Εχω αρκετό καιρό να ανεβάσω ik:( Είμαι σίγουρη ότι όλες θα ξεχάσατε σε ποιο σημείο βρίσκεται η ιστορία, οπότε ⬇️
Στο προηγούμενο παρτ:
-Ο Χάρρυ διαβάζει το τετράδιο που έγραφε μέσα γεγονότα τα οποία συναίβησαν στην Άρια
-Η Άρια είναι ψυχολογικά διαταραγμένη και λέει στον Χάρυ να φύγει από το δωμάτιο της
-Η Δανάη το έσκασε από το πάρτι των γενεθλίων της το οποίο οργάνωσε η μαμά της, και βρήκε τον Λουκ στο πάρκο
-Ο Λουκ της δίνει ένα ασημένιο κολιέ με τα αρχικά τους
--------Είναι ένα ασημένιο κολιέ με τα αρχικά μας. Μένω να το κοιτάω έκπληκτη. Δεν έχω συνηθίσει αυτή την πλευρά του ακόμη.
Δανάη- δεν το πιστεύω, είναι υπεροχο. Λουκ δεν έπρεπε...
Λίγο πριν πάω να τον ευχαριστήσω, αυτός με σταματάει φιλώντας με πεταχτά, και τοποθετεί το κολιέ στον λαιμό μου.
Λουκ- θέλω να μου υποσχεθείς πως δεν θα φύγεις. Ό,τι κι αν γίνει στο τέλος, εσύ θα μένεις εδώ, μαζί μου.
Ο κόμπος στο στομάχι μου ξανα επιστρέφει και χαμογελάω αχνά ακούγοντας τον.
Δανάη- ξέρεις ότι τα πράγματα δεν εξαρτούνται από εμένα. Θα έκανα τα πάντα για να μείνω εδώ, προσπαθώ κάθε μέρα να τους αλλαξω γνώμη όμως δεν γίνεται τίποτα.
Αναστενάζω με τρεμάμενη φωνή και ο Λουκ με σφίγγει περισσότερο.
Λουκ- έκανα εγώ κάτι. Όμως δεν είμαι σίγουρος ότι θα πιάσει.
Δανάη- εσύ; Τι εννοείς;
Συνοφριώνομαι απορημένη. Εννοώ, τι θα μπορούσε να κάνει ο Λουκ για να μείνω εδώ; Οι γονείς μου είναι κάθετοι σε αυτό το θέμα, δεν νομίζω να υπάρχει κάτι που να μπορεί να τους αλλάξει γνώμη.
Λουκ- δεν μπορώ να σου πω ακόμη. Όμως εμπιστεύσου με. Δεν θα σε αφήσω να κάνεις βήμα μακριά μου, θα κάνω τα πάντα αν χρειαστεί. Είσαι δική μου, σε αγαπάω. Δεν μπορείς να φύγεις τώρα που επιτέλους κατάλαβα το πόσο νοιάζομαι για σένα, το πόσο μεγάλη επιρροή ασκείς πάνω μου. Δεν θα το επιτρέψω...
Όσο μου τα εξομολογείται όλα αυτά, τα μάτια του με κοιτάνε επίμονα. Υπο διαφορετικές συνθήκες δεν θα πίστευα λέξη από όλα αυτά που λέει. Όμως ακούγεται τόσο πειστικός, θέλω να πιστεύω πως τα εννοεί αυτά. Είμαι σίγουρη ότι τα εννοεί. Το νιώθω...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Είσαι το χάος στην ισορροπία μου
RomantizmΓιατί πιο εύκολα αποφεύγεις έναν μετεωρίτη, παρά έναν έρωτα... Για να ερωτευτείς χρειάζονται περίπου 3 δευτερόλεπτα. Αρκεί μόνα να κοιτάξεις τα μάτια του άλλου... Τα μάτια φίλε μου. Αυτά σου κάνουν τη ζημιά... Η δεκαεξάχρονη Δανάη, ζει μια πολύ...