Άρια- μην συνεχίσεις. Φτάνει. Είσαι ηλίθιος.
Χάρρυ- ηλίθιος γιατί σ'αγαπώ;
Βαράω την παλάμη μου στο παράθυρο και γυρίζω απότομα προς αυτόν.
Άρια- ετσι και ξαναπείς αυτή την παπαριά...
Μειώνει την απόσταση μεταξύ μας κάνοντας δυο διασκελισμούς. Αφήνω τα χείλη του να ακουμπήσουν στα ξερά δικά μου. Τα μάτια μου σφραγίζουν νιώθοντας το μυαλό μου να εκρήγνυται.
Χάρρυ POV
Μετά από όλα αυτά που έμαθα για την Άρια, δεν θα τολμούσα ποτέ να την αφήσω. Είναι αδιανόητα όλα όσα της συναίβησαν και οφείλω να την κάνω να νιώσει καλύτερα. Άθελα μου τις θύμησα τις απαίσιες αναμνήσεις της. Αλλά τι να έκανα γαμώτο; Έπρεπε να μάθω τι της συμβαίνει, θέλω να την βοηθήσω.
Επιτέλους αγγίζω τα υπέροχα χείλη της. Τα χέρια μου τυλίγονται γύρω από την μικροσκοπική μέση της ενώ αυτή ακουμπάει δειλά τα δικά της πάνω στους ώμους μου. Ξέρω ότι θέλει να συνεχίσω να την φιλάω. Δεν κάνει την παραμικρή κίνηση να με απομακρύνει, οπότε δεν έχω σκοπό να σταματήσω.
Καθώς τα χείλη μας κουνιούνται συγχρονισμένα, στο μυαλό μου έρχονται τα λόγια της. "Ξέρεις, πολλές φορές είναι καλύτερα να μην πιστεύεις ό,τι σου λένε οι άλλοι. Έτσι προστατεύεις τον εαυτό σου από την απογοήτευση... ούτε γάτα ούτε ζημιά"
Αυτό το κορίτσι έχει τεράστια ανασφάλεια, πράγμα που με ανησυχεί περισσότερο. Όλα τα τέρατα που έχουν περάσει από τη ζωή της, την έχουν μεταμορφώσει σε αυτό που είναι. Σε ένα ανασφαλές και καταστροφικό κορίτσι. Της δείχνω πόσο πολύ νοιάζομαι, και αυτή φοβάται ακόμα μην την πληγώσω.
Την σφίγγω περισσότερο πάνω μου. Θέλω να νιώσει ασφάλεια κοντά μου. Ίσως πάρει λίγο χρόνο για να το πετύχω αυτό, όμως θα κάνω τα πάντα.
Απομακρύνω ελάχιστα τα χείλη μου από τα δικά της για να πάρω άνασα. Αυτή έχει κλείσει τα μάτια της ενώ ο θώρακας της ανεβοκατεβαίνει σαν τρελός. Δεν ξέρω κι εγώ πόσα λεπτά φιλιόμασταν ασταμάτητα.
Διώχνω μερικές τούφες που της έχουν πέσει στο πρόσωπο, και αυτή ανοίγει αργά τα βλέφαρά της.
Το βλέμμα της δείχνει κουρασμένο και ταυτόχρονα λυπημένο. Τα μάγουλά της έχουν αναψοκοκκινήσει, και τα πιέζω με τις παλάμες μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Είσαι το χάος στην ισορροπία μου
RomantizmΓιατί πιο εύκολα αποφεύγεις έναν μετεωρίτη, παρά έναν έρωτα... Για να ερωτευτείς χρειάζονται περίπου 3 δευτερόλεπτα. Αρκεί μόνα να κοιτάξεις τα μάτια του άλλου... Τα μάτια φίλε μου. Αυτά σου κάνουν τη ζημιά... Η δεκαεξάχρονη Δανάη, ζει μια πολύ...