Παρτ 10

7.5K 739 194
                                    

Λουκ- Δανάη τι κάνεις εδώ;;

Παίρνω ένα σοβαρό ύφος και ακουμπώ στο ντουλαπάκι μου προσπαθώντας να το παίξω κουλ. Αποτέλεσμα; Το κεφάλι μου χτυπάει δυνατά στο ντουλάπι και ακούγεται ένας κρότος.

Ο Λουκ με κοιτάει τρομαγμένος και η κοπέλα αφήνει ένα πνιχτό γελιο. Τρίβω το σημείο όπου χτύπησα και νιώθω τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν.

Δανάη- ε-εδώ είναι το ντουλαπάκι μου. Γ-για αυτό φύγετε, γ-γιατί...

Ξεφυσάω εκνευρισμένη προσπαθώντας να βρω τα λόγια μου.

Λουκ- γιατί; Τι θα μας κάνεις αν δεν φύγουμε; ρωτάει παιχνιδάρικα

Πλησιάζει κοντά μου χτυπώντας το χέρι του στο ντουλαπάκι μου και τον κοιτάω με ανοίγωντας διάπλατα τα μάτια μου.

Ο Πωλ βήχει και  απομακρύνει ελάχιστα τον Λουκ.

Δανάη- απλώς... Θέλω να τακτοποιήσω τα πράγματά μου, εντάξει;

Ανοίγω βιαστικά το ντουλαπάκι κρύβοντας το πρόσωπο του Λουκ και αρχίζω να τοποθετώ μέσα κάποια πραγματάκια. Δηλαδή για να καταλάβω, αυτός θα είναι στο ίδιο σχολείο με εμένα; Είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω αυτή την στιγμή! Να με ενοχλεί και να σπάει πλάκα μαζί μου!

Εντάξει μπορεί να μην είναι τόσο κακός. Μην ξεχνάς, σε έσωσε από το "κακό αγόρι".

Δανάη- ναι, σιγά να μην είναι και πρίγκιπας κιόλας!

Αυτό το είπα δυνατά; Μόλις τώρα το είπα...;;!

Λουκ- μιλάς και μόνη σου τώρα;; λέει γελώντας

Ξεφυσάω ενοχλημένη και κλείνω με δύναμη το ντουλαπάκι. Το βλέμμα του Λουκ αγριεύει και η γροθιά του σφίγγεται.

Γυρίζω από την άλλη, έτοιμη να κάνω την αποφασιστική μου έξοδο, αλλά το κεφάλι μου συγκρούεται με τον θώρακα του Πωλ!!

Δανάη- αμάν ρε Πωλ! Σαν κολώνα είσαι!!

Τον προσπερνάω ακούγοντας διάφορα γέλια από γύρω. Ρεζίλι έγινα!!

Πολύ ωραία είναι η πρώτη μου μέρα μέχρι τώρα!

Πάνω στην ώρα χτυπάει το κουδούνι και αμέσως εντοπίζω το Β5. Το πρώτο μου μάθημα! Έχω πολύ άγχος...

Και η Άρια δεν είναι στο ίδιο τμήμα μαζί μου. Πολύ ωραία... Θα νιώθω πιο άβολα.

Αλλά οκευ... Θα κάνω πολλούς καινούριους φίλους, όπως όλοι οι έφηβοι!

Μπαίνω με ένα χαμόγελο στην τάξη και κοιτάω τους συμμαθητές μου που κάθονται βαριεστημένοι στα θρανία.

Είσαι το χάος στην ισορροπία μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora