Γιατί πιο εύκολα αποφεύγεις έναν μετεωρήτη, παρά έναν έρωτα...
Για να ερωτευτείς χρειάζονται περίπου 3 δευτερόλεπτα. Αρκεί μόνα να κοιτάξεις τα μάτια του άλλου... Τα μάτια φίλε μου. Αυτά σου κάνουν τη ζημιά...Η δεκαεξάχρονη Δανάη, ζει μια πολύ άνετη και ήσυχη ζωή. Έχει τα πάντα, αφού οι γονείς της είναι οι πιο πλούσιοι της χώρας. Έχει τα πάντα εκτός από ένα πράγμα. Προσωπική ζωή. Την ζωή της διαχειρίζονται οι γονείς της, αφού ότι πουν είναι διαταγή. Η μέρα της είναι προγραμματισμένη, και πρέπει να ακολουθεί κατα γράμμα κάθε λεπτομέρεια που γράφει.
Τι γίνετε όμως όταν ένα αγόρι εμφανίζεται στα ξαφνικά, και κάνει την ζωή της Δανάης ένα χάος; Τίποτα δεν είναι προγραμματισμένο πια. Δεν μπορεί να ελέγξει τίποτα πλέον. Ούτε καν τα ίδια της τα συναισθήματα. Άλλωστε ποιος ελέγχει τον έρωτα; Μονο ο έρωτας σε ελέγχει...
Από την άλλη η Άρια, μια δεκαεξάχρονη κοπέλα, ζει μια πολύ πιο διαφορετική ζωή από αυτήν της Δανάης. Η Άρια μεγαλώνει έξω στους δρόμους, αφού οι γονείς της αδιαφορούν εντελώς για το τι κάνει και που βρίσκεται. Μέσα από τις δυσκολίες της ζωής, έμαθε να προστατεύεται και φυσικά να "δαγκώνει" όπου χρειάζεται.
Γνωρίζει το αγόρι που θα βασανίσει το μυαλό της για τους επόμενους μήνες. Αρνήται κάθε συναίσθημα που της προκαλεί αυτό το απρόσμενο αγόρι. Η Άρια ερωτευμένη; Μπαα καλύτερα κρεμασμένη παρά ερωτευμένη.
Οι ζωές των δύο κοριτσιών συγκρούονται, και πολλά απίστευτα πράγματα συμβαίνουν.
Ο Λουκ εμφανίζεται στην ζωή της Δανάης και φέρνει κυριολεκτικά το χάος στην ισορροπία της!
Ο Χαρι εισβάλλει στην τρελή ζωή της Άριας και την τρελένει περισσότερο!
Μια ιστορία με πάθος, έρωτα και αρκετό εγωισμό. Ένα ερώτημα τους βασανίζει: ο έρωτας επιβιώνει στο τέλος; Ή μήπως ο εγωισμός είναι ισχυρότερος;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γεια σε όλους! Ελπίζω να σας αρέσει η καινούρια μου ιστορία ❤️
Βάλτε την στην βιβλιοθήκη για να ενημερώνεστε όποτε ανεβάζω :)
Πολλά φιλιά! 😙
~Στυλιάνα
YOU ARE READING
Είσαι το χάος στην ισορροπία μου
RomanceΓιατί πιο εύκολα αποφεύγεις έναν μετεωρίτη, παρά έναν έρωτα... Για να ερωτευτείς χρειάζονται περίπου 3 δευτερόλεπτα. Αρκεί μόνα να κοιτάξεις τα μάτια του άλλου... Τα μάτια φίλε μου. Αυτά σου κάνουν τη ζημιά... Η δεκαεξάχρονη Δανάη, ζει μια πολύ...