sallayarak,"biraz daha gideceğiz.arabayı güvenli bir yere park edip yürümemiz gerekecek.söylediklerine göre oraya arabayla girilmiyor."

"neresi burası?"

"mok'un mekanı."

genç adam kaşlarını çattı.mok yıllar önce choon'un ölümünü üstlenmiş ve akademiden kovulmuştu.elbette işin aslının böyle olmadığını biliyordu.şakağını ovalayarak düşündü.ne işleri olabilirdi orada?

"hadi hareket et."

lay arabayı çalıştırıp sokağın sonuna doğru hızlıca sürdü.kafeye park ettiklerinde inip yan yana yürümeye başladılar.66.cadde vampirlerin sıklıkla bulunduğu bir yerdi.ama nedense bu gece sokaklar sessiz soğuk ve pusluydu.karanlık dar sokaklarda yürürlerken kedilerin önlerinden koşturduğunu umursamadılar.devrilen çöplere tiksintiyle baktı lay.

"buraya neden gelmiş olabilirler?"

"calista'nın aklında bir şeyler olmalı."dedi kai soğuk bir tonla.

"güçlü bir his var içimde."

lay arkadaşının sözlerini düşündü.ne demeye çalıştığını anlayamamıştı.duraksadı ve ona baktı.

"burada güç için bulunduklarını mı söylüyorsun?"

"güç için olmasada güçlü bir şeyler için olduğu ortada."

"bana gücün insanları değiştirdiğini ve her şeyi yüzlerine gözlerine bulaştırmalarına neden olduğunu söylemiştin."

"kast ettiğim çevremizdeki insanlar değildi.başka bir şey olmalı."deyip iç çekti.

"bu yaptığımız aptallık değilde ne?"diye homurdandı lay.

"biz çok fazla aptallık yaptık dostum artık o kotayı doldurduğumuzu düşünüyorum."deyip sırıttı kai.

lay etrafına bakıp,"sana kötü bir şey söyleyeceğim ahpap!"dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lay etrafına bakıp,"sana kötü bir şey söyleyeceğim ahpap!"dedi.

kai ellerini cebinden çıkarıp,"yakın zamanda,benim mükemmel olduğum dönemde söylediğin kötü sözleri hatırlıyor musun?"

lay'in dudaklarında bir gülümseme belirdi,"hatırlatman gerekecek,sana o kadar çok kötü şey söyledim ki.."derken kahkaha attı.

"calista'nın bana gelmeyeceğini söylediğinden bahsediyorum!kes gülmeyi."

"acı ama gerçek."deyip adımlarını hızlandırdı.

kai arkasından bakarken calista'nın ne yapmaya çalıştığını deli gibi merak ediyordu.oda lay'e yetişti ve bir başka sokağa girdiler.tam o sırada eski bir binadan çıkanları görüce lay'in ağzını kapatarak onu geri çekti.onu sessiz olması için uyarmaya çabaladı.gördükleri karşısında şoka girmişti.

BLOOD AND LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin