patika oldukça geniş ve akşamdan yağan yağmurun esiri bir çamura bürünmüştü.ağaçlardan damlayan yağmur damlacıkları calista'nın beyaz pürüssüz teniyle buluşuyordu.yüzünü gri gökyüzüne çevirdi.bulutlar adeta çarpışmaya hazır bir haldeydi.berrak gökyüzü bugün kasvetli ve koyuydu.bu ürkütücü hava'nın yanı sıra orman'da büyük bir sessizlik vardı.girdiği diğer ormanlardan çok daha farklı bir hava sezmişti.burası santeria'nın cadagon ile birleşmesini sağlayan bulucu yoldu.
'Yedi Ormanlar'
Daha önce santeria çaylakları ve üç büyük lider grup üyeleri çok az bulunmuştu bu ormanda.cadagon evi santeria'nın en büyük rakibi olduğu için birbirlerini pek ziyaret etmezlerdi.fakat Dragonun uyanması ve ekumuni hayalet vampirlerin ortaya çıkması bu iki büyük okulu ortak bir noktada buluşturmayı başarmıştı.üstelik şehir gazetesinde çıkan haberlerde iki okulun'da hoşuna gitmemişti.liderler büyük buluşma için önden gitmiş gruplarda orman yolunu kullanarak işaret bekleyecekti.genç kız grubunun peşinde ilerlerken okul bahçesinde freya ile yaptığı konuşmayı düşünüyordu.henüz cadılardan yana kendisine bir saldırı veya kışkırtıcı tahrikler görmemişti.onlarla iyi anlaştığını düşünüyordu.freya onların başıydı ve az önce ona okulda bir perinin var olduğuna inandığını söylemişti.daha iyiside dünyada onlardan çok daha fazla olduğunu.fakat calista'yı tedirgin eden onun varlığından haberi olup olmadığı idi.işte kendinden haberi olan biri daha çıkmıştı! sanki kai yetmezmiş gibi diye homurdandı.aniden ıslak kayaya basında yalpaladı ve yanında yürümekte olan çocuğun omzuna sırtıyla çarptı.
suga kaşlarını çatıp;
"yavaş ol çaylak!"dedi.
"ıh..kusura bakma dengemi kaybettim."
suga onun bu sözünü umursamayarak öne geçip yürümeye devam etti.calista hemen üzerini silkeleyip geldikleri yere göz attı.buraya ilk kez geliyordu.jimin'in kolunu tutup;
"burası neresi?"diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND LOVE
VampiroPanikle girdiği korku girdapında savrulan genç bir kız... Hayalleri olmayan bir insan ne kadar yaşayabilir? Üstelik tek başına iken. SANTERİA'da herkes sıradan,calista farklı idi. Yaşadığı dünya onun için akıl almaz olaylarla dolu,her uyandığı yeni...