Χάρυ POV
Αφού διώχνω την Άρια από το δωμάτιο μου, δίνω μια γροθιά στην πόρτα μου.
Αγνοώ τον ελάχιστο πόνο στα δάκτυλά μου και ξανακάνω το ίδιο.
Δεν μπορεί να έρχεται τόσο απλά σπίτι μου, στο δωμάτιο μου, και να με αναστατώνει στα ξαφνικά
Επειδή επίτηδες το κάνει. Θέλει να με εκδικηθεί.
Τα καταφέρνει πάνω κάτω. Με φέρνει εκτός εαυτού. Για να κρύψω το πόση επιρροή έχει πάνω μου, λέω πράγματα που δεν ισχύουν.
Για παράδειγμα, της είπα κατάμουτρα ότι δεν χρειάζομαι "ασήμαντους ανθρώπους στην ζωή μου" υπονοόντας πως κι αυτή είναι ένας.
Μακάρι να ήταν αληθινό. Περισσότερο το είπα για να το ακούσει ο εαυτός μου, όχι εκείνη.
Επίσης της είπα ότι σταμάτησα να ασχολούμαι με ανθρώπους που δεν είναι του γούστου μου. Τελείως ψέμα, αφού πρώτων, δεν σταμάτησα να ασχολούμαι μαζί της και δεύτερον, είναι πολύ του γούστου μου... Όσο δεν πάει.
Αντίθετα όμως αυτή, όταν με αποκαλεί παράσιτο και σπαστικό, το εννοεί.
Αυτό είναι που μου γαμάει την ψυχολογία.
Ένας λόγος που την αγαπάω είναι για την ειλικρίνια της. Και δυστυχώς ή ευτυχώς, ότι βγαίνει από το στόμα της Άριας είναι η πικρή αλήθεια.
Και ναι, μόλις είπα "αγαπάω"
Μεγάλη λέξη, αλλά δεν φοβάμαι να την χρησιμοποιήσω για αυτήν
Δεν είμαι μόνο ερωτευμένος και γοητευμένος μαζί της... Την νοιάζομαι. Όσο κι αν δεν της το δείχνω αυτές τις μέρες, την νοιάζομαι όσο τίποτα άλλο.
Ο χαρακτήρας της είναι ατίθασος. Είναι απρόβλεπτη. Και αυτό με φοβίζει περισσότερο από όλα.
Πρέπει να μάθω τα πάντα για αυτή. Δεν ξέρω πως, αλλά θα τα μάθω.
Μ'αρέσει που λέω ότι θα την ξεχάσω κιόλας... Γαμώ την ξεροκεφαλία μου.
Λουκ POV
Δεν ήταν δύσκολο να διώξω την μαμά μου και την αδερφή μου από το σπίτι.
Παρόλο που η Κατερίνα ήθελε να μείνει για να δει πως είναι τα "παρτι του λυκείου", τελικά δέχτηκε να πάει με τη μαμά μου σε μια φίλη της για απόψε.
Ακόμη δεν ξέρω τον λόγο που πρέπει να κάνουμε το αποχαιρετηστήριο πάρτι στο δικό μου σπίτι. Θα είναι κατα κάποιον τρόπο, περίεργο τόσο για μένα, όσο και για την Δανάη.
ESTÁS LEYENDO
Είσαι το χάος στην ισορροπία μου
RomanceΓιατί πιο εύκολα αποφεύγεις έναν μετεωρίτη, παρά έναν έρωτα... Για να ερωτευτείς χρειάζονται περίπου 3 δευτερόλεπτα. Αρκεί μόνα να κοιτάξεις τα μάτια του άλλου... Τα μάτια φίλε μου. Αυτά σου κάνουν τη ζημιά... Η δεκαεξάχρονη Δανάη, ζει μια πολύ...