GAME OVER-49

60 42 11
                                    

J HOPE

Rahab şehri ele geçiren,kıyametle etkileşim içinde olduğunu hissediyordu.red'in işini bitiripo peri kıza yardım etmesini engelleyecekti. Hope'un bedeni onun için güvenliydi.

En azından şimdilik. Hiç durmayacakmış gibi aralıksız yağan bir sağanak vardı. Koyu renkli bulutlar gökyüzünü parçalara ayırıyor ama sokakları, ruhları kaplayan gri örtünün arasından zorlukla görüyordu.

Rahab arabayı son hızla sürüyordu, tepe lambasının ışığı, fırtınanın içinde parlak cam parçaları gibi dağılıyordu. Dragon ile buluşması gerekiyordu ki okulda olan son olaylardan haberdar etmeliydi. Üstelik red hakkında da bir karara varmaları gerekiyordu.

Red, mark tuan'ın abisi olduğunu ve calista'nın babasını bulduğunu kağıtta yazmıştı.

Açığa çıkamazlardı ve o periden kurtulmanın zamanı çokta uzakta değildi.

Valerian tepelerine vardığında içinden bir dua mırıldandı. Bu gizli bir buluşmaydı.suyun günahlarını temizlemesi için umudunu kaybetmeyecekti rahab.

"işte geldin,"dedi dragon karanlıktan çıkarak.

Ardındaki kız ve çocuk onu takip etti. Rahab arabadan iner inmez fırtına onu içine çekti.

"hope'un bedenini yok ettiniz mi?"

"bir vampir ruhu öylece kolay yok edilmiyor. İşaretli olması işimizi zorlaştırdı. Bedeni yanmıyor ve gömmek zorunda kaldık."dedi kız.

Dragon, vahşi bir bakışla;

"orada."dedi.

Hope'un gömülü olduğu yere baktım. Beden tamamen beimdi fakat içinde bulunan ruh onundu.

"red ile ilgili bir çözüm bulmalıyız. Calista'nın babasıyla iletişime geçti. Senin bakire kız dae, calista'nın annesi olduğunu öğrenince soktuğun delikten kaçmak isteyecek. Üstelik babasıda onu arıyor olmalı."

Dragon, gülümsedi. Her şeyi kontrol altında tutmak ona adeta babasından mirastı. Asla sevmesiği kral babasından.

"merak etme,o kadar cesur değil o kadın. Onu yeniden dirilttiğimde kendini bile tanımıyordu."dedi.

Medusa öne geldi. Dragon'un sağ kolu olarak uzun zamandır yanındaydı.

"red'i ben hallederim."dedi.

Rahab,işin bu kısmıyla hiç ilgilenmiyordu.

"burasımı?"

Toprağa dokundu ve içini gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toprağa dokundu ve içini gördü. Bedeni, hope'un ruhuyla beraber toprağın altındaydı.

"güneş doğarken gümrükte ol."

Dragon'a baktı.

"gümrükte beni yakalamalarını mı istiyorsun? Her sabah oraya avcılar geliyor."

BLOOD AND LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin