VAMPİR EVİNE SALDIRI- 19

156 58 1
                                    


CALİSTA

Boram'ın odasının önünde dikilen iki kız sıkkın bir şekilde nefes aldı.odadan dışarı hiç çıkmamıştı.kapıyıda çalmalarına rağmen açmamıştı.

"jimin mi içeride acaba?"dedi gülerek calista.

sonra birden gülümsemesi silindi yüzünden.

"yolda gelirken planladığım konuşmaya rağmen şuan ne diyeceğimi bilmiyorum."

"aynen öyle cal.bunu ondan istememiz doğru olacak mı?ya mark'a söylerse."

calista başını iki yana salladı,"o bunu yapabilecek biri değil."dedi.

kızlar kapıyı yeniden çalmak konusunda tereddüt yaşarken boram yatağına uzanmış kütüphanede olanları düşünüyordu.jimin'e olan ilgisinin ne ara büyüdüğünü ve tüm bu saçmalıkların nasıl geliştiğini.gözlerini tavandan ayırıp kapının önünden gelen fısıltılara kulak kesildi.vampir duyuları çok iyi çalışıyordu.kokudanda kapıdakilerin calista ve zoey olduğunu anlaması uzun sürmemişti.yatakta hızlıca doğrulup ayağa kalktı ve kapıyı ani bir hareketle açıverdi.iki kız şaşkın bir ifadeyle ona dönerken;

"hey! ne işiniz var burada!"dedi boram.

calista gözlerini onun yumuşak yüz hatlarında gezdirip asla gerçek anlamda kızamayacak biri olduğunu fark etti.

"şey uyuyor muydun?"

zoey ve boram bakışıp ona dönerken vampirlerin uyumadığı calista'nın aklına yeni gelmişti.

"ne oldu?"dedi soğuk duruşu ile.

"senden bir şey isteyecektik."

zoey tırnağını yerken calista onu dürtükledi.

"bu gece bizi akademiden çıkarırsan seni jimin'e ayarlayacağız."diye pat diye söyleyince calista ağzı açık kalmıştı.

boram afallayarak,"akademiden çıkmak mı?kafayı yemiş olmalısınız!"dedi.

zoey gülerek,"buna mı takıldın?oysa jimin'den bahsetmiştim."

içeriden gelen televizyon sesi zoey'in dikkatini çekince;

"film mi izliyordun?"diye sordu.

"bir televizyonun verdiği zevk hiçte hafife alınacak bir şey değil.vampirlerin hayatlarında 'sıkıcılığın' önemli bir payı var."dedi.

birbirlerini onaylarlarken calista bu muhabbetin yine kendisine dönmesinden endişelenerek;

"yardım edecek misin?"dedi.

boram geri geri gidip içeri girdi ve,"üzgünüm kızlar."deyip kapıyı kapadı.

zoey ve calista sertçe yüzlerine kapanan kapının etkisinden henüz çıkamamışken kapı ikinci bir hızla yeniden açıldı ve boram yerde eğilmiş ayakkabısının bağcıklarını bağlıyordu.ayakkabılarını halledince ellerini beline koyup tek kaşını kaldırdı.

"uzun,ölümsüz hayatımın aşkını bulmuşum ve senin yaptığın teklife bak!"

"hayatının aşkı mı? emin misin?"diyen zoey alttan alttan gülüyordu.

aşk bağımlısı bir genç kız gibi dudağının kenarını ısırıp,elini kalbine götürdü.

"kesinlikle eminim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BLOOD AND LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin