LİLY
"kusacağım çekil!" grace lily'i hızla geçip banyoya koştu.genç kız öğürme seslerini duyabiliyordu.bir süre sonra sifon çekildi,sonra lavabodan akan suyun sesi duyuldu.
yüzümü ekşiterek kendi başına halledeceğini düşünürken kıyafetimi giymeye devam ettim.bugün yemekhanede verilen iğrenç fasulyeler midesini bozmuş olmalıydı.gece okulda aldığımız duyuru ile,sevgili besleme kardeşim calista'yı aramaya çıkacaktık.hope,konuşmasında onun kaybolduğunu hatta kaçırılmış olabileceğini söylemişti.diğerlerininde ortada olmadığını varsayarsak muhtemelen başlarına kendi ördükleri bir bela söz konusuydu ve ben onları kurtarmaya hiç niyetli değildim.ne var ki,ben ne dersem diyeyim grupla yola çıkmak zorunda idim.siyah deri ceketimi giyip sabırla yatağın kenarına oturdum.elime yatağın üzerinde duran oyuncağı aldım.şu viyaklayan fare son zamanlarda favorim haline gelmişti.gürültülü bir şekilde ses çıkarana kadar salladım.
grace banyodan kafasını uzattı.
"şu lanet olası sesi kesecek misin?iki haftadır gece gündüz şu saçma oyuncağa bağımlı hale geldin.hemen bırakmazsan onu çöpe atacağım."
"viyaklayan fareme dokunma!"hızla oyuncağı yere bıraktım.onu seviyordum.
emma bir anda odaya daldı.köşeye çekilip gülümseyerek;
"nasıl görünüyorum?"dedi.
"çok hoş."dedim.
hep birlikte odadan çıktık.aşağıya inerken,bunun ne kadar saçma olduğunu düşündüm.hepimizin hayatı değişiyordu.bazen iyi,bazen de kötü yönde.şimdi hepimiz bu okula girmişken durmanın imkanı yoktu.kurtlar dinlenme salonunun orttasında ki masanın etrafına oturmuş,ukala gözlerle bakıyorlardı.ne yapmak üzere olduklarından emin olamayarak yanlarından geçerken I.M'e bir bakış attım.
ardından kız kardeşlerimle boş masaya geçtim.birden kurt uğultuları duyduk.emma bana bakarken başını salladı.
"eve döndüğümüzde hepsi sızmış olacak.iddiaya var mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND LOVE
VampirePanikle girdiği korku girdapında savrulan genç bir kız... Hayalleri olmayan bir insan ne kadar yaşayabilir? Üstelik tek başına iken. SANTERİA'da herkes sıradan,calista farklı idi. Yaşadığı dünya onun için akıl almaz olaylarla dolu,her uyandığı yeni...