Τα μάτια μου καίγονται καθώς το πρωινό φως περνάει από τα μεγάλα παράθυρα του δωματίου. Ανοίγω σιγά σιγά τα βλέφαρα μου αντικρίζοντας δυο καστανά μάτια να με κοιτάνε επίμονα.
Δανάη- πόση ώρα είσαι ξύπνιος; ρωτάω καθώς χασμουριέμαι
Λουκ- όχι πολλή.
Η φωνή του ακούγεται πιο βραχνή και βαριά από ότι συνήθως, πράγμα που τον κάνει πιο...σέξυ;
Παρατηρώ εξονιχιστικά το πρόσωπο του Λουκ. Τα μάγουλά του έχουν πάρει ένα κοκκινωπό χρώμα, καθώς τα μάτια του λαμπιρίζουν κάτω από το φως. Μερικές τούφες των ατυμέλητων μαλλιών του, προσγειώνονται στο πρόσωπό του.
Χαμογελάει λοξά καθώς με βλέπει να τον παρατηρώ και με φέρνει πιο κοντά του. Το κεφάλι μου ακουμπάει στο γυμνό στήθος του ενώ αυτός χαϊδεύει την πλάτη μου με τα ακροδάχτυλά του.
Ανατριχιάζω στην αίσθηση αυτή και κουλουριάζομαι περισσότερο πάνω του.
Λουκ- δείχνεις πολύ όμορφη όταν κοιμάσαι
Χαμογελάω αυθορμητα και τον φιλάω στιγμιαία στα χείλη υψώνοντας το κεφάλι μου
Καθώς απομακρύνω τα χείλη μου, αυτός σπρώχνει ελαφρά τον ώμο μου για να ενώσει και πάλι τα χείλη μας.
Μετακινεί σιγά σιγά το σώμα μου έτσι ώστε να βρισκόμαστε στο ίδιο ύψος, και ενώ τα χείλη μας ανοιγοκλείνουν συγχρονισμένα μας αναποδογυρίζει για να βρίσκομαι από κάτω του.
Αναστενάζω κατά την διάρκεια του φιλιού, νιώθοντας ολόκληρους τους μύες του να αγκαλιάζουν το σώμα μου.
Δαγκώνει παιχνιαδιάρικα το λοβό μου, και εγώ γρατσουνάω απαλά την πλάτη του. Συνεχίζει να μοιράζει φιλιά στον λαιμό μου. Γέρνω το κεφάλι μου πίσω για να έχει περισσότερη πρόσβαση. Τα δόντια του ακουμπάνε ελαφρά το άσπρο μου δέρμα, και το δαγκώνουν απροειδοποίητα. Κλείνω τα μάτια μου σε αυτή την υπέροχη αίσθηση, ενώ γλιστράω τα δάχτυλά μου στα απαλά μαλλιά του.
Η γλώσσα του σε συνδιασμό με τα δόντια του συνεργάζεται για να αφήσει σημάδια απόλαυσης πάνω μου.
Πλησιάζει και πάλι το κεφάλι του μπροστά στο πρόσωπό μου βαθαίνοντας το φιλί μας αυτή τη φορά. Το γυμνασμένο του χέρι τυλίγεται γύρω από τη μέση μου ανασηκώνοντας την, ενώ το άλλο του χέρι αγγίζει το μπούτι μου κάνοντας με να τυλίξω τα πόδια μου γύρω του
Λουκ- με τρελαίνεις πριγκίπισσα
Η κοιλιά μου σφίγγεται καθώς μου ψιθυρίζει στο αυτί και αμέσως ένα μουγκριτό ξεφεύγει από μένα.
YOU ARE READING
Είσαι το χάος στην ισορροπία μου
RomanceΓιατί πιο εύκολα αποφεύγεις έναν μετεωρίτη, παρά έναν έρωτα... Για να ερωτευτείς χρειάζονται περίπου 3 δευτερόλεπτα. Αρκεί μόνα να κοιτάξεις τα μάτια του άλλου... Τα μάτια φίλε μου. Αυτά σου κάνουν τη ζημιά... Η δεκαεξάχρονη Δανάη, ζει μια πολύ...