Genç kız sırt çantasına bir kaç eşya sıkıştırırken arada derin derin nefes alıyordu.yine nereden çıkmıştı bu gruplaşma işi?hiç bir yere gitmek istemiyordu.ne zaman odadan çıksa başına bir iş geldiği için bu riski göze alamıyordu. Kapı iki kez çalındıktan sonra yavaşça açıldı.
"hazır mısın?"
Değilim!
"hazırım."dedim zoey'e.
Birlikte odadan çıkıp uzun koridorun sonuna doğru ağır ağır yürümeye başladık.etrafta telaşlı yüzler vardı. Herkes kendi takımının toplandığı arka bahçeye gidiyordu.
"sanki ucunda ödül varmış gibi."diye tısladı.
"eğer mecbur olmasaydım ucunda ödül olsada gitmezdim zoey."
Güldü. Bunu yapmayacağımı çok iyi biliyordu.saat altı yönüne döndüğümüzde bir grup kurtun dolapların önünde dikildiğini gördük. İçlerinde wonho ve I.M'de vardı. Önlerinden geçerken wonho ayağını koydu. Gözlerimi yumup açtım ve ona döndüm. Ağzında ki sakızı iğrenç bir ukalalıkla çiğniyordu.
"selam güzelim.tamda göreve çıkmalık bir gün değil mi?"
"çekil."
"gördün mü I.M çekil dedi bana.bu kız başka bir cümle bilmiyor."deyip kahkaha attı.
Diğerleride gülerken zoey öfkeyle tişörtünün yakasını tutup onu kendine çekti.
"çekil dedi sana lan duymadın mı!"
Herkes tuhaf sesler çıkarırken wonho zoey'i karşıdaki dolaplara sertçe fırlattı. Acıyla inlerken aralarına girdim.
"hey dur lütfen!"
Bana öfkeyle bakıyordu.zoey'i ayağa kaldırıp peşimden sürükledim.durup kolumu tuttu.
"bırakta ona haddini bildireyim cal!"
"saçmalama zoey. Başımızı jooheon ile belaya sokamayız."
Oda bunu bildiği için başını salladı. Seri şekilde arka bahçeye çıktık. J-hope'un yanına doğru yürürken jimin ve kook katıldı bize.hope bizi fark edince eliyle sıraya katılmamızı söyledi.zoey çantasını yere koyarken lily onun üstüne basıp;
"aptal!"dedi.
Jimin gülerken kaşlarımı çatıp lily'e baktım. Ondan ölesiye nefret ediyordum.
"ne bakıyorsun besleme?"
"yaptığını unutmayacağım!"
Tam ağzını açıyordu ki mi-hee geldi.
"lily yerine dön!"
Bana son kez bakıp yerine geçti.mi-hee gözlerini üzerimde gezdirirken gerilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD AND LOVE
VampirosPanikle girdiği korku girdapında savrulan genç bir kız... Hayalleri olmayan bir insan ne kadar yaşayabilir? Üstelik tek başına iken. SANTERİA'da herkes sıradan,calista farklı idi. Yaşadığı dünya onun için akıl almaz olaylarla dolu,her uyandığı yeni...