Genç kız hala direksiyonu sıkıyordu.ölüm parkuru daha önce ki oyunlarda yoktu.bu yeni gelen sisteme denk gelmiş olduğu için şansına söverken jimin elini onun elinin üzerine koyup;
"yapabileceğini biliyorum."dedi.
min-hee başını öne uzatıp,"yapmak zorunda zaten!"dedi.
calista onun ne demek istediğini biliyordu.burada başka çaresi olmadığını biliyordu.gözlerini kırpıştırdı ve gaza bastı o sırada kai kendi üst düzey aracıyla onun aracının önüne vurdu.genç kız hakimiyeti kaybedince araç şeffaf zeminde daireler çizerek savruldu.durduğunda başını direksiyona çarptı ve ağrının şiddetiyle dişlerini sıktı.
"tanrım!"diye inledi zoey.
başını kaldıran calista kanı görünce panikledi.diğerleride ona bakıyordu.bu telaşına anlam verememişlerdi.hemen aracı yeniden çalıştırıp parkura giriş yaptı.kana odaklanmalarını istemiyordu.önde ilerleyen kai'nin aracına arkadan hızla çarptı.ona fazla öfkelenmişti.
"yani kopacak fırtınaya davetiye çıkardık,"dedi jimin.
başımı salladım.derin bir nefes aldım.araçtan çıkmış geliyordu.
"eğer hepiniz kendinizi hazır hissediyorsanız,"dedim ve motorun sesini duymalarını sağladım,"gidiyoruz!"
kökleyip kai'nin aracını sollayarak içeri girdim.orada öylece kala kalmıştı.bizimkiler şokla bana bakarken sırıttım.yürek yemiş olmalıydım.bunu yapabildiğime inanamıyordum.
"inelim!"
inip bir arada toplandık.etraftan sarkan ağlara ve uluma seslerine karşın kendimi korumaya almaya çalıştım.zoey koluma girip;
"yine ayrılacağız istersen seni min-hee ile bırakmayayım?"deyip kıkırdadı.
"neden?"
"o buradan daha korkutucu."
"şş duyacak şimdi."
"tamam..tamam."deyip geri çekildi.
açılan kapıya bakarken kai bize yetişmişti.içeri adım atıp duraksadım.
"iyi şanslar,ona dersini ver yeni!"dedi omzuma dokunan jimin.
"işlerin bu noktaya gelmeyeceğini umuyorum."dedim.
"hepimiz öyle."dedi zoey.
jiminle bir şeyler fısıldaştılar.onlar giderken ben kai'ye döndüm.
"derdin ne?"
"kazanmak."
"bizi öldürerek mi?"
gözlerini büyütüp,"ölümsüzsünüz."dedi.
ölmeyeceğimizi bildiği içindi bu rahatlığı.fakat ben insandım.ve az önce ki darbeyle ölmüş olabilirdim.beni baştan aşşağı süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND LOVE
VampierPanikle girdiği korku girdapında savrulan genç bir kız... Hayalleri olmayan bir insan ne kadar yaşayabilir? Üstelik tek başına iken. SANTERİA'da herkes sıradan,calista farklı idi. Yaşadığı dünya onun için akıl almaz olaylarla dolu,her uyandığı yeni...